• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Questline en kerst event

Dank voor de reacties.
De losse nieuwe wapens zijn helaas wel erg duur zeg :o
850 voor een duelwapen van Shawnee ^^
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4007

Dank voor de reacties.
De losse wapens zijn helaas wel erg duur zeg :o
850 voor een duelwapen van Shawnee ^^

let op.... dat is niet helemaal waar.
hoe ouder de set, des te lager de prijs.
die 850 komt omdat het een 2016 item is, dus die zullen nog niet in prijs gezakt zijn
heb op de beta een natty geweer voorbij zien komen voor 400upb
dus het ligt er maar net aan hoe oud de set is.
zo denk ik dat veel mensen de quatermainset compleet kunnen maken voor weinig upb :p
 

DeletedUser

Die kistjes van 2016 kosten 2900 Nugs(/UPM?), ik zag in die screens de 2016 dag van de dood kistjes niet staan, maar ik neem aan dat deze ook minimaal 2900 nugs kosten.

Mag ik hieruit de conclusie trekken dat je voor de nieuwe kerstset 60 euro moet neertellen en dan heb je de mogelijkheid (in het gunstigste geval 1/3) dat je een dun morogh set te pakken krijgt?
 

DeletedUser4007

Die kistjes van 2016 kosten 2900 Nugs(/UPM?), ik zag in die screens de 2016 dag van de dood kistjes niet staan, maar ik neem aan dat deze ook minimaal 2900 nugs kosten.

Mag ik hieruit de conclusie trekken dat je voor de nieuwe kerstset 60 euro moet neertellen en dan heb je de mogelijkheid (in het gunstigste geval 1/3) dat je een dun morogh set te pakken krijgt?

alle 2016 kisten kosten 2900 upb/nuggs of 3.5M cash.
je conclusie zegt dat je alleen met nuggs kan betalen want je hebt het over 60 euro, wat niet waar is dus.
je kan ingame cash en upb verdienen, dus nuggs is alleen een optie, niet de enige manier, zoals jij het doet overkomen ;)
 
Je moet gewoon zorgen dat je -ongeveer dan hea- 354 miljoen cash hebt, dan komt het helemaal goed, als je dan ook nog gaat ruilen/verkopen op de markt, krijg je vast elk setje compleet.. Dus succes vandaag en morgen... en tot/met 10 jan. :p
 

DeletedUser4007

Je moet gewoon zorgen dat je -ongeveer dan hea- 354 miljoen cash hebt, dan komt het helemaal goed, als je dan ook nog gaat ruilen/verkopen op de markt, krijg je vast elk setje compleet.. Dus succes vandaag en morgen... en tot/met 10 jan. :p

hoe ga je daar voor zorgen als je elke setje vasthoudt? daar zit meestal het geld in.
en veel geld geeft geen garantie om alles compleet te krijgen.
dus eigenlijk een non-argument wat je zegt :cool:
 

DeletedUser16286

Je moet ook niet alles willen... prinsesjesgedrag noem ik dan :D
 
hoe ga je daar voor zorgen als je elke setje vasthoudt? daar zit meestal het geld in.
en veel geld geeft geen garantie om alles compleet te krijgen.
dus eigenlijk een non-argument wat je zegt :cool:

Dankje dat je zo serieus reageert, op een overduidelijk niet serieuze post.
En als je nu 354 miljoen $ zou hebben op 1 wereld, dan red je het wel om alles te krijgen hoor, zeker als je je dubbele items gaat doorverkopen of ruilen tegen die je nog mist. Maarja, niemand heeft hier -denk/hoop ik- 354 miljoen, dus het boeit niet.
 

DeletedUser4007

Dankje dat je zo serieus reageert, op een overduidelijk niet serieuze post.
En als je nu 354 miljoen $ zou hebben op 1 wereld, dan red je het wel om alles te krijgen hoor, zeker als je je dubbele items gaat doorverkopen of ruilen tegen die je nog mist. Maarja, niemand heeft hier -denk/hoop ik- 354 miljoen, dus het boeit niet.

dat het niet serieus was begreep ik wel.
ging mij om het feit dat jij denkt met 354 miljoen alles te kunnen krijgen..
niet iedereen verkoopt zijn items, of items zijn gewoon schaars.
dus die 354M geeft je totaal geen garantie dat je dat wel haalt, ook al denk jij schijnbaar van wel.
je post slaat nergens op, en is niet eens leuk, eerder dom om zoiets belachelijks te zeggen :p
 

DeletedUser

Voor diegene die na al het generf van de Dev's nog altijd geinteresseerd is in dat Ded Moroz setje:

https://wiki.the-west.net/wiki/Ded_Moroz_set
https://wiki.the-west.net/wiki/Ded_Moroz_set
Zoals sommigen weten zijn de stats van 3.5 naar 0.7 gegaan. Gewoon omdat het kan.

Nja, hopelijk hebben jullie er alsnog iets aan.
Oh en nog een tip, de wapens van Ded Moroz ga je niet in het kistje aantreffen. Daar moet je eerst zo'n 50 Megazakjes 2016 voor kopen en dan nog geluk hebben.

Succes ermee ;)

(Tip: 2014 heeft nog altijd de grootste kans op de beste setjes, dus mocht je je blauw willen betalen aan nuggets is 2014 the year to go to ;) )
 

DeletedUser16286

Was dat niet gewoon een bug met die wapens? Ik hoorde namelijk dat dat bij meerdere kisten zo was, en de mods zeiden dat ze het gingen veranderen, en dat de mensen die nu geen wapens hadden ze alsnog via de support konden ontvangen... Geen idee of dit ook voor Ded Moroz geldt maar als dat niet zo is, is dat behoorlijk stom. Alle items horen in die kisten te zitten. Je betaalt er immers flink voor!
 
Het duurste kistje (waaruit een setkistje kan komen) is 3,5miljoen.. Dus je dan al 100 kistjes kopen, of zelfs 200 (of 300) als je ook wat goedkopere kiest... daar ga je het volgens mij wel mee redden.. of iniedergeval 99% van alle items.

Yup, klopt. 't Is natuurlijk niet realistisch, maar daar ging het ook niet om.
Verder zag ik dat Moroz wapens nu ook in de kist zitten gewoon :)
 

DeletedUser4007

ahhh? je zakt nu al naar de 99%?
Yup, klopt. 't Is natuurlijk niet realistisch, maar daar ging het ook niet om.
Verder zag ik dat Moroz wapens nu ook in de kist zitten gewoon :)

klopt maar theorie zegt dat je niet 100% hebt.

En ik hoorde het al van een speler, dat de ded moroz wapens nu ook in de kist zitten.

nog bedankt voor het team om zo'n simpele vraag niet even te beantwoorden.
jullie doen het goed...........................not
 
Ik zoek de Nicolas paard en prod, een cadeau, is dat geloof ik, zit die nu in een kerstzak van 2015 of niet?

Voor ik 3000 muntjes verpats straks
 
Bovenaan