• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West fouten en problemen

DeletedUser16286

Geachte spelers,

Hier een lijst van dingen die mij irriteren aan The West. Ik vraag me af wie van jullie hier ook zo over denken of dat het puur aan mij ligt.

- De bandietenset is maar deels veilbaar. Waarom? Nu zit ik met dubbele overbodige delen en zitten andere mensen met items die ik dan weer mis

- In een Random Kist is de kans op een buff veels te groot, aangezien je de kist zelf ook al te weinig ontvangt.

- Mojo is te koop met veteraanpunten maar niet te gebruiken in een avo. :o

- De boog (fg-wapen) van de Ravenset is sterker dan de Berbermusket van de gokkersset die afgelopen week voor 30 euro werd verkocht. Niet alleen qua attributen maar ook qua schade is de ravenboog beter in avonturen, om over fg's nog maar te zwijgen.

- De nieuwe items zijn niet upgradebaar. Hierdoor zullen mensen denken dat het onnodig is om dubbele te sparen omdat je deze niet kan upgraden. Dit zorgt er dus ook voor dat minder mensen het evenement met nuggets gaan spelen om de dubbele te krijgen. Dus niet alleen voor ons spelers is dit vervelend, maar inno kan dit ook nog een klap geld gaan kosten.

- Er zit een kist die items geeft van $5000 waarde in de 150nug duels. Dit is in mijn ogen veels te nutteloos en te duur.

- De 15sec arbeiden zouden meer eieren moeten geven dan vroeger, maar helaas moest ik constateren dat dit gemiddeld maar 0,3 ei hoger is per keer.

- Voor bepaalde beroepen zijn er recepten die teveel producten vereisen als je het vergelijkt met de buff die je ervan krijgt. Zie bijvoorbeeld de Moderne Harnassen, die maarliefst twee tondeldozen vereisen, of Maagmedicijn die ook twee tondeldozen vereist. Vooral deze laatste buff is het verreweg niet waard.

Dit bericht wordt vervolgd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geachte spelers,

Hier een lijst van dingen die mij irriteren aan The West. Ik vraag me af wie van jullie hier ook zo over denken of dat het puur aan mij ligt.

- De bandietenset is maar deels veilbaar. Waarom? Nu zit ik met dubbele overbodige delen en zitten andere mensen met items die ik dan weer mis

- In een Random Kist is de kans op een buff veels te groot, aangezien je de kist zelf ook al te weinig ontvangt.

- Mojo is te koop met veteraanpunten maar niet te gebruiken in een avo. :o

- De boog (fg-wapen) van de Ravenset is sterker dan de Berbermusket van de gokkersset die afgelopen week voor 30 euro werd verkocht. Niet alleen qua attributen maar ook qua schade is de ravenboog beter in avonturen, om over fg's nog maar te zwijgen.

- De nieuwe items zijn niet upgradebaar. Hierdoor zullen mensen denken dat het onnodig is om dubbele te sparen omdat je deze niet kan upgraden. Dit zorgt er dus ook voor dat minder mensen het evenement met nuggets gaan spelen om de dubbele te krijgen. Dus niet alleen voor ons spelers is dit vervelend, maar inno kan dit ook nog een klap geld gaan kosten.

- Er zit een kist die items geeft van $5000 waarde in de 150nug duels. Dit is in mijn ogen veels te nutteloos en te duur.

- De 15sec arbeiden zouden meer eieren moeten geven dan vroeger, maar helaas moest ik constateren dat dit gemiddeld maar 0,3 ei hoger is per keer.

- Voor bepaalde beroepen zijn er recepten die teveel producten vereisen als je het vergelijkt met de buff die je ervan krijgt. Zie bijvoorbeeld de Moderne Harnassen, die maarliefst twee tondeldozen vereisen, of Maagmedicijn die ook twee tondeldozen vereist. Vooral deze laatste buff is het verreweg niet waard.

Dit bericht wordt vervolgd...

