• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

welkom terug kroenuh

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Bedankt! En zou ik zeker doen als ik daar nog contact mee zou hebben.. maar dat is echt jaren geleden ondertussen. ;)
 
Welkom!
Ik heb ooit nog als Jack Zero jullie grepo-forum lastiggevallen. Het was daar gewoonlijk een drukke en kinderachtige bedoening, dus je bent vast wel wat gewoon :hmf:
Hier is het altijd heel rustig, dat zal Muf je wel uitleggen, en je moet gewoon zorgen dat iemand de wereldrecords voor je aanpast :p
 
Welkom!
Ik heb ooit nog als Jack Zero jullie grepo-forum lastiggevallen. Het was daar gewoonlijk een drukke en kinderachtige bedoening, dus je bent vast wel wat gewoon :hmf:
Hier is het altijd heel rustig, dat zal Muf je wel uitleggen, en je moet gewoon zorgen dat iemand de wereldrecords voor je aanpast :p

En dat de noobs het forum niet overnemen met achterlijke uitspraken.

Welkom Kroenuh, ik herken je naam nog wel van vroegah.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Welkom!
Ik heb ooit nog als Jack Zero jullie grepo-forum lastiggevallen. Het was daar gewoonlijk een drukke en kinderachtige bedoening, dus je bent vast wel wat gewoon :hmf:
Hier is het altijd heel rustig, dat zal Muf je wel uitleggen, en je moet gewoon zorgen dat iemand de wereldrecords voor je aanpast :p
Ik veronderstel dat je ondertussen hartstikke rustig en lief bent geworden? :D

En dat de noobs het forum niet overnemen met achterlijke uitspraken.

Welkom Kroenuh, ik herken je naam nog wel van vroegah.
Jaaaa ik die van jou ook wel. Is dat goed nieuws of slecht nieuws, denk je? :laugh:

Nog een oude rot die terugkeert. Welcome back kroenuh.
Yes.... die goede oude tijd in 2009 en 2010. Leuk je weer te zien hier!

Welkom, je doet het al snel beter dan Marco :p
Laten we dat vooral zo houden, dan. :p

hey, geen oude koeien uit de sloot halen:no:
Oeps, sorry. Kon het niet laten.

ik ken je niet, maar welkom ;)
Mijn dank is groot.

idem :)

En succes haha
Dankje en komt wel goed!
 

DeletedUser16548

welkom kroenuh,
Ik ken je niet maar das ook niet zo raar :D ik wens je heel veel succes en vooral sterkte met dit zooitje ongeregelde klagers :D :D
 
suc6 kroenuh, zorg maar dat ik weer actief word :p
bij marco ben ik actief geworden, daarna wat minder. Bij Muf Muf ben ik juist inactiever geworden
 

DeletedUser

Jezus Ruud, ben je hier nou nog steeds actief joh? :p

btw, doe je nu enkel t-w Kroenuh of doe je een andere innogame ernaast?
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
suc6 kroenuh, zorg maar dat ik weer actief word :p
bij marco ben ik actief geworden, daarna wat minder. Bij Muf Muf ben ik juist inactiever geworden
Laat maar weten wat je van een CM verlangt om actief te worden, dan. Wie weet! :D

dus hoe actiever de CM hoe inactiever jij werd? ;)
Haha precies, gekke redenatie.

...
btw, doe je nu enkel t-w Kroenuh of doe je een andere innogame ernaast?
Ik doe ook nog steeds Grepolis. Beetje comboys versus oude Griekse goden.. moet kunnen, toch? :p
 

DeletedUser385

Ah oké, draait grepolis nog actief eigenlijk? Of is dat net als the-west een stuk minder geworden?

zo nu en dan ben ik nog actief schum ;) maar valt in t niet bij vroeger - t is ook niet meer zo leuk zonder jou ;(
 
Bovenaan