• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Start wereld Fairbanks

DeletedUser12299

Wat voor soort wereld gaat dit worden? Premium wereld of non-premium?
 

DeletedUser16255

Is dat een serieuze vraag? wat dacht je van: inno wilt geld verdienen, de rest boeit ze niet: wordt dus een premium wereld :p

F****** geld wolven, is misschien ook wel leuke naam dan.
 

DeletedUser15117

Final countdown

Die is nu wel ingezet met nog een extra wereld om nog dat laatste geld eruit te persen
 
Kroenuh

Beetje jammer dat er nu geen nadere toelichting komt vanuit het community management. Als wij als community geen uitleg krijgen waarom der nu wel een nieuwe wereld moet komen, gaan we zelf onze conclusies trekken over dit spel en (gezien die belofte de ons 2 maanden geleden is gedaan ) over jou als community manager. Als het zo is dat de hoge bazen van inno een nieuwe wereld willen en niet voor rede vatbaar zijn, dan begrijpen wij dat jij er niks meer aan kunt doen, maar als wij niks horen, dan zullen mensen de conclusie trekken dat je je niet hebt ingezet om dit tegen te houden. Geef ons antwoorden! , want zo verslechter je alleen maar de community- community manager relatie.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16608

Freefighter ( in het wilde westen sta je er alleen voor.

Fala dit is het native amerikaanse naam voor crow.

Foster

Fort smith ( o.a de grondlegger van de u.s marshalls.

Freestyle tenslotte kun je in the west je eigen keuzes maken.

Wel wil ik als tip meegeven dat het leuker zou zijn in plaats van de internationale feestdagen ( oktoberfest,halloween,valentijsdag,pasen,etc etc ook eens te kijken naar de meer native amerikaanse gemeenschap, het wilde westen werd van hun afgenomen, ze werden uitgemoord en afgeslacht, tot slaaf gemaakt en uiteindelijk in reservaten gedumpt. En daarom vind ik dat ze binnen het spel een wat meer betekenisvolle rol moeten krijgen. En het is ook fijn als het niet zo gericht zou zijn op premium zoals op El dorado het geval is, al kun je natuurlijk haast niet anders verwachten met een naam als de stad van goud. iets wat ik overigens niet bij het wilde westen vind passen.

Ik ben van mening dat een nieuwe wereld open moet staan voor migratie voor alle werelden, zodat spelers zelf kunnen bepalen wat ze willen doen. de werelden waarin dan te weinig speler zijn sluiten en iedereen een bonus bieden die besluit zijn account voor te zetten op een andere wereld, maar ook de spelers die al overgestapt zijn hier in mee nemen.

En tw moet ook eens flink op de schop want de info daar loopt vreselijk achter op de nieuwe opdrachten die zijn ingevoerd.
en wellicht iets voor de toekomst om meer beroepen uit te kunnen oefenen, of ervoor kunnen kiezen om cowboy of indiaan te worden, en ook de avatars kunnen wat nieuwe kleding gebruiken en asseccoires. en ook de karakterklasse mogen wel wat uitgebreider worden of gewijzigd kunnen worden 1 keer gratis bijvoorbeeld en daarna tegen geld of munten of nuggets.

En tot slot de events doe die gewoon met munten en nuggets en niet alleen met nuggets, betet een wereld minder en het voor iedereen leuk houden dan tig werelden en alleen mensen met een grotere beurs aantrekken, want op deze manier zijn er al heel veel afgehaakt.
 
Flugzeug, Flierefluiters, Fantastic, Fluorbehandeling, Fermentation, Flessendop, Franchise, Fortmania.

Wacht, fortmania. De doel van de wereld is fortgevechten, anders mag je niet mee doen. Persoonlijk zie ik liever geen nieuwe wereld openen, ik ben namelijk eindelijk bijna pro aan het worden op El Dorado.
 

DeletedUser4007

leuke ideeen.....
helaas..........afgekeurd op voorhand.
je zal toch iets moeten verzinnen wat op zeker nuggets oplevert
anders begint inno er niet aan

nieuwe speler? of een ander account?
aan je post te zien... een nieuwe speler
 

DeletedUser12299

Ben wel benieuwd hoeveel van de mensen die hier nu aan het klagen zijn er toch gaan beginnen op die nieuwe wereld...
 

DeletedUser16548

. Wat heeft er zich dan in het geheime land van inno afgespeeld dat men -gezien deze context- heeft besloten om hier nog een nieuwe wereld te openen?
Hoogst wss moet kroenuh weer wat geld in het laatje laten komen omdat ie anders wordt ontslagen.
 
tja als we niks van uitleg krijgen dan moeten we daar maar van uit gaan.

ps "Fool's gold" lijkt mij nog steeds een leuke wereld naam
 

DeletedUser16301

"Fuck off"
"For Fuck's Sake Inno"

Goed bezig Kroenuh, het is best een prestatie om de meest verslaafde spelers de neiging te geven te stoppen. Een aantal blijft vast wel hangen, maar er zullen er voldoende zijn die gaan stoppen. Een simpel rekensommetje leert dat je dan op termijn meer geld misloopt dan je met de opening van een nieuwe wereld binnenhaalt.
 
Bovenaan