• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Misselijkmakende geldklopperij

DeletedUser16286

Omdat iedereen bij een korte uitleg waarschijnlijk al snapt waar ik op doel zal ik dit niet te lang maken (heb ook geen zin een heel verhaal te typen omdat het op niks uit zal draaien zoals alles hier).

De kans op een jas of broek uit de events waar wéér overpowerde items in zitten is vééls te laag. Dit geldt ook voor de complete kisten van de kleding. Je bent zo 500 euro kwijt om een specifieke set compleet te krijgen. Dit lijkt overdreven, maar met een kans van 1,7% op bijvoorbeeld de Wesley kist bij het draaien met 800 nuggets per keer, zal het niet gek zijn om 30.000+ nuggets (zijn nog niet eens 40 paasduels) nodig te hebben om de gewenste kist te vinden.

Dit is een absurd bedrag en al helemaal voor de stervende browsergame die TW.nl is.

Hierover werd in het tombola topic ook al gesproken, maar wat mij nog meer irriteert is dat het kopen van nuggets nog altijd zo duur is... tot ik er achter kwam dat bepaalde spelers (opvallend genoeg veel die nauwelijks tot nooit nuggets kopen) gigantische kortingen ontvangen op het kopen van nuggets.

f6c48bc48c4d4d068556a898106077fc.png


Ikzelf heb dit nog NOOIT gehad als trouwe speler die zo af en toe wat nuggets koopt bij de events om de andere spelers nog bij te kunnen benen op het competitieve vlak van The West. Zou dit komen omdat het TW algoritme zo slim is om te weten dat ik toch wel nuggets koop? Het lijkt er nu namelijk wel op. Ik log elke dag in en heb nog nooit een fatsoenlijke korting gezien... in de afgelopen 3 jaar zelfs nog niet de helft van dit aanbod wat iemand op mijn wereld laatst ontving.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn dit die (of eigenlijk het ontbreken van de kortingen) ervaren hebben. Het zou op zijn minst rechtvaardig zijn om mij deze korting ook te geven, maar waarschijnlijk wordt dit weer als een belachelijk idee gezien :')

Beloon ook eens de trouwe nuggetier en niet alleen de nieuwkomer om die met de mooie voordeeltjes te lokken en daarna, wanneer deze ook verslaafd is, ook uit te buiten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15244

Wot.. dat van die korting wist ik ook niet.. door de jaren heen honderden euros in dit spel gestopt, zonder spelers als mij was tw.nl allang down geweest en ik hoor van alle andere nuggetiers dat ze nooit zulke berichten hebben gehad. De logica is dus dat hoe meer geld je in innogames stopt, hoe groter de middelvinger is die je terug krijgt..
 

DeletedUser1448

Die kortingen zijn er toch vaker? Je moet wat beter leren kijken. Enkel worden ze niet (of te laat) aangekondigd
 
Waar haal je die % kans op een kist vandaan? Ik heb dit event geen nuggets gebruikt en geen 48K gedaan:

d348ae20c97047f0bda4458c7c56aad6.png


't Lijkt er op dat ik geluk heb gehad, maar dat is ook precies wat de tombola is: een kansspel. Als jij 500 euro over hebt voor een itemset in 'de stervende browsergame die TW.nl is' moet je misschien het probleem bij jezelf zoeken en niet bij Inno ;)
Wat betreft de bonussen op nuggets, heb zelf ook weleens zo'n aanbod gehad, maar 't zou leuker zijn als iedereen dat kreeg ja.
 
Er zijn meerdere mensen die totaal geen nuggets in dit event hebben gestopt en als beloning jackshit hebben gekregen. Ik hoor dat ze aan de lopende band schoenen/riemen krijgen uit de 9k, in plaats van een goede verdeling tussen riemen/broeken/jassen/schoenen. En al helemaal geen wapens. Dusja Bert, jij hebt immens veel geluk gehad met dit event, en dit geldt dus lang niet voor alle spelers.

Dan moeten we zeker het probleem niet bij onszelf zoeken, het is dan juist gerechtvaardigd om het probleem bij Inno te zoeken.

Ikzelf kreeg afgelopen week een J.W. Hardin kist uit 48k, naderhand hoorde ik hoe zeldzaam dat eigenlijk is. Ik natuurlijk blij, want van de Hardin set had ik tot die tijd alleen maar riemen en schoenen gekregen uit 9k.

Spelers van The West zijn eigenlijk klant van Inno, en klant zou koning moeten zijn. Maar zoals erieboy al zegt: we krijgen gewoon een middelvinger terug.
 
Ik begrijp de frustratie wel, maar dit is toch allemaal niets nieuws op zich?
Die kortingen zijn er al langer en niet iedereen krijgt die, heel vervelend, maar niets aan te doen.
En de verdeling in de tombola is altijd al niet echt eerlijk geweest, maar goed, daar doe je nu eenmaal niets aan :(
 

DeletedUser16286

Ik begrijp de frustratie wel, maar dit is toch allemaal niets nieuws op zich?
Die kortingen zijn er al langer en niet iedereen krijgt die, heel vervelend, maar niets aan te doen.
En de verdeling in de tombola is altijd al niet echt eerlijk geweest, maar goed, daar doe je nu eenmaal niets aan :(

Er is wel iets aan te doen. Daarom schrijf ik dit bericht nu. En ja het speelt al heel lang, daarom werd het hoog tijd dat iemand (ik in dit geval) er eens iets over schreef.


Bert, wat jij hebt gekregen is best mooi spul. Ik heb net zoiets, alleen dan meer riemen en schoenen, en ben helaas 50 euro lichter :| Een wapen heb ik echter nog nooit gehad... hoewel ik vaak de 3e categorie speel heb ik de afgelopen 5 jaar nog nooit een wapen gehad behalve bij kerst.

In mijn eerste bericht gaf ik al aan dat de kans op ieder item te vinden is op TWcalc: http://tw-calc.net/tombola/13_2017

Volgensmij zijn deze kortingen er überhaupt niet voor regelmatig nuggetkopende spelers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet een paar mensen die wel eens nuggets kopen en die ook weleens zo'n aanbieding hebben (gehad). Het zijn dus niet alleen mensen die nooit kopen.
En yup, 't is vervelend zeer zeker, maar ik zie dit bericht hier er helaas niets aan doen.
 

DeletedUser16286

Lijkt me dan een beter idee om die kortingen allemaal op hetzelfde moment bij iedereen te geven net zoals nu gedaan wordt met de eieren die je 24u lang bij nuggetaankopen kan krijgen.
 

DeletedUser16286

9ef6818063be4076a0573308487024e1.png


9000 eieren bij het pakket van 50 euro... dat staat gelijk aan 150 nuggets, wat dus neerkomt op een bonus van 5%... jippie... En andere mensen krijgen gewoon 6875 nuggets voor diezelfde 50 euro.

Diep triest.
 
Ik betwijfel of Inno iets gaat doen met een paar klagende spelers zolang die spelers wel nuggets blijven kopen :p

dd9ae29186ac4a1faf3b508a8f9eb6e6.png

Ik krijg nu net toevallig een eenmalig aanbod voor 15% extra nuggets omdat ik opnieuw inlogde :) Misschien moet je vaker je pagina refreshen? :p Volgens mij valt 't wel mee hoe vaak die aanbiedingen van 150% extra voorbijkomen..
 

DeletedUser4130

150% extra heb ik nog bijna nooit voorbij zien komen.
Er zijn heel veel online shops die gebaseerd op allerlei triggers (of algoritmes) extra kortingen geven: verjaardag, inschrijven nieuwsbrief, ...
Op zich hun goed recht, maar hoe meer random de toekenning, hoe eerder het vervelend en oneerlijk aanvoelt natuurlijk.
Persoonlijk maak ik altijd fors de afweging of het product me zoveel geld waard is. Zo ja, dan kan het zijn dat ik alsnog een betere deal zie, maar dan is dat op zich niet zo'n ramp als ik het sowieso al een prijs vond die ik wou betalen / fair voor me was. Zo nee, pech dan voor de verkoper :)
 
Die paaseieren en andere valuta die er soms gratis bij zit is inderdaad wel een lachertje, omdat dat echt bijna niets extra's waard is.
 

DeletedUser11917

Ach, het is toch al jaren bekend dat de nuggetiers de mooiste dingen krijgen bij events en dan vaak ook nog uit de 1500 of gratis keuze, zo ook op werelden waar je niet je hoofdaccount hebt.
De wereld waar je het meeste actief bent is doorgaans de wereld waar je het minste krijgt, bij de 9k draai komen er 9 van de 10 keer een riem of schoenen uit, vergeet ik even de waardeloze kisten met troep.
Als je level 150 bent verminderd dit ook de kans op wat goeds.....
Vorig jaar is de belofte gemaakt dat set items gemakkelijker te krijgen waren, ook voor gratis spelers, dit is natuurlijk een fabeltje, alle events draaien op 1 ding uit, nuggets kopen en de prijzen zijn belachelijk.
 
Als het toch al niet de bedoeling is om een setje compleet te kunnen krijgen dan maar beter die events afschaffen. Haal sowieso die waardeloze kisten eruit,daar heeft echt niemand wat aan.
 

DeletedUser16476

Als het toch al niet de bedoeling is om een setje compleet te kunnen krijgen dan maar beter die events afschaffen. Haal sowieso die waardeloze kisten eruit,daar heeft echt niemand wat aan.

Ja, jij komt er wel.
 
Bovenaan