• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .

DeletedUser16476

pffff stel kuddedieren...
en waarom zouden er niet wat nieuwtjes bij mogen zitten? een old men's club heeft nog wel is de neiging te verdrinken in vastgeroeste tactieken en de so called noobjes kunnen misschien wat meer leven in de brouwerij brengen, ben je gelijk van de verminderde opkomst bij fg's af, leuk toch?

Leuk dat er nieuwtjes bij zitten, maar dan moeten ze wel komen + weten waar je je aanmeldt voor een fg :|
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16685

En daar komt bij dat het echt moeilijk is voor een fg leider om zo'n groot fg te leiden en is het bijna onmogelijk om al die noobjes die niet weten wat je bedoeld of geen pijl zetten alles uit te leggen.

En je gaat ook sowieso meningsverschillen binnen de groep krijgen, als een noobje een fout maakt zal hij er door verschillende spelers op afgebrand worden (dit vind ik niet goed maar .NL heeft gewoon zulke spelers) en dan zul je al snel zien dat er spelers zullen stoppen en we niet eens vol komen met fg's
 

DeletedUser16655

Het gaat ook vooral om het punt dat ze eerst aangeven dat snel opgeven niet belangrijk is, waardoor mensen wachten met aanmelden, nota bene voor het team en dan toch weg worden gelaten. En qua activiteit is dit zeker geen betere lijst. Als je iemand die als bijnaam 'altijd online' heeft thuislaat en mensen zoals badlife die prijzen halen op speed event(waar veel activiteit voor nodig is) zie je al dat de lijst gewoon puur kut is.
 

DeletedUser12045

pffff stel kuddedieren...

en waarom zouden er niet wat nieuwtjes bij mogen zitten? een old men's club heeft nog wel is de neiging te verdrinken in vastgeroeste tactieken en de so called noobjes kunnen misschien wat meer leven in de brouwerij brengen, ben je gelijk van de verminderde opkomst bij fg's af, leuk toch?

Het gaat er de meesten niet om dat er enkele nieuwe spelers zijn geselecteerd maar eerder de manier waarop alles is gebeurd. Op elke goede server hebben ze eerst zelf een leider ( of leidersteam) mogen kiezen en deze speler kon dan een team samenstellen waarbij de kansen op succes maximaal zijn.

Moest je hier op NL een team maken dan ga je ongeveer 100-120 spelers hebben die je sowieso meeneemt omdat het algemeen bekend is dat ze goed spelen en ook volledig in naam van het team spelen. Dan heb je nog een stuk of 30 man over. Bij deze groep ga je moeten kiezen tussen nieuwe spelers of ervaren spelers die gekend zijn om graag wat egoïstischer te spelen ( ik fire geen shots). Hier lijkt me de keuze toch altijd te gaan naar nieuwe spelers die zich volledig willen inzetten, welwillend zijn om bij te leren en trots genoeg zijn op hun server om het ego aan de kant te laten.

Dus bij deze: Nieuwe spelers zijn zeker welkom, maar het hele gegeven omtrent dit event is volledig fout gegaan. Een nieuwe spelersgroep selecteren en zelfs een stemming rondom de meest gewilde fg leider is onderhand ook moeilijk. Spelers nu weglaten omdat ze niet "goed" genoeg zijn, is ook maar een zeer vervelende zaak.

Note: Ik heb misschien wel een oplossing. We hebben nog iets minder dan 2 weken voor het event start. Als we morgen/overmorgen een stemming kunnen hebben voor een nieuwe leider en we laten deze een nieuw team samenstellen, dan is er nog kans op een goed team.

Hoe pakken we spelers aan die daardoor uit de boot vallen? Wel, aangezien de mods hier een enorme flater zijn begaan, vind ik dat we deze spelers een compensatie moeten geven.

Op deze manier kunnen we een zo sterk mogelijk team samenstellen en is iedereen toch nog een beetje gelukkig.
 

DeletedUser16655

ja als mods nou eens zouden reageren kunnen we het proberen te verbeteren...
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Goed idee.
Dacht zelf ookal van als ik nog gevraagd zou worden als leider bij gebreke, dan op voorwaarde dat ik zelf mijn mede leiders en fg team samenstel.

Echter is er de kans dat de spelerslijst en leider als aan .net is doorgegeven ivm de voorbereidingen van de migratie naar die wereld om het zo maar te noemen.

Misschien dat Cor hier meer info over kan geven.
 

DeletedUser16685

Cor gaat hier niet over dus zal je er wss ook niet veel over kunnen vertellen ;)
 

DeletedUser11642

Misschien kan Cor dan wel komen vertellen wie er wél iets over te vertellen heeft...?

Serieus zeg... de 'verantwoordelijken' hier zijn er als de kippen bij om 'bedankjes' te bedanken en nieuwigheden te poneren. Maar als het erop aan komt om eens de verantwoordelijkheid op te nemen, komen ze hier om het laatst...
Communicatie, jongens & meisjes, communicatie!
Zo verschuilt iedereen zich hier weer achter elkaar waarschijnlijk?

Heb dan toch gewoon de ballen om hier te komen zeggen hoe de vork aan de steel zit en wat opties zijn...
Maar gewoon niks doen of zeggen, verergert het gevoel hier hoor... de boel laten sudderen tot ie weer eens overkookt, en dan komen zeggen dat ze er niks mee te maken hebben en het te laat is om er iets aan te doen...

(Ik viseer hiermee niemand persoonlijk, maar ben het gewoon kotsbeu dat het hier steeds maar weer eens hetzelfde verhaal is: leuke dingen poneren die niet verwezenlijkt worden, en dan ook doen alsof het in Keulen dondert.)
 

DeletedUser16476

Heeft er iemand al contact op genomen met @Kroenuh via support of dergelijke?
Vermoed namelijk dat hij dit niet allemaal gaat lezen en niet verder komt dan het Telegraafkantoor.

Zo blijven we wachten en gebeurt er niks :p
 

DeletedUser11642

Ik ben vrij zeker van wel. Want zowel Kroenuh, Tyrus als Cor posten ook in de andere topics hier in de Saloon.
Mij maak je niet wijs dat ze toevallig dit topic niet zien/volgen.
 

DeletedUser16476

Ik ben vrij zeker van wel. Want zowel Kroenuh, Tyrus als Cor posten ook in de andere topics hier in de Saloon.
Mij maak je niet wijs dat ze toevallig dit topic niet zien/volgen.

Er vrij zeker van zijn... Als we allemaal zo denken dan gaat er niet veel veranderen als toch blijkt dat het niet zo is ;)
Cor heeft hier geen invloed op als ingame mod. Tyrus heb ik al even niet meer gezien en lijkt mij dat hij ook met dit soort events weinig te maken heeft als forummod. Het is dus aan Kroenuh. Kroenuh is wel online geweest maar de kans is groot dat hij dit forum niet leest. Super actief is die niet voor zover ik kan zien en doet alleen de nodige dingen zoals aankondigen en spelfouten oplossen.

Daarnaast zou het gewoon handig zijn als er 1 topic/post/support ticket wordt gemaakt waarin alle suggesties staan en niet de onderlinge discussies.
 

DeletedUser12045

Heeft er iemand al contact op genomen met @Kroenuh via support of dergelijke?
Vermoed namelijk dat hij dit niet allemaal gaat lezen en niet verder komt dan het Telegraafkantoor.

Zo blijven we wachten en gebeurt er niks :p

Ik heb kroenuh ondertussen maar een mailtje gestuurd via het forum. Laten we hopen dat ik serieus genomen word en dat de mods werk gaan maken om deze warboel op een redelijke manier op te lossen
 

DeletedUser1448

Waarom hebben jullie meer recht om mee te doen dan die zogenaamde noobs? Iedereen heeft evenveel recht om mee te doen, hoe goed of slecht ze ook zijn. Dat er sommige goede spelers en leiders uit de boot vallen is jammer voor hen en voor het team. De eerste 150 aangemelde spelers mogen terecht mee. Dit is misschien niet het beste team maar wel de eerlijkste keuze.
Hoe dan ook, we gaan keihard afgaan want NL kan niet fg'en...
 

