• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

InnoGames TV - Juli editie

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
InnoGames TV - Juli editie
Beste spelers,

De juli editie van InnoGames TV is beschikbaar! De volgende onderwerpen worden behandeld:

Forge of Empires - Kai en Thi vertellen jullie meer over een nieuwe historische verhaallijn, die focust op Mary Stuart;

Elvenar - Timon en Rike laat jullie kennis maken met een nieuw gast ras;

Tribal Wars - viert haar 13e verjaardag en heeft verschillende wedstrijden in petto;

The-West - laat jullie de winnaar van de videocompetitie zien.​

<iframe width="854" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/olcPEN9x5VY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>​

Bekijk de juli aflevering en laat je mening achter in dit feedbacktopic. Wij horen het graag van je!

Met vriendelijke groet,
Jullie The-West team
Laat maar horen wat jullie ervan vinden.
 

DeletedUser4007

Vertel, wij horen graag waarom het precies 'hopeloos' is. :)

alweer? :huh:
heeft het zin dan?
voor je het weet zit jij weer op grepolis en hebben we hier weer een andere cm
of geen cm

dat mufmuf zo snel weer weg was wekt niet echt veel vertrouwen
net als dat hele domme horseball cup, waar niets goeds bij geregeld is.
 
hopeloos zijn elke maand die filmpjes va inno waarin niks bijzonders over de ontwikkeling van the west word gezegd
 
Waarom wordt er altijd feedback gevraagd? Zijn jullie verplicht dit te vragen en dit topic aan te maken? Na weken eindelijk weer wat over t-w en dan is het een filmpje wat ik al gezien heb, wat voor een feedback wordt er in vredesnaam verwacht?
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
alweer? :huh:
heeft het zin dan?
voor je het weet zit jij weer op grepolis en hebben we hier weer een andere cm
of geen cm

dat mufmuf zo snel weer weg was wekt niet echt veel vertrouwen
net als dat hele domme horseball cup, waar niets goeds bij geregeld is.
Zoals eerder gecommuniceerd heeft Muf-Muf andere verantwoordelijkheden gekregen binnen InnoGames, die niet langer te combineren waren met The-West. Dus daar valt niets aan te verwijten.

Wat heeft dit overigens met deze InnoGames TV aflevering te maken? ;)

Waarom wordt er altijd feedback gevraagd? Zijn jullie verplicht dit te vragen en dit topic aan te maken? Na weken eindelijk weer wat over t-w en dan is het een filmpje wat ik al gezien heb, wat voor een feedback wordt er in vredesnaam verwacht?
Nou, ik vraag feedback omdat ik daar oprecht geïnteresseerd in ben. Met gefundeerde feedback kunnen wij namelijk wel degelijks iets. ;)

Overigens: er is niet elke maand iets inhoudelijk sterks te vertellen. Nee, dat klopt. Maar moet dat dan? Wil je dan liever dat we elke maand "iets" laten zien.. om maar iets te laten zien? De tussentijdse veranderingen (die we aankondigen) kun je ook niet echt meer aanhalen want dat zou oud nieuws zijn.
 
Overigens: er is niet elke maand iets inhoudelijk sterks te vertellen. Nee, dat klopt. Maar moet dat dan? Wil je dan liever dat we elke maand "iets" laten zien.. om maar iets te laten zien? De tussentijdse veranderingen (die we aankondigen) kun je ook niet echt meer aanhalen want dat zou oud nieuws zijn.

iets?
kregen we dat maar
volgens mij hebben we al een jaar niets vernomen van enige ontwikkeling
van mij mogen die maandelijkse filmpje achterwegen gelaten worden als er toch niets is te melden over de ontwikkelingen in the west
scheelt alleen maar ergernis
 
Ik vind de filpjes leuk. Maat er is weinig nieuwe dingen over tw. Eerst zaten er nog wel eens wat dingen in over de events en updates.
 

