• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Quest "Zakenidee" van Maria Roalstad

DeletedUser8063

Heeft er al iemand die breinaalden gevonden voor de opdracht "Meer ideeën" (quest Zakenidee) ?

Die zouden moeten te vinden zijn bij het "werken voor een loge".

Ik heb al tientallen keren deze arbeid gedaan (zowel 10 sec, 10 min als uren), maar nog steeds geen breinaalden :(.

Misschien mis ik iets ivm speciale kledij die je moet dragen, attributen toevoegen, bepaalde tijdsregels, ... ,
maar die breinaalden blijven onvindbaar voor mij.

Iemand enig idee ?
 

DeletedUser15915

Mijn advies, doe alleen maar 15 seconden arbeiden en zorg dat je een positief aantal arbeidspunten heb bij de arbeid. De vindkans is bij dit voorwerp niet hoog dus het kan kloppen dat het zoeken lang kan duren.
 

DeletedUser16314

Ik zit nog steeds vast bij het stuk dat ik nat hout moet hebben. De steeds hout vlotten maar zonder succes
 

DeletedUser16314

Al 2 dagen aan het hout vlotten met hout in het produkt vak maar zonder succes
 

DeletedUser8063

Heb zelf minder problemen gehad met het vinden van "nat hout", maar die breinaalden blijven (voor mij) onvindbaar.

Zit als sinds december vast voor deze attributen, en heb al op alle mogelijke manieren gezocht (15 sec, 10 min, 1 uur, met en zonder buffs, klavertjes vier zijn er ook al door, ...).

Ik blijf wel proberen, maar denk dat ik binnenkort wel eens een paar lessen haken of macramé ga volgen.
Kan je ook mooie handwerkjes mee maken, en dan kan ik die breinaalden vergeten ;).
 
Bovenaan