• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht Championship 2017 (2e editie)

Wie zou jij in de NL leiding van het fortgevecht kampioenschap willen zien?


  • Totaal aantal stemmers
    99
  • Enquête gesloten .
Mag er over die limiet heen gegaan worden? Lijkt mij wel.

Of ook wel, selectieprocedure.

Ook is het jammer dat het zo plotseling komt, de voorbereiding begint al bij een juiste verdeling tussen iedereen qua classes en builds, nu is het één grote rotzooi en heb je straks wellicht teveel van één soort etc, helaas :p

We moeten zeker ook een plan maken om ziek veel geld te verdienen, zodat we enkelschots kunnen uppen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16637

Waarom wordt de leider random gekozen, en kunnen we hier niet op stemmen?
 

DeletedUser15915

Mag er over die limiet heen gegaan worden? Lijkt mij wel.

Of ook wel, selectieprocedure.

Ook is het jammer dat het zo plotseling komt, de voorbereiding begint al bij een juiste verdeling tussen iedereen qua classes en builds, nu is het één grote rotzooi en heb je straks wellicht teveel van één soort etc, helaas :p

Het eerste zal ik even navragen. Over de builds en karakterklassen, het eerste gevecht is pas 28 september en je hoef bij het aanmelden geen klasse op te geven. Het lijkt me dat er op de wereld zelf wel overlegd kan worden van wat er nodig is en wie wat doet? Zelf ben ik iig wel bereid om iets anders te kiezen dan dat ik oorspronkelijk van plan was.

Waarom wordt de leider random gekozen, en kunnen we hier niet op stemmen?

De leider wordt niet random gekozen, maar aan de hand van de motivaties die je bij het aanmelden kon invullen. Wanneer er gestemd zou worden op een leider dan zal dit meer een populariteitswedstrijd worden vermoed ik :p
 
Wat jordes zegt is denk ik inderdaad handig. Zo kunnen we ook elkaar helpen denk ik. Ik ga als avo maar kan arbeiden voor producten en geld voor duelisten. Ook krijgen we allemaal 3x karakterbonus van 3 dagen. Het is denk ik handig voor de niet-nuggetgebruikers onder ons om die en onze dagelijkse inlogbonus te sparen voor karakterbonus dus niet aan het begin premium inzetten omdat je veel geld wilt verdienen :).
 
dat zou dom zijn, het slimste zou zijn de mensen die het meest online zijn en FG's begrijpen, en natuurlijk de teamspelers:)
 

DeletedUser16739

Jup, als je leiders vraag om te controleren of ze ermee eens zijn, desnoods kleine veranderingen doen maar ik denk dat nu een aantal actieve personen vergeten gaan worden.

Of zie ik het nu verkeerd?

Maar mij lijkt inderdaad ervaring/teamspelers/actiefste belangrijkste..
 
Jup, als je leiders vraag om te controleren of ze ermee eens zijn, desnoods kleine veranderingen doen maar ik denk dat nu een aantal actieve personen vergeten gaan worden.

Of zie ik het nu verkeerd?

Maar mij lijkt inderdaad ervaring/teamspelers/actiefste belangrijkste..

en hoe gaan deze leiders dat doen?
want het lijkt mij sterk dat deze leiders van alle deelnemers info hebben
 
en hoe gaan deze leiders dat doen?
want het lijkt mij sterk dat deze leiders van alle deelnemers info hebben
Daar hebben we westforts voor... en rondvragen aan mensen van de wereld die ze hebben opgegeven, + als ik leiding wordt is het sowieso eerlijk, niemand die ooit zo dom is geweest om vrienden met mij te willen zijn :p (en als je Nehe ofzo er nou al leiding bij zet is het sowieso goed, al zijn vrienden zijn mijn vijanden ;) )
Nee, maar serieus, gewoon rondvragen en na gespeelde aantal fg's kijken -en of ze veel online zijn- dan weet je het toch al snel... ook denk ik dat mensen die hier bv al gereageert hebben, of actief in de chats mensen hebben opgeroepen, die mensen zullen sowieso ook wel meedoen lijkt me.




