• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.60

DeletedUser16580

Update naar spelversie 2.60
Howdy cowboys en cowgirls,


Wij zijn van plan om op dinsdag 15 augustus a.s. spelversie 2.60 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

Onafhankelijkheidsdag event items
De volgende items zijn nu veilbaar, verhandelbaar en te upgraden:
  • Francisco Pizarro's set
  • Juan Ponce de Leon's set
  • Benjamin Franklin's set

Implementatie van Fortgevecht ranglijsten
Eindelijk is het zo ver: Een veel verzocht onderdeel is in het spel geïmplementeerd!
Je kan de ranglijsten voor fortgevechten bekijken via een nieuwe knop in het ranglijsten scherm. Naast de rang en naam van een speler, laat de fortgevecht rang verschillende statistieken zien over de invloed die een speler heeft gehad in fortgevechten en de naam van zijn/haar alliantie.
Sommige community projecten hebben al een fortgevecht ranglijst, puur gebaseerd op de aangebrachte schade. De ranglijst in het spel zal niet enkel op basis van de aangebrachte schade zijn, maar het is een mix tussen verschillende statistieken. De fortgevechtsscore wordt als volgt berekend:
Score = (Totale schade / 200) + (Totaal niet-ontweken schoten + Totaal ontweken schoten) * Avonturiersfactor
(De Avonturiersfactor is 1.75 voor spelers die als klasse "Avonturier" hebben gekozen en 1.0 voor alle andere spelers)

De formule is uitgebreid getest en verbetert totdat deze gebalanceerd was. Na de update duurt het enige tijd (tot een uur) voordat de huidige rang juist staat weergegeven.

opgeloste_fouten.png

Extra ervaringsbonus voor de Flintlock set
Wanneer je met alle items van de Flintlock set bent uitgerust, ontvang je een extra ervaringsbonus van 20%.

We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team

Wat vinden jullie van deze update?
 

DeletedUser16580

Mooie update, kan niet wachten! :)

Maar is kroenuh op vakantie dat een andere CM de aankondiging doet?, of is die permanent vervangen?
Geen zorgen, ik ben zeker geen permanente vervanginge van Kroenuh. Kroenuh is even van een welverdiende vakantie aan het genieten. Vandaar dat ik even zijn taken hier over neem.

Kroenuh heeft zijn CM status nog, dus ik denk tijdelijke vervanging.

Leuke update!
Het is leuke update! Enja zoals je zegt ben ik maar tijdelijk ;)

Speel Kr33log überhaupt op de NL servers? Fijn dat nieuwe sets eindelijk veilbaar worden iig :3
Haha ik speel zelf niet, maar met een goed team is het geen enkel probleem om dit te managen! Als ik vragen heb helpen ze mij altijd!

Geen idee wie dat is, maar een nieuwe CM??
Ikzelf ben CM van een ander InnoGames game. (Tribal Wars 2 NL and Beta).

Het is een tijdelijke vervanging :)
Bedankt dat je hier op reageerde, had dit even over het hoofd gezien!
 

DeletedUser16049

Gezien dat er op Beta een fout in de update zit waardoor niet alle voorwerpen veilbaar zijn geworden van het afgelopen evenement gaat de update evengoed doorgevoerd worden op de genoemde datum? Of worden eerst de fouten eruit gehaald voordat het doorgevoerd gaat worden?
 
Ik zie dat er ook een nieuwe Engelstalige opdracht is. Een belangrijke telegram. Volg je de tekst dan moet je naar Newport. Volg je de opdracht regel dan moet je naar Kruispunt. Vraag is dan welk kruispunt, we hebben er meerdere op de kaart?
 

DeletedUser15915

Ik zie dat er ook een nieuwe Engelstalige opdracht is. Een belangrijke telegram. Volg je de tekst dan moet je naar Newport. Volg je de opdracht regel dan moet je naar Kruispunt. Vraag is dan welk kruispunt, we hebben er meerdere op de kaart?

Ik denk dat deze opdracht nog niet hoorde te verschijnen, maar hierbij het antwoord:
Er zijn inderdaad meerdere locaties met 'Kruispunt' in hun naam. Echter is er maar één opdrachtgever die 'Kruispunt' heet (om de opdrachtgevers te zien moet je de locatie openen op de map). Hier moet je naar toe. Met de opdracht loop je via Kruispunt naar Newport.
 

DeletedUser16209

[14:48] Henry: Lesane P. Crooks is de eerste die de prestatie [Gezocht] heeft ontvangen.

keep them coming aub :p
 
Bovenaan