• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Buskruit (herhaalbare feestdagopdracht)

DeletedUser

Het lukt mij niet om buskruit te vinden. Ik heb de opdracht aangenomen, heb de juiste ingrediënten in mijn inventaris (kolen, salpeter en zwavel) en doe de juiste werkzaamheden (koffie of graan malen). Wie weet raad?
 
Weet je zeker dat je de juiste aantallen hebt van deze producten? Probeer het anders wat langer, misschien is de kans om het te vinden klein.
 

DeletedUser

Lezen is ook een kunst... Ik heb inderdaad maar 3 salpeter i.p.v. de gevraagde 7. Bedankt Leones!
 

DeletedUser16264

Nieuwe opdrachten : Detective vereist

Voor de nieuwe opdracht in de update van 29 juni 2016 moet ik buskruit hebben.
Hoe geraak ik er aan?
 
De opdrachttekst bevat een hint voor wat je moet doen voor buskruit, probeer daar een arbeid uit te halen en probeer die eens :)
 

DeletedUser16249

Je moet graan malen met een kool in je vakje, iedere keer dat je dan buskruit hebt, moet je weer een nieuwe kool in je vakje doen!

Ik moet nu papier maken en daarvoor moet ik een tonic marskramer zoeken, maar hier heb ik geen goeie ideeën over, iemand anders misschien?
 
hoezo?
wat is je probleem eigenlijk?
heb nog niets gezien waar je twdb voor nodig hebt.
dus ben nieuwsgierig welk probleem je hebt?
:p

volgens mij was dat sarcastisch bedoeld;)

Je moet graan malen met een kool in je vakje, iedere keer dat je dan buskruit hebt, moet je weer een nieuwe kool in je vakje doen!

Ik moet nu papier maken en daarvoor moet ik een tonic marskramer zoeken, maar hier heb ik geen goeie ideeën over, iemand anders misschien?

hmm wie zou er nou papier kunnen maken? een kok misschien?
 

DeletedUser16249

Nee niemand maakt dat zomaar, daar heb ik al gekeken, maar je moet iets speciaals doen.
Ik probeer verschillende dingen uit, zodra ik het weet, zet ik het hier wel neer.
 
hoezo?
wat is je probleem eigenlijk?
heb nog niets gezien waar je twdb voor nodig hebt.
dus ben nieuwsgierig welk probleem je hebt?
:p

sarcasme ;) Niemand die weet hoe je opdrachten moet doen omdat ze alleen op TW-DB kijken en niet naar de opdracht :/
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16548

mss ligt het aan mij maar ik heb nog geen arbeid kunnen vinden op tw die rode kool geven nml
 
Bovenaan