• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.55

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
changelog_2_55.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 9 mei a.s. spelversie 2.55 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.​

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

  • Nieuwe opdrachtenreeks: "9 jarige verjaardag van The West"
    The West is alweer 9 jaartjes jong! Help Henry met de voorbereidingen van het feest.

    De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 3 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers.
    Je krijgt de prestatie '9e verjaardag van The West' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

  • Nieuwe opdrachtenreeks: "Grote rugby wedstrijd"
    Help een grote rugby wedstrijd voorbereiden want een ware rugby legende komt de saloon binnen!

    De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 10 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers.
    Je krijgt de prestatie 'Ontmoeting met een rugby legende' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

  • Paas sets verhandelbaar
    De Pat Garrett's, John Wesley Hardin's en Butch Cassidy's set zijn met ingang van deze update verhandelbaar.

  • Nieuwe collectie items
    Wij hebben nieuwe collectie items toegevoegd aan het spel. Ga voor meer informatie naar deze forumpost.
opgeloste_fouten.png

  • Geen noemenswaardige punten te vermelden dit keer.
We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Leuke update, toch?
 
Zeker. De items veilbaar en nieuwe opdrachten zijn altijd top.
Ook wel grappig dat er in 1x veel nieuwe items bij komen.
Enkele van die items zijn alleen al in het spel, zoals die groene handtas en de Henry Draper medaille.
Nog wel enkele vragen: kun je die items waarbij vermeld staat 'vindkans bij arbeid' dan bij alle arbeiden vinden? En hoe groot is de vindkans?
En voor die die in de UP shop komen: enig idee of die ook al direct in de shop komen (aangezien dat op de Beta niet zo was) en wat de prijzen zijn (ook met munten te koop?)
Verder top, ik hoop dat het weer eens goed gaat aanstaande 9 mei :)
 

DeletedUser16286

Betekent Verhandelbaar in dit geval Veilbaar? Ik weet dat het op de beta wel al veilbaar is maar ik vraag het hier voor de zekerheid toch maar even... Als het in dit geval niet veilbaar is maar alleen verhandelbaar, zullen veel mensen teleurgesteld raken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Betekent Verhandelbaar in dit geval Veilbaar? Ik weet dat het op de beta wel al veilbaar is maar ik vraag het hier voor de zekerheid toch maar even... Als het in dit geval niet veilbaar is maar alleen verhandelbaar, zullen veel mensen teleurgesteld raken.

Ja, ze bedoelen hiermee altijd veilbaar ook, maar ook verhandelbaar, omdat ze dat ook niet zijn nog geloof ik. De aankondiging is hier inderdaad helaas te onduidelijk over, maar ze worden ook echt wel veilbaar :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16286

Zullen we maar hopen dan... Want hier is in het verleden eerder onduidelijkheid over geweest. Heb geen zin in nog een onverwachtse tegenvaller. :X
 

DeletedUser15915

Voor de duidelijkheid:
Verkoopbaar = de mogelijkheid om het voorwerp te verkopen aan de rondrijdende handelaar
Vindbaar = de mogelijkheid om het voorwerp te vinden bij een arbeid
Handelbaar = de mogelijkheid om het voorwerp te kopen in een stad of van de rondrijdende handelaar
Veilbaar = het verkopen op de markt
Upgradebaar = het upgraden van een voorwerp

De Paas sets zullen na de update verkoopbaar, veilbaar en upgradebaar zijn. Net zoals bij vorige evenementen.
 

DeletedUser16286

Oke, dus niet alleen verhandelbaar zoals er eerst stond. Ik vraag het dan liever toch nog maar even snap je:)

Maar goed om te horen. Leuke update!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4130

Lijkt me een leuke update! Een beetje van alles, maar bovenal meer opdrachten & verzamelen :)
 
De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 10 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers.

De rugby opdracht is zeker niet vandaag beschikbaar? :cool:
 
Ik zie geen football en geen rugby opdrachten, alleen maar de 9e verjaardagsopdracht.
Ook zie ik die speciale items nergens in de Shop.
 
de bal krijg je bij de opdracht met een fles wijn
opdracht viel trouwens tegen, paar uur werken, paar keer klikken en klaar
 
Bovenaan