Vraag aan mod: Stel iemand kan niet meedoen, is het dan toegestaan dat er iemand (die bv op 1 of 2 dagen niet actief kan zijn) zijn account dan deelt met iemand die niet mee kon doen? Ik snap dat je niet opelkaar acc mag inloggen of op verschillende acc's als je niet meedoet, maar met 2 mensen op 1 account zonder dat 1 van de 2 mensen ook nog een andere heeft, lijkt me dan wel binnen de regels vallen toch?
 
op Burgeroorlog heb ik wel mensen gezien die er altijd waren, of mensen die alleen lopen voor de prijs en dan elk fg offline waren. of mensen die er na 2 weken al mee stoppen. Dus de actieve/loyale mensen gaan sowieso voor lijkt mij:)

en of iemand ervaring heeft, zo groot is .nl niet hoor? Iedereen kent elkaar bijna wel denk ik? of je moet echt nieuw zijn...

Vraag aan mod: Stel iemand kan niet meedoen, is het dan toegestaan dat er iemand (die bv op 1 of 2 dagen niet actief kan zijn) zijn account dan deelt met iemand die niet mee kon doen? Ik snap dat je niet opelkaar acc mag inloggen of op verschillende acc's als je niet meedoet, maar met 2 mensen op 1 account zonder dat 1 van de 2 mensen ook nog een andere heeft, lijkt me dan wel binnen de regels vallen toch?

Ik ben dan geen mod, maar ze zeiden dat de .net regels gelden.
daar staat:
§2) Account Usage
You are not allowed to play or look after another player’s account. An account can only be played by one player.

lijkt me vrij duidelijk dus:p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1448

Als die persoon niet mee doet is het geen probleem dat die een paar dagen op het account past
 

DeletedUser16548

Is het niet mogelijk om de spelers te selecteren bij aantal gespeelde fortgevechten. Hoewel dit niet de beste maatstaaf is, is het wel wat makkelijker voor de mods om te doen. Je kunt moeilijk verwachten dat de mods 150 westforts accounts gaan checken op hoe actief mensen zijn.
 

DeletedUser16209

ingeschreven met invent nummer 3, wil deze keer als duellist mee.

ps: als noes het lief vraagt wil ik nog wel switchen ;)
 

DeletedUser12045

Is het niet mogelijk om de spelers te selecteren bij aantal gespeelde fortgevechten. Hoewel dit niet de beste maatstaaf is, is het wel wat makkelijker voor de mods om te doen. Je kunt moeilijk verwachten dat de mods 150 westforts accounts gaan checken op hoe actief mensen zijn.

Denk dat iedereen een veel te groot probleem aan het maken is van die selectie. Ik neem aan dat er wel 3-5 leiders gaan mogen beslissen wie er uiteindelijk meegaat doen.

Ik kan je verzekeren dat elke iets ofwat degelijke speler geselecteerd gaat worden want we hebben vast geen 300+ inschrijvingen. Neem dat je met 120 vanzelfsprekende keuzes van de 150 zit. Dan moet je enkel nog beslissen over die laatste 30 vrij onervaren spelers.

Uit die groep onervaren spelers haal je ook al makkelijk 20 spelers die misschien op een andere manier opvallen. Zo heb je bijvoorbeeld spelers die fg's niet helemaal beheersen, maar wel gekend staan om hun goede instelling en hulpvaardigheid.

Deze keer heb ik ook het gevoel dat iedereen zich wil bewijzen. De leiders gaan wat mij betreft ook veel meer hun tijd steken in selectie dan de vorige keer toen het zo fout liep. Iedereen wil het deze keer beter doen dus alles zal vast wel eerlijker verlopen ;)
 
Bovenaan