• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe Opdrachten

DeletedUser4130

Ik ben geen voorstander van sites waar alles uitgelegd staat (alleen handig als je er écht niet uitkomt). Als een opdracht niet op TW-DB staat, is gelijk de halve chat in paniek. Alles wordt voorgekauwd, niemand die er ook maar over nadenkt om even een hint te zoeken in de opdrachttekst. Voorwaarde is wel dat Inno goede hints geeft natuurlijk, het is niet altijd even duidelijk imo.

Hier zit wat in vind ik! Is wel leuk om te zoeken, maar natuurlijk niet als het erg cryptisch wordt.
 

DeletedUser4007

Hier zit wat in vind ik! Is wel leuk om te zoeken, maar natuurlijk niet als het erg cryptisch wordt.

cryptisch is nog niet eens erg, dan heb je tenminste iets van een hint.
er zijn de laatste tijd opdrachten verschenen waar totaal geen hint of logica in zat...
ja en dan jaag je eigenlijk iedereen al naar externe sites met oplossingen.
want ook met die verlaagde droprate.... en dan zonder hint?
dat is echt bijna niet te doen.
dus of ze droprate omhoog en minder hints.
of gewoon hints blijven geven, cryptisch of niet:p
 
wat dat betreft was de laatste opdracht natuurlijk helemaal een lachertje

ten eerste, de titel, Space, the new frontier (blijkbaar is de laatste dev een trekkie:laugh:)
ten tweede, 2 slaap opdrachten , is was al erg laat staan 2
ten derde, het merendeel was een herhaling van de glas opdracht http://tw-db.info/?strana=quest&serie=qs_68

het lijkt wel of ze ons een beetje zoet willen houden, en daarom maar een makkelijke oude opdracht in elkaar frommelen:(
 

DeletedUser16314

Ik zit vast bij de opdracht van de gebroeders wright ben nu bij de boerderij maar verder heb ik niets meer gekregen?
 
Bovenaan