• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .

DeletedUser16685

Ow ik had me puur aangemeld als Backup :D, Ik speel enkel op Fair en heb nooit op de andere werelden gespeeld dus waarschijnlijk kennen veel mensen mij niet. Op fair ben ik leider van de stad Suicide Squad en leid ik regelmatig (wel kleine :p) FG's.

Nogmaals ik heb me puur aangemeld als back up leider :p
 

DeletedUser16739

John reynolds hughes = kingkrabje,

Dankjewel kroe dat het op deze manier is opgelost we gaan er nu alles aan doen lijkt mij, zand erover en knallen :)
 
Sowieso goed om met 4 a 5 leiders te werken (tactiek verzinnen). Vorige keer hadden we ook 1/2 wisselleiders die in het blauw praten. Ook dit is erg handig. Die fluistern dan ook inderdaad de mensen indien nodig. Ik denk dat het het beste is als we leiders hebben van veel verschillende werelden (die daar ook echt leiden) zo stellen we iedere speler wel tevreden denk ik.. dat is ook erg belangrijk NL kennende:p. Zo ook de selectie maken, want de zogenoemde 'fairbanksnoobs' moeten net zo'n grote kans maken om in de selectie te komen als de rest van .nl . Natuurlijk wel spelers die FG'en aardig onder de knie hebben:).
 

DeletedUser16655

ik heette tomtom10 op wereld 7 en was daar leider van Final Destination, maar toen was ik nog jong en dom(en er waren geen fg's volgensmij). Nu speel ik op fairbanks en heb 100% winrate op het leiden van fortgevechten, 2 fortgevechten geleid :p. Verder vergeet ik meestal te lopen naar het fg en ben ik te weinig online om een echt goede leider te zijn. Groetjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16685

Nu geef je jezelf te weinig credits #4, dus ik zal het even overnieuw doen.

Iamnumber4 is een geweldige en gezellige teamspeler, die 2 fortgevechten die hij heeft geleid waren van enorme klasse, daarnaast staat hij altijd voor iedereen klaar en is hij erg actief. In mijn ogen is hij de ideale leider!
 

DeletedUser15220

Nu geef je jezelf te weinig credits #4, dus ik zal het even overnieuw doen.

Iamnumber4 is een geweldige en gezellige teamspeler, die 2 fortgevechten die hij heeft geleid waren van enorme klasse, daarnaast staat hij altijd voor iedereen klaar en is hij erg actief. In mijn ogen is hij de ideale leider!

Was dat niet dat ene fg dat ik zei "Leid jij maar zelfs jij gaat dit winnen" ? :p


Voor het overige, als ik de lijst met namen die zich aanmeldden voor leiders even snel doorloop:

  • Death By Design OK
  • noessy25 OK
  • Nehemiah OK
  • John Reynolds Hughes OK
  • Ghost17bt ...
  • joosi ken ik niet dus geen beoordeling
  • mcple ken ik persoonlijk ook niet
  • Powerful Pikachu OK
  • Iamnumber4 maybe
  • *noobie* persoonlijk niet beste relatie mee wat betreft fg werelden :D
  • Lordwasa OK
Dat is hoe ik het zie he over deze mensen.
 
Uhm, ik weet niet welke 2 fg's dat waren.... maar 2 is wel weinig om je mening op te baseren lijkt me.... iemand kan heel goed zijn en dat zwaar verkloten, of juist super slecht zijn en dan 2x het toevallig goed doen, dus dat lijkt me wel een beetje weinig ervaring om eerlijk te zijn.... Ja, ik snap ook wel dat het een grapje was dat hij er maar 2 geleid heeft, want hij heeft zich vast niet voor niets aangemeld om leiding te zijn, dus ga ik er vanuit dat hij zelf vind dat het ruim voldoende ervaring heeft om een fg te leiden (aangezien dat was waar je je voor op moest geven)
 
Uhm, ik weet niet welke 2 fg's dat waren.... maar 2 is wel weinig om je mening op te baseren lijkt me.... iemand kan heel goed zijn en dat zwaar verkloten, of juist super slecht zijn en dan 2x het toevallig goed doen, dus dat lijkt me wel een beetje weinig ervaring om eerlijk te zijn.... Ja, ik snap ook wel dat het een grapje was dat hij er maar 2 geleid heeft, want hij heeft zich vast niet voor niets aangemeld om leiding te zijn, dus ga ik er vanuit dat hij zelf vind dat het ruim voldoende ervaring heeft om een fg te leiden (aangezien dat was waar je je voor op moest geven)

Volgens mij was dat niet de reden om je aan te melden, het was om je stad/land te leiden. Dus zelfs ik zou leider kunnen zijn en dan andere mensen mijn taken over laten nemen
 

DeletedUser15127

Gisteren reageerde ik hier een tikkeltje kritisch over Kroenuh.
Ik was er zeker van dat het toch allemaal al te laat was.
En geen zin meer had.
En dacht dat de inzendingen vast al verstuurd waren.
En hij te bedonderd was om even te reageren.
Ik had ongelijk en geef dat hier dan ook ruiterlijk toe.
Wel zo netjes, zo ben ik ook.

Dikke kudos voor Kroenuh om te reageren en in ieder geval te proberen te gaan fixen wat niet helemaal lekker ging.
Mijn excuses, ik zie weer licht aan het eind van de tunnel.
 

DeletedUser16743

Mij mag je van die lijst afhalen, heb me per ongeluk kandidaat gesteld als leider.
 

DeletedUser11642

Thanx Kroenuh voor je duidelijk en eerlijk antwoord :)

Kunnen we ook spelers (FG-leiders) uit de doden laten opstaan? --> Ik stem voor Wal Kover en Justin Time! ;)
 

DeletedUser14957

Volgens mij was dat niet de reden om je aan te melden, het was om je stad/land te leiden. Dus zelfs ik zou leider kunnen zijn en dan andere mensen mijn taken over laten nemen

In dat geval zie ik in jou de perfecte persoon om ons als Nederlandse/Belgische stad te leiden, dave.

Had benji zich trouwens niet aangemeld als leider? Zou een perfecte rechterhand zijn voor dave.
 

DeletedUser12045

Om eerlijk te zijn kan je niet om Lordwasa heen, die gast speelt om bijna elke server en heeft ervaring in elke soort fortgevecht (zowel grote als kleine, ...). Alleen is hij niet zo gekend als anderen. Desondanks denk ik dat elke leider die zichzelf ook maar een klein beetje serieus neemt, wasa in zijn team neemt.

Ik weet nu niet hoe de stemming gaat verloren. Mijn persoonlijk idee als leider ( ik ben Pika) was om Wasa + een speler die ik heel goed ken en ervaren is als leider mee op te nemen. Ik wou ook graag een leider van een andere wereld zodat ik niet biased ben + iemand die heel goed is in het organiseren van dingen buiten fg's ( bv crafen --> wat mastadont en Heks Odette heel goed deden op brugeroorog). Daarnaast Hoodoo als adviseurs stadleiden behind the scenes en benji als extra fg hulp behind the scenes.

Zelfs als dit niet zou doorgaan, ben ik heel blij dat we deze organisatievorm nemen ondanks alles wat voordien is gebeurd. Dat een eerlijke stemming moge bepalen wie de geschikte leider is voor team NL, ik sta iig 100% achter de beslissing van onze community. Hopelijk kan de stemming snel starten :)
 

DeletedUser5771

Ik kan enkel toejuichen dat de eerdere arbitraire selectieprocedure is verworpen en dat er een eerlijkere stemming komt om het Belgisch-Nederlandse team samen te stellen (waarvoor dank, Kroenuh). Toch wil ik even nuanceren dat de op huidige lijst ook heel wat enthousiaste nieuwelingen terug te vinden zijn, die met evenveel zin reikhalzend uitkijken naar het komende WK. Dat die groep doorheen dit topic dan meermaals als noobs of amateurs bestempeld wordt, is heel erg jammer. Akkoord, er ontbreken enkele stevige namen en spelers die tactisch hun strepen al meermaals hebben verdiend. Aan de andere kant zijn er zeker ook spelers die zich hebben aangemeld zonder te weten waar ST voor staat, bij wijze van spreken. Ik vrees enkel dat de komende selectieprocedure daardoor te veel op namen zal gaan focussen en vriendjespolitiek in de hand zal werken om spelers te gaan schrappen of vervangen. Ik hoop dus dat de nieuwe verkozen leiding ook daar rekening mee zal houden om een evenwichtige, enthousiaste groep te kunnen samenstellen.
 
Ik kan enkel toejuichen dat de eerdere arbitraire selectieprocedure is verworpen en dat er een eerlijkere stemming komt om het Belgisch-Nederlandse team samen te stellen (waarvoor dank, Kroenuh). Toch wil ik even nuanceren dat de op huidige lijst ook heel wat enthousiaste nieuwelingen terug te vinden zijn, die met evenveel zin reikhalzend uitkijken naar het komende WK. Dat die groep doorheen dit topic dan meermaals als noobs of amateurs bestempeld wordt, is heel erg jammer. Akkoord, er ontbreken enkele stevige namen en spelers die tactisch hun strepen al meermaals hebben verdiend. Aan de andere kant zijn er zeker ook spelers die zich hebben aangemeld zonder te weten waar ST voor staat, bij wijze van spreken. Ik vrees enkel dat de komende selectieprocedure daardoor te veel op namen zal gaan focussen en vriendjespolitiek in de hand zal werken om spelers te gaan schrappen of vervangen. Ik hoop dus dat de nieuwe verkozen leiding ook daar rekening mee zal houden om een evenwichtige, enthousiaste groep te kunnen samenstellen.

Ik denk dat het vooral zaak is om de mensen die zich hebben aangemeld om te zorgen dat we aan de 150 kwamen (want er zijn er ook zat die zich hebben aangemeld zodat er een NL team zou meedoen) eruit te filteren (mocht jij er hier 1 van zijn, geef dit dan ook lekker ff door, want daar hebben we wel oprecht iets aan)

Nieuwe spelers/noobs zijn niet zo erg... het aller belangrijkste zijn toch altijd de teamspelers.
Want er gaan altijd mensen ko, sommige in ronde 10, andere in ronde 50... maar dat is beide niet erg, want je vecht als team, dus zelfs al ben je allang ko dan nog kan je wel winnen :D

En ik denk ook dat nieuwe active spelers die mee willen doen wel actief zijn op bv forum, chat, fg's, ect dus die vallen op die manier dan weer op op een positieve manier :D
 

DeletedUser15220

Volgens mij moeten we vooral op basis van activiteit mensen selecteren. Als er dan enkele mensen bij zitten die er minder van kennen kunnen die nog steeds geholpen worden door de rest van ons.
 

DeletedUser15913

Volgens mij moeten we vooral op basis van activiteit mensen selecteren. Als er dan enkele mensen bij zitten die er minder van kennen kunnen die nog steeds geholpen worden door de rest van ons.

dit vind ik een goed idee :D
 
Bovenaan