• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Na het een en ander te hebben nagevraagd bij de eventcoördinatoren ben ik tot de conclusie gekomen dat de selectie van het Nederlands team inderdaad niet heel handig is verlopen. De instructie die ik kreeg wat betreft het selecteren van het team komen absoluut niet overheen met het (terechte) selectieproces die jullie hier schetsen. Mijn excuses voor deze vervelende en verwarrende situatie. Echter is er (gelukkig) nog tijd om dit recht te zetten.

Daarom stel ik het volgende voor:
  • Om alles recht te trekken en de eventcoördinatoren genoeg tijd te geven om alles te verwerken, dient vóór donderdag 7 september a.s. een nieuwe en definitieve selectie bekend te zijn.
  • Hoewel ik slechts één leider in mijn bestand kan aanduiden, kiezen wij nieuwe leiders die hun krachten willen bundelen en waar de community achter staat.
  • Deze leiders wil ik uiterlijk morgen (maandag 4 september) bekend hebben, zodat zij een teamselectie kunnen maken en aan mij kunnen doorgeven.
  • Het is aan jullie om dit te verspreiden aan medespelers en ervoor te zorgen dat we het hier unaniem over eens worden.
Mis ik uit het rijtje hieronder nog spelers die zich met een degelijke motivatie hebben opgegeven voor het leiderschap?
  • Death By Design
  • noessy25
  • Nehemiah
  • John Reynolds Hughes
  • Ghost17bt
  • joosi
  • Powerful Pikachu
  • Iamnumber4
  • *noobie*
  • Lordwasa
Zo niet, dan zal ik een poll aan dit topic toevoegen om de leiders te kiezen.

Ik hoop dat we op deze doeltreffende manier alsnog op zeer korte termijn het verschil kunnen maken en een sterk en gemotiveerd team kunnen vormen. Mochten er nog op- of aanmerkingen zijn op bovenstaande en binnen het tijdsbestek passen, laat het dan zeker even weten.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Fijn om dit te lezen.

Misschien dat Kraters of mrStone nog in de leiderslijst stonden(heb zelf geen idee wie zich daartoe aangemeld hebben).
 

DeletedUser16286

Nadat ik antwoord kreeg op de vraag wat het leiderschap inhield heb ik gekozen me hier niet voor aan te melden. Als het zo zal zijn dat er meerdere leiders kunnen zijn zou ik alsnog graag helpen bij het organiseren van het Nederlandse team.
 

DeletedUser15913

matt gaf zich maar niet op als fg leider wie wil matt nou als fg leider:(
 
Ik wil ook meedoen met het WK en wil me graag aansluiten bij n groepje leiders om te helpen met het organiseren als dit nodig is :)
 

DeletedUser15913

Ik wil ook meedoen met het WK en wil me graag aansluiten bij n groepje leiders om te helpen met het organiseren als dit nodig is :)

nou vooruit als lotte zich mag toevoegen wil ik ook wel aansluiten als er teweinig leiders zijn :D
 

DeletedUser16476

Beetje makkelijk zo al gaat iedereen zeggen dat ze wel willen helpen met kiezen zodat ze er sws zelf bij zitten :|
Kroenuh heeft al een grote lijst met namen en aan ongeveer vijf leiders heb je meer dan genoeg voor het kiezen van de selectie :p
 

DeletedUser16209

goed dat er nog wat veranderd gaat worden, hopelijk hebben jullie een leuke tijd daar :)
 

DeletedUser16170

heb me eigen aangemeld niet als leider maar ben altijd bereid om voor de extra back up tezorgen zoals fluisters ontvangen, tg's opmaken ect. ect
 
  • Death By Design
  • noessy25
  • Nehemiah
  • John Reynolds Hughes
  • Ghost17bt
  • joosi
  • mcple
  • Powerful Pikachu
  • Iamnumber4
  • *noobie*
  • Huginn
  • Lordwasa
(heb ff lijstje geciteerd zodat het wat makkelijker kijken is)

Vraagje: zijn er hier leiders van die onder een andere, bekendere naam spelen? (zelf speel ik ook onder tinkelbella)
Want ik ken Wasa en Nehe als fgleiding... en Noobie en Huginn ken ik ook wel... de rest eigenlijk niet... Death 2x gesproken, en ondanks dat ik daaruit wel kon opmaken dat hij zijn teamgenoten graag helpt heb ik verder ook geen idee hoe hij als fgleiding is.

Ik ga er vanuit dat het antwoord ja is.... maar het lijkt me wel handig om ff 100% zeker te hebben dat iedereen in die lijst er nog steeds vol voor gaat?!, want het zal nu wel duidelijk zijn dat we geen tijd hebben om het NOG een keer opnieuw te doen.

@Kroenuh indd bedankt voor je reactie, gelukkig kan en wil je er nog wat aan doen, dat is superfijn.

Wat ik zou voorstellen als leidingspakket (ja, sorry ik weet geen betere naam)
3 personen die zich echt bezig houden met de fortgevechten, dus 1 die dan leid en 1/2 die dan ook online zijn en bv mensen die afk zijn of evt iets aparts moeten blokken ofzo kunnen fluisteren...
en dan bv. 2 personen die het upgraden enzo overzien. Want iniedergeval iedereen met inventaris 3 gaat Piza of Garret set over hebben, en dat betekend dat van deze spelers 66% een lvl 1 kleding kan krijgen als dat goed geregeld wordt... en natuurlijk ook dat duelisten snel een hoog lvl fgwapen krijgen.. en bv een paar mensen een gg halen....
En dan zou ik het craften daar ook bij pakken, of daar evt 1 persoon apart voor aanstellen. (en deze 2/3 die dat regelen dan natuurlijk ook bij fg online om bv vragen te beantwoorden of mensen wakker te fluisteren)

Ik hoor graag hoe jullie er over denken, want persoonlijk vind ik fg's leiden echt geweldig leuk, maar ik weet ook dat als we er serieus voor gaan.. dat het verstandiger is als Wasa deze fg's leid... maar mensen wakker bliepen en gelijk de goede kant op sturen of bijvoorbeeld dingen als upgrades en/of spullen regelen voor craften en wie/wat zoekt, ja, daar ben ik wel echt in thuis :p :D
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Dat lijkt idd op mijn idee.

Mijn voorslag was dan ook Noes dingen - zoals zij deed op fg wereld - laten regelen waar o.a. crafting, set items distributie e.d. te regelen, forum schoon te houden etc.
Mocht ik tot leiding gekozen worden, dan wil ik idd graag de hoofd fg leiding op mij nemen met een aantal (ervaren) co leiders.
Zelf zal ik dan ook tacktieken via westforts e.d. verzorgen en mij ook storten op de builds van verschillende klassen met bepaalde kledij en deze builds op het forum te zetten.
Mocht je meedoen, pik aub nog geen karakterklasser bij de start van de wereld!
Wij hebben 2 weken na het begin van de wereld en voor de eerste fg's beginnen. Een goede evenwicht binnen de verschillende klasses kan een team maken of breken ^^

Dit is niet om stemmen te winnen, maar om te laten zien hoe onze leiding er goed uit zou kunnen zien.
 
Mocht je meedoen, pik aub nog geen karakterklasser bij de start van de wereld!

Dit is wel even heel belangrijk! We hebben tijd genoeg om karakter te kiezen, dus best wachten zodat we het team beter op elkaar kunnen afstemmen. :)

@noessy25 Powerful Pikachu is Kraters en best wel een ervaren leider imo. (Misschien een idee om bij de poll alle andere namen waaronder de leiders spelen tussenhaakjes erbij te zetten?)

@Kroenuh Bedankt om naar ons te luisteren, en alles weer recht te zetten! :)
 
Bovenaan