• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 2.43

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
changelog_2_43.png
Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 27 september a.s. spelversie 2.43 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.​

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png

  • Nieuwe opdrachtenreeks: "Het Universum - De nieuwe grens"
    Sheriff John kan maar niet stoppen met denken over het universum en leest een artikel in de krant erover. Help hem de hemel te observeren en maak samen nieuwe dingen!

    De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 13 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers van level 135 en hoger.
    Je krijgt de prestatie 'Ruimteavonturier' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

  • Nieuwe landriemen worden aan het spel toegevoegd
    Hoewel onder andere de Nederlandse riem al in het spel zit, zijn er nog 12 andere landriemen toegevoegd.

  • Hint voor de Colcord verhaallijn
    Er is een hint toegevoegd om het vinden van Kelly in de Colcord verhaallijn makkelijker te maken.
opgeloste_fouten.png

  • Fridolin's feestelijk paard van het Oktoberfest had twee keer een beweeglijkheid bonus in plaats van één keer handigheid en één keer beweeglijkheid.
  • De mand met het kind van de opdrachtenreeks "Zwarte schatten" had een verkeerde afbeelding.

We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Weer een leuke nieuwe verhaallijn!
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Dan kunnen ze beter gelijk een riem voor jouw maken hoor... Veel simpeler en sneller gedaan :p Wat voor vlag zou er dan trouwens in moeten zitten? :p
Dan voldoet die Limburgse riem prima hoor! :D
Goed om je te zien trouwens!
 

DeletedUser3874

Dan voldoet die Limburgse riem prima hoor! :D
Goed om je te zien trouwens!

Had paar weken terug gehoord dat de nagel van mijn doodskist (lees Marco, ga niet zetten wat ik werkelijk dacht :p) hier weg was, dus dacht laat ik nog maar eens een kijkje nemen :p Moet zeggen zijn veel dingen veranderd :p Sommige ten goede maar lang niet allemaal.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Had paar weken terug gehoord dat de nagel van mijn doodskist (lees Marco, ga niet zetten wat ik werkelijk dacht :p) hier weg was, dus dacht laat ik nog maar eens een kijkje nemen :p Moet zeggen zijn veel dingen veranderd :p Sommige ten goede maar lang niet allemaal.
We doen ons best.. laat maar weten wat volgens jou nog beter moet/kan. :)

Ik heb meteen even gezorgd dat tie nu helemaal foetsie is. :p
 

DeletedUser16286

Als de bonus bij zowel Handvaardigheid als Handel Drijven +0,2 per level is, waarom heb ik dan 30 Handvaardigheid en maar 29 Handel Drijven?
9c92498f3a3f4edc9f48f297d6c03feb.png
c3804c4b960b41d5ab0a2af4877a1312.png
 

DeletedUser15915

Als de bonus bij zowel Handvaardigheid als Handel Drijven +0,2 per level is, waarom heb ik dan 30 Handvaardigheid en maar 29 Handel Drijven?
9c92498f3a3f4edc9f48f297d6c03feb.png
c3804c4b960b41d5ab0a2af4877a1312.png

Op welk level is dit? Want op level 150 klopt het bij mij wel.
 
Dat zal dan aan de afronding liggen wss. Bij de ene geven ze je voordeel en bij de andere niet, zodat 't per saldo gelijk is.
't Is idd wel erg vreemd ja!
 

DeletedUser16209

op 150 is er nog een zeer kleine kledij bonus, komt dan vast wel goed.
 
Woow, dit is wel raar ja... bij mij op lvl 144 is het gewoon allebei +29.
Maar wel gek.. ik dacht altijd dat vanaf 0,5000000 alles naar boven werd afgerond en alles tot en met 0,49999999 naar beneden. Net als bij normale dingen die je moet afronden... maarja, aan de andere kant.. het is niet alsof the-west altijd slim, logisch en makkelijk is.
 
Bovenaan