• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Valentijnsevent

Eindelijk? Wat lul je scrub, indianenset bestaat al 7 jaar

Een speedset in het event bedoel ik. Na al die jaren zijn ze zijn ze met heel wat sets op te proppen gekomen, alleen een complete speedset heeft er nooit ingezeten, terwijl zo'n set veel gewilder is dan veel van die andere sets. Vandaar dus de opmerking dat eindelijk eens zo verstandig zijn om daar mee te kopen. Ze kunnen daar immers goed aan verdienen
 
begin je daar nu al over te zeuren

Je bedoelt: begin JIJ weer meteen te stoken? Ik stelde enkel dat ik hoop dat die ook veilbaar wordt (in navolging van o.a. Barman en niet zoals 't Liefdesset).
Meteen weer afkraken is niet alleen onterecht en volkomen onzinnig, maar ook enkel niet-positief bedoeld. Jammer!
 

DeletedUser14549

Duitsers maken geen grappen maar hebben blijkbaar ook moeite met klokkijken :(
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Er lijkt inderdaad iets mis te gaan op alle taalversies. InnoGames is ermee bezig.
Excuses voor het ongemak.
 
Het evenement werkt inmiddels weer, mocht je een hart container hebben gebruikt en geen harten hebben ontvangen, contacteer dan de support :)
 

DeletedUser7902

Je bedoelt: begin JIJ weer meteen te stoken? Ik stelde enkel dat ik hoop dat die ook veilbaar wordt (in navolging van o.a. Barman en niet zoals 't Liefdesset).
Meteen weer afkraken is niet alleen onterecht en volkomen onzinnig, maar ook enkel niet-positief bedoeld. Jammer!

Rik houd nu eens je onzinnige praat voor jezelf. Hopen op een set die veilbaar wordt, is weldegelijk zeuren. Je gaat overigens ook constant off topic met je gelul en brengt niks constructiefs bij. Eens in de spiegel kijken kan geen kwaad.

Dat ter zijde, mijn fucking containers van 3 jaar terug zijn weg zonder er profijt uit te halen :| wat een zever!
 

DeletedUser12045

Standaard event met eens een ander soort prijzen. Diegene met nuggets of geluk kunnen nu een "luxe" set winnen ipv sets die bestaande sets weer overheersen dus dat vind ik wel mooi.

1 minpuntje wel. De verkregen hartjes van avo's zijn van 50 harten per 7 punten, naar 10 harten per 7 punten gedaald. Dit soort events wakkeren de avo's meestal wat aan voor de beloning, spijtig dat die nu zo laag ligt.
 
Bovenaan