• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .

DeletedUser5771

Ik denk dat het vooral zaak is om de mensen die zich hebben aangemeld om te zorgen dat we aan de 150 kwamen (want er zijn er ook zat die zich hebben aangemeld zodat er een NL team zou meedoen) eruit te filteren (mocht jij er hier 1 van zijn, geef dit dan ook lekker ff door, want daar hebben we wel oprecht iets aan)

Nieuwe spelers/noobs zijn niet zo erg... het aller belangrijkste zijn toch altijd de teamspelers.
Want er gaan altijd mensen ko, sommige in ronde 10, andere in ronde 50... maar dat is beide niet erg, want je vecht als team, dus zelfs al ben je allang ko dan nog kan je wel winnen :D

En ik denk ook dat nieuwe active spelers die mee willen doen wel actief zijn op bv forum, chat, fg's, ect dus die vallen op die manier dan weer op op een positieve manier :D

Het is inderdaad alvast een eerste stap in de juiste richting om die spelers eruit te gaan filteren en te vervangen door bovengenoemde actieve spelers met know-how of andere tactische breinen. As for me, ik heb me met volle overtuiging ingeschreven om de eer van onze server te verdedigen :D.
 

DeletedUser16685

Er komt vandaag een poll over wie leider word dacht ik. En die leider moet een leider team samen stellen en die moeten donderdag de 150 namen indienen.
 

DeletedUser15913

jaa klopt ja vandaag zou die poll komen donderdag definitief team
 
Allereerst, bedankt Kroenuh voor het rechtzetten.

Vwb de leiding, mijn idee was één hoofdleider en twee democratisch gekozen mede-leiders (hopelijk actief op verschillende werelden). Dit zouden dan de drie personen zijn die de selectie moeten maken (en niet de hele lijst van mensen die zich hebben opgegeven als leiding). Ook is het leiden van twee FG's absoluut niet representatief om nu opeens FG's te kunnen leiden van 140 man. De vorige keer hadden we mensen die al minstens 500+ FG's geleid hadden en daar ging er nog erg veel fout. Het is allemaal gewoon wat chaotischer en wij als NL server zijn niet gewend zulke grote gevechten te leiden. Als je er dan een broekie neerzet, die kan niet eens met de druk omgaan van 60 onliners die allemaal dingen te vertellen hebben.

Ach we zullen wel zien wat er nu uit komt. Ik ben in ieder geval positiever ingesteld nu!
 

DeletedUser16496

tof dat er nu opnieuw leiding gekozen wordt zo krijgen we altijd wel iemand die ervaring hebben in het leiden van fg's dan wel weten welke spelers nl nodig heeft zodat we competitief mee kunnen en ook de gezelligheid weet te bewaren tijdens de fg event toffe actie kroenuh hopelijk zit ik erbij bij de 150 :D
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Tijd om te stemmen voor de NL leiding!
Meerdere keuzes zijn mogelijk, dus laten weten welke speler(s) jouw voorkeur heeft/hebben. Trommel je vrienden en mede fortvechters op om mee te stemmen want deze poll sluit in minder dan één dag.

Note: een meerkoppige leiding is dus mogelijk en geen probleem, echter moet elke leider hier natuurlijk achter staan.
Ik zou zeggen minimaal 3 en maximaal 5 leiders.
 

DeletedUser16735

Succes iedereen, en heel fijn dat Kroenuh het zo heeft opgelost. Stuk enthousiaster geworden voor de Fortgevechten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13628

igg stem uitgebracht , ik wens de winnaars alvast veel succes in het structureren en het delegeren van het NL team
 
Bovenaan