Punt 1: Agreed, maar dit hebben ze gedaan omdat men over de beta destijds klaagde dat die wapens toen te goed waren t.o.v. andere wapens en vandaar dat ze toen niet veilbaar werden. Is nu wel achterhaalt natuurlijk.
2 en 3: Niets aan te doen, is Inno's keuze :)
4: Wees blij, want die boog kun je nu krijgen en dus een zeer goed wapen verkrijgen :)
5: Deze zullen veilbaar worden bij de eerstvolgende update na afloop van 't event ;)
6: Klopt wel, maar ook keuze van Inno nu eenmaal :(
7: Hehe, is idd niet de moeite dan, maar het is al meer dan vroeger en bovendien is het toch bekend dat 15 sec. doen niet loont en bovendien te veel ap en tijd kost. Je kunt dus gewoon veel beter uren doen.
8: Tsja, het is je eigen keuze waaraan jij je producten uitgeeft :) Niemand verplicht je te kiezen voor 't maagmedicijn.

En carrera, dat is inderdaad jammer en vooral voor de verzamelaars.
 

DeletedUser16286

Punt 1: Agreed, maar dit hebben ze gedaan omdat men over de beta destijds klaagde dat die wapens toen te goed waren t.o.v. andere wapens en vandaar dat ze toen niet veilbaar werden. Is nu wel achterhaalt natuurlijk.
2 en 3: Niets aan te doen, is Inno's keuze :)
4: Wees blij, want die boog kun je nu krijgen en dus een zeer goed wapen verkrijgen :)
5: Deze zullen veilbaar worden bij de eerstvolgende update na afloop van 't event ;)
6: Klopt wel, maar ook keuze van Inno nu eenmaal :(
7: Hehe, is idd niet de moeite dan, maar het is al meer dan vroeger en bovendien is het toch bekend dat 15 sec. doen niet loont en bovendien te veel ap en tijd kost. Je kunt dus gewoon veel beter uren doen.
8: Tsja, het is je eigen keuze waaraan jij je producten uitgeeft :) Niemand verplicht je te kiezen voor 't maagmedicijn.

En carrera, dat is inderdaad jammer en vooral voor de verzamelaars.

2, 3. 't is inderdaad inno's keuze, en er is vast wel iets aan te doen, daarom schrijf ik deze hele post

4. Voor de mensen die net die berbermusket gekocht hebben is het helemaal niet leuk. Zij hadden gehoopt voordeel te hebben maar hebben nu eigenlijk 50 of 30 euro weggegooid. 'Eigen keuze dat je die kocht' slaat nergens op om te zeggen, want dat die maffe Ravenboog echt zo goed zou zijn wist volgensmij niemand.

5. Veilbaarheid ja, dat duurt inderdaad nog even. Maar upgrades, serieus nog laten wachten? Het is gewoon in iedereen z'n nadeel en 6 weken wachten in van de zotte!

7. Ik doe ook uren, maar zeg dan niet trots dat 15sec arbeiden ons meer op gaan leveren want het is gewoon waardeloos :|

8. Ik geef inderdaad niet aan maagmedicijn uit, om die reden. Daarom vraag ik om een aanpassing zodat Maagmedicijn een bruikbaar onderdeel wordt van The West.
 

DeletedUser

Dat punt over upgraden is zeer goed en gezond voor de economie van dit spel. Door te upgraden vernietig je in principe 3 items. Je hebt 3 items nodig en het geupgrade item kan niet meer verkocht worden. Dit zou kunnen op een spel waarbij er duizenden spelers zijn en je continu influx hebt van nieuwe items van hetzelfde soort. Dit zijn echter items die we waarschijnlijk maar één keer gaan zien langskomen, ze zijn dus zeer exclusief. Wanneer deze items veilbaar worden èn ze zijn upgradable dan zijn ze waarschijnlijk niet meer te betalen en worden ze alleen voor de rijkeren beschikbaar waardoor je een enorme scheefgroei krijgt. Om even mijn situatie te schetsen en ik denk ook de situatie van heel veel beginnende spelers. Scout set is voor mij niet te betalen, als die al op de markt beschikbaar is. Voor mij is de Shawnee set een perfecte vervanger om te beginnen met fortgevechten. Wanneer ze dadelijk veilbaar worden bestaat er een kans dat deze items misschien nog een beetje betaalbaar worden omdat er velen zullen zijn met dubbele items (ik heb inmiddels al 3 keer de dollaardssjaal met nog 20 dagen te gaan).

