• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Raad

  • Topicstarter Deleted User - 486404
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16131

een goed iniatief vind ik ook.
Hopelijk zijn er ook genoeg aanmeldingen ?
 
Ik zal me maar niet aanmelden :D, teveel mensen kunnen niet tegen opbouwende kritiek. Wel een goed initiatief en ik ben benieuwd of het wat wordt!
 

DeletedUser4130

Een zeer nobel initiatief!

Lijkt me tegelijk een grote uitdaging, dus misschien is het wat om met kleine ideeën/ingrepen te beginnen en dan telkens grotere dingen te proberen?

Met kleine dingen bedoel ik voornamelijk quick wins en ideeën die snel uitvoerbaar zijn.
Zo hebben we bijvoorbeeld binnen onze stad op wereld 1 projecten uitgeschreven toen het aantal spelers wat minder werd, om het boeiend te houden voor iedereen. De ene maand was dat om onze kerk zo hoog mogelijk te bouwen, de maand erop onze duelstats verbeteren, ... Iedereen die wilde meewerken had meteen wat te doen. (bij de kerk bouwden de bouwers, maar andere leden maakten dan weer motivatiebuffs en iedereen deed wat)

Dit soort dingen kan je relatief makkelijk op wereldniveau gaan toepassen: thema fortgevechten, veilig speciale voorwerpen, ... Allemaal relatief makkelijk op te zetten maar wel fun :) Dat kunnen eventueel eerste dingen zijn om over te gaan nadenken.

Veel succes ermee!
 

Deleted User - 486404

Howdy,

ik denk dat het tijd wordt om wat concreter te worden. Ik heb allerlei dingen in petto maar die kan ik niet in mijn eentje gaan uitvoeren of die missen nog wat uitwerking. Daarvoor ben ik nog op zoek naar mensen die in de raad willen komen. Omdat een vage oproep niet tot veel kandidaten leidt, wil ik graag een infovergadering houden om het een en ander toe te lichten aan geïnteresseerden.

Ben je dus iemand die graag op een positieve manier meedenkt of mee wilt werken aan The West.
Dit kan gaan van eens een plaatje te ontwerpen tot het mee organiseren/ondersteunen van bepaalde initiatieven...

Kom dan naar de infovergadering!

Wanneer: maandagavond 12 september 2016 van 20:30 tot ongeveer 21:00
Waar: Het Algemeen Kanaal (hier klikken) op de Discord The West Raad server
Wat: uitleg over de The West Raad en mogelijkheid tot aansluiten als lid of kernraad lid

Ik hoop veel mensen te zien op de vergadering!

Met vriendelijke groeten,

MrMM
 

DeletedUser12299

ik weet niet of de raad al actief is? misschien heb ik nog wel iets wat jullie met elkaar kunnen bespreken? Ik vind het opvallend dat inno zijn eigen spel een beetje aan het vernaggelen is. In het begin was het hebben en bouwen van een stad een belangrijk onderdeel van het spel. Met de winkeltjes had je kans op mooie kleding stukken, wapens of dieren. Nu met al die nieuwe setjes zijn de winkels en eigenlijk ook de markt overbodig geworden. op de markt word bijna niets meer verkocht want je kan de kleding upgraden. De kleding in de winkels word niet meer gekocht want het heeft toch geen meerwaarde meer. Misschien is dit iets wat jullie eens met elkaar kunnen bespreken?

of heb ik dan een verkeerd idee van wat de raad gaat doen?
 

DeletedUser16209

kledij word nog zat gekocht door mensen die alles willen verzamelen, word 1 van die mensen en je lost je eigen punt op.
 
kledij word nog zat gekocht door mensen die alles willen verzamelen, word 1 van die mensen en je lost je eigen punt op.

Haha, zit wat in. Verzamelaars kopen idd nog de gewone kledij ook, maar de meeste hebben die (of iig het meeste) ondertussen al. Dus dat is inderdaad wel een probleem op zich, maar echt heel belangrijk lijkt 't me toch niet. Bovendien kan ook de Raad er niets aan doen, omdat de kledij gewoon slecht is geworden door alle kledijsetjes die er bij de evenementen inkomen.
 

DeletedUser4007

event setjes houden wel de verzamelaar bezig.
de winkels in elke stad zijn vanaf het begin al redelijk nutteloos geweest voor hogere levels.
zolang er geen vernieuwd aanbod is in de winkels, zal het altijd dood lopen met die winkels.
Want die verliezen hun waarde al redelijk snel in het spel.
Aangezien je alle items wel kan verkrijgen voor minder geld.
door middel van vrienden of de markt...
Dus zonder vernieuwing in aanbod, heeft het geen zin om wat aan de winkels te doen.
 
de schappen in de winkels zouden gevuld moeten kunnen worden met de spullen die in je rugzak zitten
Op zich leuk idee, maar dan zou de markt weer compleet nutteloos worden. Bovendien moet je ook wel een mogelijkheid houden om de gewone items te kunnen kopen en alleen via de rondreizende handelaar is dat te weinig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan