• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Colcord`s set

DeletedUser

Ze zouden eens moeten denken aan het uitbrengen van oudere sets op deze manier. Ik zou bijvoorbeeld wel geld (geen 50 euro) over hebben voor een Rowe's set, die ik omdat ik zo laat ben in gestapt nooit meer ga krijgen. Dat kost inno helemaal niets en levert waarschijnlijk in het voorbijgaan nog best wel wat op. Ik kan me ook best voorstellen dat mensen wel wat geld over hebben voor een scoutset. Als je dan echt mensen wil leegtrekken dat is ouwe sets uitbrengen beter en dan hebben wij er als spelers ook nog wat aan.

Pay2Win4theWin!
 

DeletedUser14705

Dit zou ook als FG beloning tot uiting kunnen komen , zoals er vroeger bv kistjes werden uitgedeeld , of als beloning in avo kistjes.
dus hiermee bedoel ik kleding , paarden/zadels , wapens dingen die dus alleen met een fg of avo te verkrijgen zijn en niet als event sets terug komen of in de kerstzakken zitten .

JAAAA!! DIT! Breng kistjes terug!! :D
 

DeletedUser12345

ipv van eerst het spel eens te verbeteren....
geld,geld,geld dit is het enigste waar het hier nog omdraaid
 

DeletedUser

ipv van eerst het spel eens te verbeteren....
geld,geld,geld dit is het enigste waar het hier nog omdraaid

Ben ik het niet helemaal mee eens.
Misschien van Kamp Project Team, daar ben ik het mee eens. Het huidige the-west.nl team doet wel hun best.
Iets wat we al een hele tijd niet meer gezien hebben.
Ideeen uitwerken, actief meepraten en open staan voor andermans ideeen die hen geen geld opbrengen maar wel plezier voor ons. Meer werk voor hen terwijl zij er geen geld voor terug krijgen.
Dat is een verademing op deze server en dat mag ook wel eens gezegd worden.

Uiteindelijk beslis je zelf of je wel of niet betaalt voor dit soort dingen.
Ik kies er voor om het niet te doen. Als anderen dat wel doen is dat hun keuze.
Je hebt de set niet nodig, dus hoef je die ook niet te kopen. Denk je het nodig te hebben, dan koop je het. Betwijfel het wel.
 

DeletedUser4007

ipv van eerst het spel eens te verbeteren....
geld,geld,geld dit is het enigste waar het hier nog omdraaid

Met dat geld kunnen ze misschien wel een dev nog een tijdje verbeteringen laten maken voor het spel.

Elk nadeel heeft zijn voordeel toch? :p
 

DeletedUser10830

Ben je nou dit Colcord setje nodig voor de verzamelingen en dus het behalen van de 'exclusieve' set?
T moet niet gekker worden...
 
Ben je nou dit Colcord setje nodig voor de verzamelingen en dus het behalen van de 'exclusieve' set?
T moet niet gekker worden...

:no: Setjes hebben niks te maken met de exclusieve set.
Vind 't wel apart dat er nu opeens een prestatie voor is.. Andere 'premium'-setjes hebben ook geen prestatie (boerderijdieren, zomerset bijvoorbeeld).

Edit: Aan die setjes zit ook geen opdracht gekoppeld, maar dan nog :/
 

DeletedUser10830

Ik mag het hopen dat die niet nodig is. Hij staat immers wel in mn lijst met benodigde kledij en stuff. Wellicht een foutje van de scriptmaker?
 

DeletedUser1448

Ik mag het hopen dat die niet nodig is. Hij staat immers wel in mn lijst met benodigde kledij en stuff. Wellicht een foutje van de scriptmaker?

Je krijgt een prestatie als je de set hebt maar die is niet nodig voor exclusieve set. Als je gaat kijken naar de benodigde prestaties voor exclusieve setdelen dan staat de prestatie voor colcrod set er niet bij
 
Heb zelf niet meegedaan, maar kunnen ze niet gewoon een bonuscode maken die de FG beloning geeft? Die naar alle deelnemers versturen, klaaaar.
 

DeletedUser

Ja, hopelijk weten ze dan wel wie ze het sturen,

Ik deed mee als El Imbatible, maar heb mijn naam terug laten veranderen naar tribgrep :D
 
Bovenaan