• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .

DeletedUser16739

oke ik stop ook met spammen, mijn reacties zijn nogmaals niet anti leider Pika, maar ik blijf erbij ervaren (Leiders) zijn ook vaak goede medespelers omdat zij weten wat de leider bedoeld. ook al leid een Hoodoo Lord Rowley Benji niet ze staan vaak wel op de juiste plaatsen.....

dat bedoelde ik er meer mee, :) en nu is het inderdaad aan de mods om er wat over te zeggen.
 
oke ik stop ook met spammen, mijn reacties zijn nogmaals niet anti leider Pika, maar ik blijf erbij ervaren (Leiders) zijn ook vaak goede medespelers omdat zij weten wat de leider bedoeld. ook al leid een Hoodoo Lord Rowley Benji niet ze staan vaak wel op de juiste plaatsen.....

dat bedoelde ik er meer mee, :) en nu is het inderdaad aan de mods om er wat over te zeggen.
Je hoeft je mening niet te beargumenteren, we weten allemaal dat Pika een van de slechtste leiders is die TW heeft gehad. Dus lekker zeggen wat je wilt, als het maar niet over de rode gaat...
 

DeletedUser15127

ook al leid een Hoodoo Lord Rowley Benji niet ze staan vaak wel op de juiste plaatsen..

Hoodoo Lord Rowley Benji wordt sowieso mijn spelnaam zodra de wereld met een H hier opent (Hopeless?).
Die claim ik bij deze.

Maar verder sta ik best vaak wel op de juiste plek ja, als onliner (en zal mijn pijl zetten als offliner).
Ik luister naar elke leiding, ook al is het je eerste keer. Spring op de muur? Sir, yes sir!
Uitzonderingen:
# Er is een vleermuis binnengevlogen en mijn 28 katten zitten er achteraan, mijn vrouw gilt in doodsangst dat ik moet komen helpen.
# Ik krijg een LSD-flashback en mijn bureau en beeldscherm willen mij aanvallen.
# Ik moest dringend naar het toilet.
 

DeletedUser15127

Ja, je mag niet 2 keer achter elkaar posten, straf me.
Ondertussen op .net forum:

Mental Case said:

Maybe we could get a heads up? Signing up closed three days ago. Numbers signed, selection procedure, planning, etc.



Probably over 200, going by the activity/interest here.

I assume for selection, from how it was last time and the improvements that should be implemented from the selection process last time, Twista will appoint the leaders, and the leaders will select the team. Just a guess though. We should see some announcements very soon :)



lulumcnoob, Today at 11:34 AM

#72

https://forum.the-west.net/index.ph...ip-part-2-discussion.57497/page-4#post-763509
 
Als er te weinig spelers waren voor de 150, dan kregen wij andere mensen erbij. Nu zijn we met meer dan 150,mogen diegene die over zijn bij een ander team?
zoja, wil je dat regelen koeh?
Ik hoor zo spoedig mogelijk van je!
 
Als er te weinig spelers waren voor de 150, dan kregen wij andere mensen erbij. Nu zijn we met meer dan 150,mogen diegene die over zijn bij een ander team?
zoja, wil je dat regelen koeh?
Ik hoor zo spoedig mogelijk van je!

Dan zou er een taalserver moeten zijn die vanuit eigen gelederen te weinig mensen heeft (denemarken, zweden of turkije misschien), maar in dat geval gaan ze op grotere taalservers denk ik eerst zoeken naar mensen die ook de taal spreken van die servers. Dus waarschijnlijk gaat die regeling geen mensen van de .NL server helpen
 

DeletedUser16476

Dan zou er een taalserver moeten zijn die vanuit eigen gelederen te weinig mensen heeft (denemarken, zweden of turkije misschien), maar in dat geval gaan ze op grotere taalservers denk ik eerst zoeken naar mensen die ook de taal spreken van die servers. Dus waarschijnlijk gaat die regeling geen mensen van de .NL server helpen

Onze CM gaat er natuurlijk voor zorgen, of het iig proberen, dat dit dus wel gaat gebeuren.
 
Voor de mensen die daar hun hoop in vinden... want persoonlijk hoop ik nogsteeds dat het een grote grap is.. -een mens mag hopen toch- Ben wel benieuwd naar de reacties van de mods. Ik zag al wel dat dit topic 15a20 minuten terug bij @cor696 stond als zijn laatst bekeken topic, dus het zal wel niet lang duren voordat er een mod hier ook gereageerd heeft. Note: Ik hoor zojuist dat Cor hier niet over gaat, dus we moeten denk ik toch ietsjes langer wachten op een antwoord.

Zonder de taal te spreken zijn zowel Deens als Zweeds redelijk te begrijpen als je Nederlands -en Engels- spreekt, want ik kan het ook redelijk lezen en verstaan... (je snapt de helft van de zinnen, en wat bt/st/ect is, is gewoon ff wennen, maar als je dat weet moet dat wel lukken lijkt me)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15913

Matthew doet ook wel mee met team 2 want die jongen kan je gewoon niet missen :cool:
 
JomnA8XBRBKb4oP90aLMXg.png
 

DeletedUser12045

Ik ben wel benieuwd naar een antwoord van een verantwoordelijk mod en ook naar de motivatie van Pika, want die moet wel echt heel goed zijn geweest als je mensen ermee kan overtuigen dat je zoiets helemaal alleen zou kunnen leiden :o :)

Pika ben ik en heb al gezegd dat ik dit zooitje ongeregeld niet ga leiden. Je mag van mij gerust navragen aan spelers op Fairbanks dat ik dit nooit alleen wou leiden en dat ik het ook enkel zou doen als de community voor mij had gekozen.

Ook heb ik absoluut niks te maken met de gekozen spelers. Volgens Cor zouden er slechts 2 spelers geweest zijn met een overtuigende motivatie en uiteindelijk zou ik dan gekozen zijn. Ondertussen heb ik ookal gevraagd of ze die andere speler leider willen maken.
 

DeletedUser11642

Wel, waarom blijft een reactie van een mod/cm/weetikveel... uit hier...?
Niemand durft zijn nek uitsteken? Niemand met ballen aan het lijf hier? Allemaal de koppen in het zand?

Vooral triest als we met zijn allen weer eens niets leren uit de geschiedenis...

Leuke moraal weer om dit evenement te starten...

Wie zei er ook weer dat ie blijft hopen dat dit 1 grote grap is? --> Wel, ik hoop het echt met je mee!
 
Wahahah, wat een grap idd.
Allerlei 'noobjes' in 't gekozen team en vele topspelers erbuiten.
So far, so good.... ^^
 
pffff stel kuddedieren...

het is balen maar niet per se het einde van de wereld, dat er een stel supergoede fg leiders uit de selectie zijn gehouden, wil niet zeggen dat we gelijk kansloos zijn (anders zouden we iets minder kansloos zijn gok ik zo). gezien de reacties op andere werelden vermoed ik dat er nog wat gaat veranderen.

en waarom zouden er niet wat nieuwtjes bij mogen zitten? een old men's club heeft nog wel is de neiging te verdrinken in vastgeroeste tactieken en de so called noobjes kunnen misschien wat meer leven in de brouwerij brengen, ben je gelijk van de verminderde opkomst bij fg's af, leuk toch?

ik geef toe, na een weekje kamperen tussen stoners en hipsters zeg ik rare dingen, maar een beetje relativeren en positiviteit kan geen kwaad.
 
Bovenaan