• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Nieuwe migratieroutes

DeletedUser13392

Het is jammer dat er mensen zijn die willen verkassen van de ene wereld naar een andere wereld.
Denken dat het daar beter is (hoop het voor jullie)
Ik speel nu vanaf 2008 en heb al veel veranderingen mee gemaakt (niet altijd goede of beter)
Door de update die we nu kunnen doen is er minder te koop op de markt en als er dan toch eens iets te koop staat betaal je je groen en geel, zodat een persoon die net begint zo in level 20/25 zit er de zin al snel af is want die kan het niet kopen maar wil het wel, door nog wat verder te spelen,maar de zin gaat er wel vanaf dus stoppen ze.
Ook is de markt voor de beroepen niet leuk als je geen persoon heb die het voor je kan maken en je kijkt op de markt voor iets wat 50$ zou kosten betaal je je ook groen en geel (uitzonderingen zijn er altijd wel) dus laat je het wel
Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat er een limiet voor staat.

Fort gevechten is leuk maar soms gaat het ten koste van het spel plezier
Dus al iedereen nu eens bij zich zelf te raden gaat wat die ik dan denk ik dat het toch veel leuker gaat worden.

Het moet een leuk spel zijn en blijven maar als het zo door blijft gaan denk ik dat het geen 5 jaar meer duurt en alle lage levens zijn weg en zitten we weer met het zelfde groepje die iets anders wil (ja ja maar wat? zeggen we :p )
 
Het is jammer dat er mensen zijn die willen verkassen van de ene wereld naar een andere wereld.
Denken dat het daar beter is (hoop het voor jullie)
Ik speel nu vanaf 2008 en heb al veel veranderingen mee gemaakt (niet altijd goede of beter)
Door de update die we nu kunnen doen is er minder te koop op de markt en als er dan toch eens iets te koop staat betaal je je groen en geel, zodat een persoon die net begint zo in level 20/25 zit er de zin al snel af is want die kan het niet kopen maar wil het wel, door nog wat verder te spelen,maar de zin gaat er wel vanaf dus stoppen ze.
Ook is de markt voor de beroepen niet leuk als je geen persoon heb die het voor je kan maken en je kijkt op de markt voor iets wat 50$ zou kosten betaal je je ook groen en geel (uitzonderingen zijn er altijd wel) dus laat je het wel
Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat er een limiet voor staat.

Fort gevechten is leuk maar soms gaat het ten koste van het spel plezier
Dus al iedereen nu eens bij zich zelf te raden gaat wat die ik dan denk ik dat het toch veel leuker gaat worden.

Het moet een leuk spel zijn en blijven maar als het zo door blijft gaan denk ik dat het geen 5 jaar meer duurt en alle lage levens zijn weg en zitten we weer met het zelfde groepje die iets anders wil (ja ja maar wat? zeggen we :p )



Ik ben blij dat ik van w7 ben, daar was het echt dood ;)
 
Door de update die we nu kunnen doen is er minder te koop op de markt en als er dan toch eens iets te koop staat betaal je je groen en geel, zodat een persoon die net begint zo in level 20/25 zit er de zin al snel af is want die kan het niet kopen maar wil het wel, door nog wat verder te spelen,maar de zin gaat er wel vanaf dus stoppen ze.

lage levels hebben spullen zat, die kunnen ze altijd wel ergens goedkoop krijgen/bedelen , nu hebben ze veel meer dan toen ik dat level had ;)
 
lage levels hebben spullen zat, die kunnen ze altijd wel ergens goedkoop krijgen/bedelen , nu hebben ze veel meer dan toen ik dat level had ;)

Het is inderdaad ongelofelijk wat een lage levels (lager dan level 50) allemaal hebben. Tegenwoordig lopen die met complete sets rond die sommige anderen niet eens hebben :p

Natuurlijk zal dat best een kleine groep zijn, maar 't zijn er alsnog een flink aantal.
 

DeletedUser

Het valt nog wel behoorlijk tegen wat je voor elkaar kunt krijgen als je als beginner begint op the west. Dit is mijn inventaris op dit moment (level 52:(

Dit was mijn inventaris van ongeveer 4 jaar geleden (level 79:( Hierbij had ik nog 100k cash en toentertijd meer dan 100k in de shamaan gegooid.

Het was eerder moeilijker om te levelen, nu is het makkelijker en krijg je per uur meer items/geld. Per saldo maakt het echter niet uit. Wanneer ik straks op level 79 ben zal ik ongeveer op hetzelfde uitkomen.

