• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Openen migratieroutes colorado.

DeletedUser16209

Hallo allen,

Bij deze wil ik vragen aan het support team om eventueel te overwegen van de migratie routes van colorado te openen.
Het gaat enkel maar bergaf met deze wereld.
Duels zijn er gewoon niet meer, toch helemaal niet meer op hoog duel lvl.
FG's vallen er stil en er is toch enkel maar geruzie om, geen manier voor iedereen om te spelen.
Er is een betere kans op het vinden van spelplezier op een andere wereld.
Ik weet dat ik met dit topic op heel wat mensen hun tenen ga trappen, so be it.
Het is gwn beter voor mensen die nog actief willen spelen.

groet,
Les
 
Hey,

laat ik mijn stem ook eens horen,
ik ben hier niet mee eens, je verplaats hierdoor alleen het probleem maar.
 
Ik vind het een goed idee, ik speel zelf niet op Colorado, maar ken wel een aantal mensen die daar actief spelen, en er zijn op bv. Dakota ook nog een aantal mensen die actief spelen, deze samen voegen zorgt in mijn ogen weer voor meer activiteit.

Hier op toe gevoegd: Migreren is een optie, geen verplichting, kijk maar naar wereld 7, die is er nog steeds en daar spelen ook nog mensen. Daarnaast, het probleem verplaatsen zoals Piet omschrijft is NIET nadelig, in het ergste geval is het resultaat neutraal als de mensen van Colorado (en/of arizona, al wouden die dat de vorige keer niet) naar een andere wereld migreren. Dus lijkt me het proberen waard nietwaar?
 
Ik ben van mening dat dit niet efficiënt is. Wat zijn dan de migratie - routes? Dakota/Eldorado? Vaak zijn het dezelfde spelers die op meerdere werelden spelen. Ook bij een migratie geldt de regel dat er niet met meerdere accounts gespeeld wordt. Er wordt dus verwacht bij een migratie, dat je je account(s) verwijderd, mocht je dus op de desbetreffende wereld(en) spelen. Ofwel de tijd /geld dat je erin gestoken hebt ben je dan dus kwijt. En dan rest de vraag ook nog eens of het überhaupt het waard is om naar één van deze 2 werelden te migreren. Hieronder een korte samenvatting:

Voordelen:
  • Meer activiteit op desbetreffende werelden zowel fg als duel activiteit.
  • Meer spelers op de spelerslijst, wat het aantrekkelijker maakt om daar te 'joinen'.
Nadelen:
  • Spelers zijn verplicht, hun eventuele account die op desbetreffende werelden te verwijderen.
  • Spelers die geld/tijd geïnvesteerd hebben op desbetreffende werelden, raken dit kwijt.
  • Colo is in feite niet een wereld dat dood is, er is nog genoeg activiteit voor (Inno begrippen)
  • Spelers op Colo, hebben al een account op desbetreffende werelden. Wat dus de betreffende werelden niet bepaald actiever maakt.
Als er al ooit een migratie zal plaatsvinden, om welke omstandigheden dan ook, vind ik persoonlijk dat het voor nu nog veel en veel te vroeg is.

M.v.g. Harjax
 

DeletedUser16209

je bent helemaal niet verplicht om te migreren, dat is nog steeds je eigen keuze, en er zijn miss nog 'genoeg' spelers voor een fgtje van 30 rondes, maar als niet elke keer dezelfde mensen moeten starten/leiden gebeurd er ook niets meer en dat is gelijk aan een dode wereld, want dat blijft ook niet doorgaan.
 

DeletedUser16209

d67a2c0afce547f5a97fecf20f8761b4.png


speciaal voor alle haters die zeggen dat migraties niet positief zijn ;)
 
Bovenaan