• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Start wereld Fairbanks

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Op dinsdag 18 oktober a.s. starten wij een nieuwe wereld!

Beste cowboys en cowgirls,

Bereid je voor want op dinsdag 18 oktober a.s. openen wij de deuren van een nieuw western gebied!
Maak jij gebruik van deze kans en laat jij op deze nieuwe wereld zien die we de enige echte avonturier, arbeider en/of revolverheld is? Dit is je kans om nieuwe tactieken uit te proberen of om te bewijzen dat je huidige het beste bij je past!

De nieuwe wereld zal in de ochtend gestart worden en iedereen de kans geven opnieuw te beginnen.

Jij kunt bepalen hoe deze nieuwe wereld gaat heten! Wordt het Fairbank of heb jij een veel beter idee? Laat het ons snel weten in het discussietopic!
De enige richtlijnen die je moet hanteren is dat de wereld met een F moet beginnen en het (natuurlijk) een Western achtergrond moet hebben!
Uiteindelijk beslist het team de naam uit de beste inzendingen.​

Zien wij jou terug op deze nieuwe wereld? Henry, de sheriff, Maria en alle anderen wachten op je!

Met vriendelijke groet,
Het The West team
Weet jij een geschikte naam voor deze nieuwe wereld? Laat het ons hier weten!
 

DeletedUser

Dat wil je nog bevestigd krijgen? :D

Ik heb anders nog wel een mooie naam: Fubar
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16548

Dit is toch te gek voor woorden? Je hebt nu al nergens volle werelden en dan trek je die ook nog eens meer leeg dan dat ze al zijn, bovendien herinner ik me idd een eerder genoemd citaat waarin ons werd gezegd geen nieuwe wereld meer te openen voorlopig. Maarja ook kroenuh kan zijn beloftes niet waar maken en zal binnenkort wss ook weer verdwijnen maar hij meot nog wel ff geld binnen harken voor inno.
 
Wij zijn inderdaad vooralsnog niet van plan om in de (nabije) toekomst een nieuwe wereld te openen. Wij zijn ons bewust van het feit dat dit de activiteit van de reeds open werelden niet ten goede zou komen, dus daar steek ik dan wel een stokje voor. :)

Wat er in 2 maanden allemaal wel niet kan veranderen. Wat is er veranderd waardoor een nieuwe wereld nu wel de huidige werelden ten goede komt?

Naamsuggesties:
Fuckhellno
FTW (for The West)
Feliz Navidad (omdat Inno ons nu een fijne kerst bezorgd)
Forget It
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13628

Nou deze nieuwe wereld geopend word rest mij de vraag of bestaande migratie route's nu ook voor el dorado geopend gaat worden.
Dit aangezien er al een aantal werelden gesloten zijn vanuit w4 w7 ben ik al gemigreerd verder heb ik op alle werelden een karakter wat ik eigenlijk niet weg wil gooien.
en ik zit eigenlijk vanaf w7 al te wachten of eventueel eldorado open gaat voor migratie.
ik zou dan graag met mijn acc vanuit briscoe daar heen willen gaan
 
Foenix (hoofdstad van de staat Arizona).
Net zoals El Dorado zal ik deze wereld gebruiken om spullen te verzamelen voor mijn hoofdwerelden.
 
"Fool's gold" lijkt me wel een geschikte naam als er echt niks meer tegenin te brengen is, maar verder willen ik en -zo te zien- heel wat anderen wat meer uitleg omtrent dit. 2 maanden geleden was er hier op het forum nog een discussie over of the-west.nl stervende is en daar werd ons vanuit het community management beloofd dat er in de (nabije) toekomst geen nieuwe wereld bij zou komen. "Dit komt immers activiteit van de al open werelden niet ten goede komt en als het moet wordt daar een stokje voor gestoken", werd ons beloofd. Nu is het 2 maanden later en per saldo zijn er alleen maar mensen weggegaan. Wat heeft er zich dan in het geheime land van inno afgespeeld dat men -gezien deze context- heeft besloten om hier nog een nieuwe wereld te openen?
 
Leuke nieuwe nuggetwereld, in de herfstvakantie starten en ook net voor kerst zodat er lekker gecasht kan worden.
@Kroenuh graag een goede uitleg :)
"wij als team hebben de situatie bekeken en besloten dat een nieuwe wereld best kan" is geen uitleg
 
Ondanks dat een nieuwe niet zie zitten... en ik me afvraag of ik er een account aan ga maken -voor spullen ruil-
vind ik wel dat een naam met 'fort' of 'fresno' echt niet kan.. al is Fres No! wel leuker... als in fres/vers NO! hihi, oke, waarschijnlijk ben ik de enige die die grap snapt, maarja.

Ik zou de wereld Florida noemen. Dat is geen stad.. maar een staat, en dan is de naam iniedergeval nog anders,uniek en niet super irritant, toch 1 positief ding tegen over 63miljoen negatieve dingen... ow sorry, 62.999.999 negatieve dingen.
 

DeletedUser16209

waar komt dit weer ineens vandaan? was eldo nog niet erg genoeg misschien?
 

DeletedUser16383

Fuckota -.-
nieuwe wereld zou leuk zijn, als dorado nog beetje leven had, maar fg opkomst is daar 30 vs 30. wat moet het dan van de nieuwe wereld worden? 15 vs 15? :huh:
 

DeletedUser16286

Briljant idee. Zo kan het spel nog sneller uitsterven en sluiten, en dat kan iedereen veel nuggets besparen :p

Persoonlijk vind ik Fiasco wel een goede naam voor de wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan