• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel Raids

Het idee is met je stad een andere stad aan te vallen door duels, zoals de normale duels maar dan als stad.

De details:
Wat er hierbij belangerijk is:
  • wat is er nodig om te starten en hoe?
  • minimum/maximum aantal spelers
  • Tactiek
  • cooldown tijd
  • kosten en benodigdheden
  • verdediging
  • beloning
Er wordt bij multiplayer games (fort gevecht en avontuur) een extra spel bijgevoegd, namelijk: Raids.
hier kun je als stad een andere stad aanvallen maar wel door de alreeds lang bestaande manier duels.
Om het te starten moet je met een aantal stadsleden online zijn. Degene die de raid opzet kiest ook de stad waar ze gaan tegen vechten. Dan komen er degene die gaan aanvallen. Dan moet iedereen gereed zijn (knop aanklikken). Zodra iedereen gereed is kan de Raid starter de raid daadwerkelijk starten.
Hierna worden er een aantal spelers uit de vijandelijke stad gekozen die aangevallen worden. (aanvink systeem)

Het maximum spelers is net zoveel als tegenstanders die je aan valt. het minimum is 3 spelers. Wat hierbij WEL mogelijk is om 4 of meer mensen aan te vallen. met 4 mensen 3 aanvallen is dus NIET mogelijk.

Tactiek: Het is geen hoofd-schouder-hand systeem zoals bij de gewone duels maar welke persoon je wilt schieten, van links naar rechts, nummer 1, 2 of 3 enzovoort.

Cooldown tijd: Dit lijkt een onbelangerijk detail, het moet niet zo zijn dat steeds 1 stad de dupe is. daarom de eerste x dat een stad wordt aangevallen duurt het 5 dagen voordat het weer kan, als je na die 5 dagen meteen weer start loopt dit aantal op. Met bijvoorbeeld 5 dagen per keer. het is ook niet mogelijk om als stad in die 5 dagen tijd meer dan 1 keer aangevallen te worden. Dus ook niet door andere steden.

Kosten en benodigdheden: een raid kost wel wat voorbereiding. Namelijk producten die je nodig hebt. munitie, dynamiet, water, warme maaltijd, en dat soort dergelijke dingen die je ook echt zou nodig hebben. Daarbij kost het ook wat geld uit de stadskas. (bijvoorbeeld $25.000)

verdediging: de tactiek in de verdediging is precies hetzelfde als in de aanval, wat hier al in is uitgelegd.
Wat wel mogelijk is, een verdediging aan je stad toe brengen dat je enige bonussen krijgt op de vaardigheden. Zoals prikkeldraad hekken bouwen en dat soort dergelijke dingen. (wat in het stadhuis zou kunnen komen, net als kerk uitbouwen, maar dan verdedigingen)

Beloning: Als beloning kun je natuurlijk een heleboel dingen gaan verzinnen, maar wat makkelijker is is gewoon veteraan punten geven net als bij de avonturen.
 

DeletedUser4007

idee is op zich niet verkeerd.
maar er moet veel aangepast worden aan het spel, en een module gemaakt worden voor het duelsysteem.
denk dat dat net teveel werk is voor inno
en helaas blijft het feit...... geen winst voor inno, dus je kans wordt dan erg klein
 
denk dat dit niet ten goede zal komen van het spel
kleine steden zullen constant aangevallen worden
met als gevolg dat de inwoners het niet meer leuk vinden en vervolgens zullen stoppen met het spel
 
Leuk idee op zich, maar als je der echt wat mee gedaan wilt hebben kan je beter ook ff een supportje sturen met de vraag of dit aan de game developers kan worden doorgespeeld. De developers lezen dit niet forum niet, maar zij zijn wel de mensen waar dit naartoe moet worden gebracht. (geld ook voor al die andere ideeën op dit forum)
 
denk dat dit niet ten goede zal komen van het spel
kleine steden zullen constant aangevallen worden
met als gevolg dat de inwoners het niet meer leuk vinden en vervolgens zullen stoppen met het spel

Dat is dus het punt, als je als stad continue aangevallen wordt, wordt de timer ook steeds langer, dus bijvoorbeeld 1e keer heb je een timer van 5 dagen / 120 uur, maar meteen erna wordt die timer bijvoorbeeld verdubbelt. zo voorkom je dat 1 stad de dupe is van de hele wereld.
 

DeletedUser4007

Dat is dus het punt, als je als stad continue aangevallen wordt, wordt de timer ook steeds langer, dus bijvoorbeeld 1e keer heb je een timer van 5 dagen / 120 uur, maar meteen erna wordt die timer bijvoorbeeld verdubbelt. zo voorkom je dat 1 stad de dupe is van de hele wereld.

of gewoon zorgen dat steden zichzelf in moeten schrijven oid, om daaraan mee te doen.
want dit is een extra motivatie om te gaan dueleren, waar genoeg spelers niet op zitten te wachten.
Dus een keuze is dan wel toepasselijk.
Want je bent tegenwoordig al een target als je alleen maar in een stad zit.
Dus dit idee motiveert alleen maar meer spelers om stadsloos te worden, en ik denk niet dat dat je bedoeling is.
:cool:
 
of gewoon zorgen dat steden zichzelf in moeten schrijven oid, om daaraan mee te doen.
want dit is een extra motivatie om te gaan dueleren, waar genoeg spelers niet op zitten te wachten.
Dus een keuze is dan wel toepasselijk.
Want je bent tegenwoordig al een target als je alleen maar in een stad zit.
Dus dit idee motiveert alleen maar meer spelers om stadsloos te worden, en ik denk niet dat dat je bedoeling is.
:cool:

Zodra je dit gaat doen krijg je veel verschil in duelsteden etc, net als de 1 vs 1 duels. Zonder inschrijvingen moet je dus altijd opletten en zorgt dat er meer duellanten zijn. Met stadsloos zijn help je jezelf alleen maar in een ''saaie'' wereld, als je een actieve wereld wil houden heb je dus veel steden. En er blijven vele partijen door de alreeds bestaande fortgevechten.
 

DeletedUser4007

Zodra je dit gaat doen krijg je veel verschil in duelsteden etc, net als de 1 vs 1 duels. Zonder inschrijvingen moet je dus altijd opletten en zorgt dat er meer duellanten zijn. Met stadsloos zijn help je jezelf alleen maar in een ''saaie'' wereld, als je een actieve wereld wil houden heb je dus veel steden. En er blijven vele partijen door de alreeds bestaande fortgevechten.

Saai is jouw mening, en is niet van toepassing op alle spelers, dus eigenlijk nutteloos.
Jouw idee is dus gelijk de 2de reden om niet in een stad te gaan, nog een ranglijst waarom je aangevallen wordt.
En ook de 2de reden dat je niet duelanten dwars zit om gewoon in een stad te gaan.
Ben er meer een voorstander voor om het dueleren op zich gewoon optioneel te doen met een cooldown van een maand ofzo.
Zodat je niet sneaky kan aanvallen en dan de bescherming ingaan.
Dat kan ook gelijk ingesteld worden voor de stadsduels.
Lijkt mij een betere optie die voor elke speler voordelen geeft, als die dat wilt
 
Bovenaan