Sowieso upgraden is echt een heel slecht concept op dit spel. Ik begrijp niet waarom dit ooit verzonnen is.

De rest van je punten heb ik niet echt een mening over!
 

DeletedUser16548

Ik weet niet goed waar dit moet maar ik lig al 35 min te slapen in een hotel maar dan wordt ik opeens aangevallen waar ik iemand aanviel die opweg was naar zijn hotel niet kon aanvallen (hij lag er dus nog niet in). Mmmm mis ik iets en sinds wanneer kan dit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan tot 45 minuten nadat je zelf iemand anders hebt geduelleerd aangevallen worden terwijl je ligt te slapen. Ik weet niet meer precies wanneer dit toegevoegd is, maar het kan al een tijdje.
 

DeletedUser12345

dit gebeurt bij raketten sturen, heb dit soms ook voor bij het ophalen van veel stuff op de markt
 

DeletedUser10506

heb ik ook regelmatig komt door te snel en teveel te klikken

Die raketten versturen doe ik altijd per 10 en dan pauze van 10 sec inlassen anders heb ik hetzelfde
 

DeletedUser3012

Idd, of bijv. als je zo'n opdracht bandiet moet doodslaan en je probeert het 285 keer achter elkaar.
 
heb ik ook regelmatig komt door te snel en teveel te klikken

Die raketten versturen doe ik altijd per 10 en dan pauze van 10 sec inlassen anders heb ik hetzelfde

Je kunt er ongeveer 50-55 doen voordat het vastloopt. Dus dan even wachten na dat aantal.
 
Is helemaal geen fout, gewoon server bescherming denk ik..
Je kunt heel snel klikken (bijv voor vuurwerk) zien als een 'DoS attack'. Als je teveel requests naar de server stuur geeft 'ie je gewoon een time-out, zodat de servers stabiel kunnen blijven draaien ;)
 
Laatst bewerkt:
Is helemaal geen fout, gewoon server bescherming denk ik..
Je kunt heel snel klikken (bijv voor vuurwerk) zien als een 'DoS attack'. Als je teveel requests naar de server stuur geeft 'ie je gewoon een time-out, zodat de servers stabiel kunnen blijven draaien ;)

Fout of geen fout, het is echt vreselijk irritant :p
 
Het is inderdaad geen fout, maar bescherming. Op andere sites worden soortgelijke systemen gebruikt, maar er is meestal geen reden om te click-spammen, behalve bij dit soort event en in dat geval is het inderdaad alleen maar erg irritant :(
 
Het is inderdaad geen fout, maar bescherming. Op andere sites worden soortgelijke systemen gebruikt, maar er is meestal geen reden om te click-spammen, behalve bij dit soort event en in dat geval is het inderdaad alleen maar erg irritant :(

tja als je op meerdere werelden zit moet je gwn 25 op de ene sturen, dan weer 25 op een andere en zo al je werelden afgaan. Dan heb je der geen last van

- De nieuwe items zijn niet upgradebaar. Hierdoor zullen mensen denken dat het onnodig is om dubbele te sparen omdat je deze niet kan upgraden. Dit zorgt er dus ook voor dat minder mensen het evenement met nuggets gaan spelen om de dubbele te krijgen. Dus niet alleen voor ons spelers is dit vervelend, maar inno kan dit ook nog een klap geld gaan kosten.

upgraden kan wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan