• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kattendag

DeletedUser4007

kopie van de wasmanden

ipv handdoeken moest je nu 5 verschillende katten krijgen;)
 
Met een paar verschillen. De katjes zijn nu echte items, geen verzamelkaarten, en ze horen bij een opdracht. Die opdracht moet je dus wél eerst aannemen voordat je de beloning krijgt.
 

DeletedUser1448

jammer dat zulke kleine opdr. van een paar dagen in de vakantie periode valt.

hierdoor kon ik de opdr./prestatie niet behalen :(

Dat kan je bij elke opdracht met een tijdslimiet zeggen... Zoals de feestdagopdrachten. Gewoon dikke pech, moet je maar thuis blijven en no life the-west'en.
Je hebt niets gemist want die poezen zijn helemaal niets waard
 

DeletedUser

Dat kan je bij elke opdracht met een tijdslimiet zeggen... Zoals de feestdagopdrachten. Gewoon dikke pech, moet je maar thuis blijven en no life the-west'en.
Je hebt niets gemist want die poezen zijn helemaal niets waard

haha roller zit je me nou af te Katten?;)

ik zeg alleen maar dat ik het jammer vind dat het precies in de zomervakantie viel dat voor vele geld ;)
 
Dat kan je bij elke opdracht met een tijdslimiet zeggen... Zoals de feestdagopdrachten. Gewoon dikke pech, moet je maar thuis blijven en no life the-west'en.
Je hebt niets gemist want die poezen zijn helemaal niets waard

we weten alleen niet of deze quests terug komen...
en ik wil wel graag wat huisdiertjes hoor, heb ik iemand om mee te spelen als rest van me stad offline is
 
Ik heb de opdrachten reeks ook niet kunnen afsluiten omdat ik op vakantie was. Maar ik heb er nu toch niks aan om manden te kopen? Of kan ik de opdracht nog afsluiten?
 

DeletedUser16314

Waar kan ik het asiel vinden op de kaart want al die katten in mijn rugzak worden erg lastig.
Heb de opdracht inmiddels wel voltooit.
 

DeletedUser

Jeetje, een post van 3 jaar oud omhoog bumpen, dat moet wel zohaast een record zijn!

Je kunt ze gewoon aan de rondreizende handelaar verkopen. Men zegt dat hij ze vervolgens naar het asiel brengt.

http://prntscr.com/c4wav4
 
Nee die brengt ze niet weg. Hij is de kattenman :o

Het zijn er veel die dit inderdaad doen:

ngbbs4c936b43f157a.jpg
 

DeletedUser4007

Waar kan ik het asiel vinden op de kaart want al die katten in mijn rugzak worden erg lastig.
Heb de opdracht inmiddels wel voltooit.

het is een herhaalopdracht
dus volgende jaar heb je weer een set nodig.
want voor veel spelers was dit al een herhaling en die hadden de meeste katten al op voorraad
 
Bovenaan