• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[discussie] onafhankelijkheidsevenement 2016

DeletedUser16548

ik heb nu uit de 9k 1x de 5000$ + waarde gehad en 1x die 175up kist en deze zijn allebei trash. ben overgestapt op 1500 doen en boem meteen 1e keer een broek.
 

DeletedUser3012

Je was erbij? En kroenuh heeft daar niets mee te maken ;)

Je verbindt zelf je eigen inactiviteit aan die van Kroenuh:

yup
kroenuh verzaakt dus ook al...
heeft niet erg lang geduurd :cool:

En dan tegen mij zeggen, dat ik inactief ben :laugh::laugh::laugh::laugh:

En nu zeg je dat het niets met elkaar te maken heeft. Je draait nog sneller dan de meeste politici:laugh::laugh::laugh::laugh:

Maargoed, tot nu toe alleen maar gratis gedaan en mn vuurwerk opgespaard. Denk dat ik ze toch maar allemaal in de 1500 gooi zo te horen:rolleyes:
 
Je verbindt zelf je eigen inactiviteit aan die van Kroenuh:





En nu zeg je dat het niets met elkaar te maken heeft. Je draait nog sneller dan de meeste politici:laugh::laugh::laugh::laugh:

Maargoed, tot nu toe alleen maar gratis gedaan en mn vuurwerk opgespaard. Denk dat ik ze toch maar allemaal in de 1500 gooi zo te horen:rolleyes:

Klopt, vond ik leuk


Mijn 9k staat ook weer aan ;)
 

DeletedUser4130

Zal bij mij ook flink moeilijk worden, heb de eerste dagen niet zoveel kunnen doen. Probeer nu de schade in te halen ;)
 

DeletedUser16209

als je gwn telkens free en 1500 doet haal je het makkelijk, en aangezien toegevoegde setjes niet echt super nuttig zijn heb je niets te verliezen.
 
Oow er zijn wel nieuwe kledingsetjes bij dit event? :o

Dacht dat het nu de bedoeling was zoveel mogelijk baggerkisten te verzamelen, want dat gaat nu namelijk echt heel goed.... :hmf:
 

DeletedUser4007

ach eigenlijk is het event gewoon een excuus om full time producten te gaan zoeken :p

en met die nieuwe opdracht kan je je eigen aardig uitleven dan:p

met free en 1500 spin krijg je niet je vuurwerk op als je full time werkt
tijd loopt op, dus je gaat steeds meer vuurwerk overhouden.
dus je zal dan toch moeten verkorten of de 9k moeten doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2665

Waarom geeft de knop "Bouwtijd halveren" een vermindering van bouwtijd, maar verre van de helft van de totaaltijd. Ik zie de tijd met twee uur in mindering worden gebracht, en niet zoals beweerd wordt, gehalveerd.

PS: Ik begrijp bij een eerste bouw dat dit een halvering is.
PPS: Dit is jaren geleden ook al eens aangehaald. Knap dat de tekst na al die tijd nog niet is aangepast.
 
Waarom geeft de knop "Bouwtijd halveren" een vermindering van bouwtijd, maar verre van de helft van de totaaltijd. Ik zie de tijd met twee uur in mindering worden gebracht, en niet zoals beweerd wordt, gehalveerd.

PS: Ik begrijp bij een eerste bouw dat dit een halvering is.
PPS: Dit is jaren geleden ook al eens aangehaald. Knap dat de tekst na al die tijd nog niet is aangepast.

op andere servers is dat inmiddels aangepast ( http://prntscr.com/bsvuxj) , nu hier nog ja
 

DeletedUser16286

Zoals sommigen wel weten hebben wij wel meer functies niet, die ze op andere servers wel hebben, bijvoorbeeld de functie om geld over te maken.
 
Is dat een aanwijzing dat de Nederlandse spelversie een ondergeschoven kindje is? Kan de CM hier duidelijkheid over geven?

Een bepaalde taalversie doet niet onder voor een ander, iedereen ziet wel eens wat over het hoofd, volgend jaar zal het zeker goed staan :)
 

DeletedUser16343

Volgend jaar? :p gaan we het dan nu bij ieder event aan moeten geven? :p

Bij deze.. Het oktoberfest zal het ook niet goed staan ^^ En bij de paasduels.. idem.. Wordt het voor die dan ook pas het jaar later? :p

dat is met pasen dan wachten tot 2018 :D
 
Bovenaan