DeletedUser4007

Zoals eerder gecommuniceerd heeft Muf-Muf andere verantwoordelijkheden gekregen binnen InnoGames, die niet langer te combineren waren met The-West. Dus daar valt niets aan te verwijten.

het is geen verwijt
maar na een dramatisch cm.... marco dus
eindelijk vervanging.... muf-muf
en die is ook snel weg, reden is niet eens belangrijk
en dan jij, positief net als muf-muf aan het begin

maar .nl lijkt wel een arm kindje dat elke keer maar weer teleurgesteld wordt.
een eventje... horseball cup.... gewoon drama
event van volgende week heeft niet eens een ingame aankondiging gehad?
updates lopen altijd fout

en dan wil jij een reactie op een filmpje waar eigenlijk niets nuttigs over the west in staat?
misschien je eigen eerst druk maken om je echte werk zoals een aankondiging voor het event, voor je een reactie vraagt over een filmpje die voor the-west eigenlijk nutteloos is

p.s.
ik krijg ook regelmatig te horen dat er op tickets langzaam of niet gereageerd wordt
 
Ik denk dat Masta hier de spijker wel op de kop slaat, na Marco kregen we Muf-Muf welke een goeie gozer was met een oog voor de community... en nu hebben we zichtbaar een Marco 2.0 terug gehad, ikzelf zit alweer mooi 48 uur op een ticket te wachten en antwoord, neuh laat maar joh?

Tw.nl wordt dus gewoon doodgeknuppeld door lakse CM's zoals jou en Marco. Waar is de ingame aankondiging bijv voor het aankomende event? Of is elke dag op het forum kijken opeens een "must" geworden voor iedereen? Het hele mod team is gewoon troep op het moment eigenlijk, de ingame mods verzinken in inactiviteit net als de rest van het team.

Misschien wordt het eens tijd dat we een CM krijgen die ook daadwerkelijk speelt en niet voor het laatste inlogde in 2010 of whatever. :no: Het is gewoon schandelijk hoe wij als grofvuil worden behandeld op .nl, melkkoetjes tijdens events en daarbuiten, ho maar ey?

Ook het filmpje hier, waar is het Tw gedeelte ook alweer? Oh ja.. nergens.

J.
 

DeletedUser4007

the-west is aan het eind
het filmpje van de winnaar.... een event waar niemand van .nl aan heeft meegedaan.
zegt dat genoeg over hoe belangrijk het was?
en het filmpje zelf is leuk voor de moeite, maar heb van de inzendingen wel betere gezien.
dus smaak heeft inno dus ook al niet:p

zo.... heb je toch een reactie op je filmpje
 
Welkom op .NL Kroenuh, waar we al jaren geteisterd worden door slecht beleid :D Persoonlijk is mijn eerste indruk dat er van jouw kant motivatie is (Je geeft aan ook daadwerkelijk feedback te willen krijgen om er iets mee te doen, nou ik ben benieuwd want hier wordt nooit wat mee gedaan), maar topics zoals deze..., ik vind dat je te weinig dynamisch denkt!
Wil je feedback van ons over andere spellen? Ik begrijp namelijk niet echt wat hier de bedoeling van is.

''Overigens: er is niet elke maand iets inhoudelijk sterks te vertellen. Nee, dat klopt. Maar moet dat dan? Wil je dan liever dat we elke maand "iets" laten zien.. om maar iets te laten zien? De tussentijdse veranderingen (die we aankondigen) kun je ook niet echt meer aanhalen want dat zou oud nieuws zijn.''

Exact hetzelfde geldt voor ons perspectief, ik heb liever elke maand iets, zodat ik het gevoel heb dat er ook daadwerkelijk wat gebeurt dan dat er al maanden stilte is. Ook al is het gewoon om te laten zien wat ze aan het doen zijn, want volgens mij wordt er gewerkt aan fortgevecht balancing, dat kun je toch prima in 30 secondes zeggen (eventueel struikelblokken). Ook al gaat alles niet in één keer goed, show you/they care en dat ze ook daadwerkelijk wat doen! Stel dat je puur op deze server speelt, dan weet je niks van aankomende veranderingen of potentiële veranderingen. Ze testen van alles op andere servers, maar wie weet daar nou wat vanaf als je daar niet speelt (zoals die FG formule).

Als we over 2 maanden iets te horen krijgen over een feature en die is niet speciaal genoeg, dan zul je pas gezeur gaan krijgen van de community, dat kan ik je dan weer garanderen. Aan de andere kant zul je weer een negatieve mening krijgen (in het geval elke maand wat gezegd wordt) dat er geen progressie is of dat ze maar wat aanpappen om ons tevreden te houden. De juiste balans vinden is dus lastig, maar de huidige manier vind ik rampzalig en diep teleurstellend. En dan elke keer (verplicht?) feedback vragen is dan redelijk kansloos.
 

DeletedUser

Ik heb toentertijd ook al aangegeven dat jullie een discussietopique plaatsen, maar er gewoon bar weinig over te zeggen is. Je kunt dit filmpje net zo goed op een zuid-soedanees volksdansforum zetten. Het filmpje is namelijk even relevant voor hen dan die is voor ons.

Ik begrijp dat jullie dit filmpje moeten plaatsen van jullie meerderen. Het is reclame voor spellen die wat beter lopen en je demografie, mensen die online browserspelletjes spelen, heb je natuurlijk uitstekend bij elkaar hier.

Ik heb me toen afgevraagd en dat doe ik nog steeds: op wat voor reacties zitten jullie te wachten? Elk topique in het verleden heeft namelijk dezelfde lijnen gevolgd. Hij wordt gestart door iemand zoals jij, er zijn wat mensen die zeggen: "jammer" en "niet relevant". Het topique gaat dood en een maand later herhaalt het riedeltje weer.

Overigens: er is niet elke maand iets inhoudelijk sterks te vertellen. Nee, dat klopt. Maar moet dat dan? Wil je dan liever dat we elke maand "iets" laten zien.. om maar iets te laten zien? De tussentijdse veranderingen (die we aankondigen) kun je ook niet echt meer aanhalen want dat zou oud nieuws zijn.

Er is blijkbaar wel elke maand iets relevants te vertellen over de andere spellen, verklaar dit dan? Wees gewoon eerlijk met je community, dat is gewoon de algehele tendens die op dit forum heerst. Niet dat jij er waarschijnlijk iets over te zeggen hebt, maar zorg er dan voor dat er elke maand iets te vertellen is over dit spel. Het heeft wellicht niet zoveel te maken met het filmpje an sich, maar elke maand is het weer zout in de wonden van de paar honderd spelers die genieten van dit spel.

Wees gewoon eerlijk, dat vraagt je community.

Overigens zou ik Diana nog steeds doen.
 
the-west is aan het eind
het filmpje van de winnaar.... een event waar niemand van .nl aan heeft meegedaan.
zegt dat genoeg over hoe belangrijk het was?

Draai je het nu niet om? Volgens mij geeft dit aan hoe dood de .nl community is, niet dat het een irrelevante/domme wedstrijd was van Inno.

Overigens: er is niet elke maand iets inhoudelijk sterks te vertellen. Nee, dat klopt. Maar moet dat dan? Wil je dan liever dat we elke maand "iets" laten zien.. om maar iets te laten zien? De tussentijdse veranderingen (die we aankondigen) kun je ook niet echt meer aanhalen want dat zou oud nieuws zijn.

Ik denk dat de meeste mensen substantiële updates willen. Wordt er bijvoorbeeld nog gewerkt aan de ontwikkeling van het spel?
Echte nieuwe features, denk aan iets groots als de update waar fortgevechten werden toegevoegd aan het spel, niet een event waar er alleen nieuwe items bijkomen, of is het dev team voor TW dusdanig klein gemaakt dat dit niet meer gaat gebeuren?

Ik denk dat veel mensen het gevoel hebben dat zij vooral investeren in Inno, maar Inno niet in de community.
 

DeletedUser16039

Misschien moeten ze gewoon eens een topic openen met wat de community nu eigenlijk wil. Want er zijn wel veel mensen met commentaar maar heb nog nergens iets van een idee gezien wat ook realistisch is. Waar ik mij zelf persoonlijk erg aan stoor is aan al die zeiken en zeurende mensen die met hun gedrag het plezier van een ander naar de kl*ten helpen. op de chat kan je niet eens normaal met elkaar chatten omdat er altijd mensen zijn die je afkraken en lopen te kleineren.:mad: misschien moeten ze er maar een motto aan koppelen... een betere wereld begint bij je zelf ;)

Ik weet me nog te herinneren dat een tijdje terug er een enquête is geweest over de west. Komt de uitkomst hiervan nog ergens online te staan?

Kroenuh misschien moet je de mensen hier eens laten weten wat de toekomst visie is voor de the west.
 
Bovenaan