Je hebt tegenwoordig een streepje voor als je mensen kent of als je niet geheel onervaren op een server komt. Het is voor iemand die beide niet heeft best nog wel moeilijk om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen. Je moet niet vergeten dat activiteit komt met de moeite/geld dat je in een spel wilt stoppen. Wanneer je tegen een fortvechter staat die 80 levels hoger is + compleet uitgedecked is met fortvechters items dan krijg je met een level 50 inventaris zoals die van mij weinig voor elkaar. Vandaar ook mijn post van enkele dagen geleden dat het best goed is om meer influx in items te krijgen. Op dit moment is het zo dat je gewoon een half jaar volle bak actief moet zijn om een beetje relevant te worden. Een half jaar lang waardeloos zijn en opdrachtjes aanklikken is niet iets dat de gemiddelde speler die een leuk nieuw spel zoekt aantrekkelijk vindt.
 

DeletedUser4007

als beginneling in een nieuw spel dat je niet kent, moet je altijd eerst aanpoten voor je enige betekenis in het spel hebt.
dat is echt niet alleen bij the west
dat is bijna bij elk spel dat je als niet wetende begint

heb je ervaring met het spel, dan zie je al dat er een groot voordeel ontstaat.
en met die ervaring zal je ook eerder items los krijgen bij andere spelers.

dus jouw zogenoemde gemiddelde spelers zal weinig games tegenkomen waar hij dan belangstelling in heeft.
en is dat ook het type speler dat een spel eigenlijk nodig heeft?
lijkt mij niet, want zulke spelers zijn de meeste games dan al snel zat en stoppen er gewoon mee
dus die gemiddelde speler van je is dus gewoon iemand die puur tijd aan het doden is ipv aan het spelen om wat te behalen.
elk spel zit over het algemeen in ontwikkeling, dus dat het spel veranderd is gewoon logisch, dus vergelijkingen met jaren geleden zijn ook nutteloos omdat een spel altijd moet vernieuwen om bij te blijven

:)
 

DeletedUser

Heb je gelijk in hoor, echter zijn de "speciale" dingen niet toegankelijk voor nieuwe spelers. Ik heb niet veel browserspelletjes gespeeld, maar degene die ik heb gespeeld die hebben allemaal een zogenaamd beginspel/middenspel en een eindspel.

Het klopt dat je een beginfase moet overbruggen als beginner. Dat is ook de fase waarin het kaf van het koren wordt gescheiden om het maar even zo te omschrijven. Het gaat mij om de grijze zone daarna. Vele spelers, waaronder ik, komen die eerste fase door. Maar naast elkaar duelleren is er niet zo heel veel te beleven. Je hebt behalve het sociale aspect geen enkele reden om een stad te joinen. In fortgevechten en avonturen heb je voor je goeie items/levels hebt eigenlijk niet zoveel te zoeken.

De discussie begon voor mij met de post van my lady en eigenlijk al veel eerder omdat men gewoon niet snapt hoe ontoegankelijk de economie in dit spel is. Ik zeg niet dat ik bij het aanmaken van het account een volledige scout set moet krijgen om gelijk goed beslagen die fortgevechten in te gaan. Het gaat er mij om dat upgraden kapitaalvernietiging is en migreren zonder items (want daar begon de HELE discussie eigenlijk over) ook een vorm van kapitaalvernietiging is.

Ik weet uit het verleden hoe leuk het is om belangrijk te zijn in fortgevechten en hoe belangrijk het is om een leuke actieve stad te hebben waarin iemand die level 40 was met de juiste build een goed fortvechter kon zijn. Ik snap ook wel dat er altijd wel een soort van scheefgroei zal zijn. Ik heb ook wel de fortgevechten meegemaakt dat dirk jan, de full hp fortvechter toentertijd op de kantelen stond en je wel even drie keer slikte omdat die 10k+ hp er wel intimiderend uit zag, maar dat was het ook. Ik wist dat ik met mijn bescheiden 4k een impact kon hebben. Nu staat dlkgasjgklsjagkl op de kantelen met geupgrade items die bij elkaar miljoenen waard zijn waar een fortvechtertje in spé zoals ik totaal geen meerwaarde heeft voor zon gevecht behalve kanonnenvoer zijn.

Het spel veranderd en dat is zeer zeker een goede zaak. Ik vind dat het spel sinds de laatste keer dat ik het speelde in positieve zin is veranderd. Alleen is er voor Henk en Ingrid niet zoveel veranderd. Ik moet nog steeds schrapen en ik kan door mijn hele inventaris te verkopen nog geen klein deel van een fortvechterset betalen, laat staan de scout set. Dat vind ik niet zo erg omdat ik me wel vermaak in de saloon en met mijn klikjes hier en daar en ik weet dat het leuke deel eraan komt (omdat ik het al eens heb meegemaakt). Maar dit spel nodigt niet uit voor nieuwe spelers zolang de economie niet wat meer balanceert. Migratie is onder meer een goede methode om een influx te krijgen in de economie en het "degraderen" van "waardeloze" items is ook een goede methode.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

ik had een hele lange post gemaakt, maar ging totaal niet over migratie
maar over jouw vergelijkingen binnen het spel betreffende invent level en stats
is hier niet aan de orde dus ik reageer niet meer :p
 
Bovenaan