DeletedUser16655

De eerste 150 aangemelde spelers mogen terecht mee. Dit is misschien niet het beste team maar wel de eerlijkste keuze.

Er is niets eerlijk aan als Kroenuh zelf eerst aankondigd dat de leider kiest, en niet dat gewoon de eerste 150 meedoen. Hierdoor hebben mensen hun aanmelding uitgesteld.
 

DeletedUser16476

Waarom hebben jullie meer recht om mee te doen dan die zogenaamde noobs? Iedereen heeft evenveel recht om mee te doen, hoe goed of slecht ze ook zijn. Dat er sommige goede spelers en leiders uit de boot vallen is jammer voor hen en voor het team. De eerste 150 aangemelde spelers mogen terecht mee. Dit is misschien niet het beste team maar wel de eerlijkste keuze.
Hoe dan ook, we gaan keihard afgaan want NL kan niet fg'en...

Hmm lees jij alles wel of kom je hier alleen even om je mond op te trekken?
Heb geen zin om mezelf te quote dus lees de voorgaande berichten maar even door.
Dank.
 
Ikzelf heb, zoals vele anderen, gewacht met het aanmelden voor het teambelang. Ik verwacht nu wel een verklaring van de verantwoordelijken waarom ze opeens de 150 eerste aanmeldingen selecteren. Want zo straf je een deel van de mensen die eigenbelang opzij willen zetten en die hebben we net wel nodig denk ik. Dat ikzelf niet mee doe vind ik jammer, maar ik lig er zeker niet wakker van. Wil alleen horen waarom. Gewoon puur gemakzucht, of moest alles rap rap nog voor de deadline gebeuren?

Achjah, het is een blunder maar ik denk ook niet dat de mods het kunnen (of willen) rechtzetten. Ik wil verder de eerste 150 aanmeldingen succes wensen, misschien trekken we niet met volle capaciteit de FG-wereld in, toch zie ik een heel tal bekende namen die weten wat ze doen. Probeer er het beste van te maken, help de nieuwelingen zo goed mogelijk, werk samen en maak er geen zooitje van (dat hebben de mods al voor ons gedaan :laugh:).
 

DeletedUser16286

De eerste keer deed ik niet mee en nu wou ik heel graag meedoen, doe ik weer niet mee! :D

Ik heb gewacht met aanmelden tot ik antwoord kreeg op wat het inhoudt om leider te zijn. Het feit dat ik daar interesse in had betekent dat ik bereid was om mij extra in te zetten voor dit gevecht. En nu zit ik voor de tweede keer niet bij de selectie!

Ik ben al te vaak slachtoffer geweest van slecht georganiseerde evenementen waar achteraf de spelregels in mijn nadeel werden aangepast, dus het lijkt mij meer dan eerlijk om dit probleem op te lossen.

Kick maar een van die mafklappers van Fairbanks en zet mij op die plaats. Aan sommige van die stoorzenders hebben we toch niks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16685

Ik ben het in veel dingen met je eens maar dat er een mafklapper van Fairbanks voor jou gekicked moet worden niet, dan maak je maar een compleet nieuwe selectie want 1 iemand eruit donderen kan niet.
 
Kick maar een van die mafklappers van Fairbanks en zet mij op die plaats. Aan sommige van die stoorzenders hebben we toch niks.

Ohoho wat zijn we toch weer gezellig... Jij bent echt zo iemand die alleen maar voor zichzelf kiest en daarom ben ik blij dat je niet bij de 150 gekozen mensen zit.
Hoop dat als er nog een nieuwe selectie komt, dat jij er niet bij zit...

NOTE: Kom maar met je comeback reactie, want je kan toch niet van me winnen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan