• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Veilbaarheid onafhankelijkheidssets

Beta forum:
2595a4b2de07433eac4a6a8a25d4df59.png


Volgens mij komt de update de 23e (als 'ie niet weer uitgesteld wordt).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16286

Zou hoog tijd worden. De 23e is 4 weken na het aflopen van het event.
 

DeletedUser12345

Waarom dit uitstellen... heeft toch geen zin..., enkel in het gedacht dat we meer zouden uitgeven tijdens het event. Meer zit hier ook niet achter ;)
 
Waarom dit uitstellen... heeft toch geen zin..., enkel in het gedacht dat we meer zouden uitgeven tijdens het event. Meer zit hier ook niet achter ;)

Het event is allang voorbij, maken ze het niet veilbaar zodat de mensen met veel items (via nuggets) deze 4 weken een voordeel hebben?? :hmf:

@innoteam weten jullie hoe zoiets gaat? Ik weet dat er niet zomaar iets veranderd mag worden door de devs en daar een bepaald proces voor is, maar dit is zo simpel..

Edit: volgens mij is het lettelijk zo simpel:
Code:
{
    "item_id": 50099000,
    "name": "Smithy's stoffige broek",
    "type": "pants",
    "active": true,
    "level": 1,
    "price": 9500,
[COLOR="Red"][B]    "sell_price": 0,[/B][/COLOR] PRIJS INVULLEN
    "set": "set_4july_2016_1",
    [COLOR="Red"][B]"auctionable": false,[/B][/COLOR] VEILBAAR MAKEN
    "dropable": false,
    "tradeable": false,
    "sellable": false,
}
 

DeletedUser16476

Het event is allang voorbij, maken ze het niet veilbaar zodat de mensen met veel items (via nuggets) deze 4 weken een voordeel hebben?? :hmf:

@innoteam weten jullie hoe zoiets gaat? Ik weet dat er niet zomaar iets veranderd mag worden door de devs en daar een bepaald proces voor is, maar dit is zo simpel..

Edit: volgens mij is het lettelijk zo simpel:
Code:
{
    "item_id": 50099000,
    "name": "Smithy's stoffige broek",
    "type": "pants",
    "active": true,
    "level": 1,
    "price": 9500,
[COLOR="Red"][B]    "sell_price": 0,[/B][/COLOR] PRIJS INVULLEN
    "set": "set_4july_2016_1",
    [COLOR="Red"][B]"auctionable": false,[/B][/COLOR] VEILBAAR MAKEN
    "dropable": false,
    "tradeable": false,
    "sellable": false,
}

Kan je t niet ff voor ons er in hacken dan bert?
 

DeletedUser16209

Het event is allang voorbij, maken ze het niet veilbaar zodat de mensen met veel items (via nuggets) deze 4 weken een voordeel hebben?? :hmf:

welk voordeel? sets zijn toch slecht, nog op vlak fg's/duels heb je niets aan die sets, dus who cares?
veilbaar komt wanneer het komt.
 
Ik kan het me ook niet voorstellen dat dat de reden zou zijn. Maar in het algemeen betekent meer items (door nuggets:( upgraden, dus meer punten op duels/FG's/etc.

Door de items niet veilbaar te maken hebben nuggetiers dan een voordeel, maar zoals ik al zei: kan me het niet voorstellen dat dat de reden is.
Software updates etc worden niet zomaar uitgegeven ;)

Kan je t niet ff voor ons er in hacken dan bert?
Haha, 't is meer dat ik weleens naar de TW scripts/functies heb gekeken, voor de rest bemoei ik me er niet mee.
Ik zoek nog steeds naar de formule om Boones' bijl te vinden ^^
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan