• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Nieuwe migratieroutes

DeletedUser16286

Zou iemand mij kunnen vertellen of ik mijn bestaande account op Dakota moet wissen voordat ik daarheen kan migreren vanuit Briscoe? Of zal bij de migratie het al bestaande account op Dakota gewoon overschreven worden?
 

DeletedUser12345

bestaande account verwijderen, paar dagen wachten en dan kan je migreren ;)
 
Ik denk dat de migratielijn vanuit Arizona zeer onnodig is. Het is nog een bloeiende wereld en heb dus nogal een gemixt gevoel erover....

De andere lijnen zijn wel gewenst.
 
waarom gewoon arizona niet open zetten voor wereld 7 en brisco?
Of anders idd naar El dorado kunnen verhuizen,van wat ik hoor of lees zijn colorado en dakota geen werelden die erg in trek zijn bij wie dan ook.
 
Vind de migratie van arizona niet op zijn plek, het is een actieve wereld.Dan zie ik liever dat de wereld geopend wordt voor migratie van wereld 7 en briscoe.
 
heb muf-muf een prive bericht gestuurd hier en aan de support gevraagd waarom ook voor arizona de migratie opengaat, tot op heden nog geen reactie
 

DeletedUser4007

heb muf-muf een prive bericht gestuurd hier en aan de support gevraagd waarom ook voor arizona de migratie opengaat, tot op heden nog geen reactie

mogen de spelers daar aanwezig dan niet de optie hebben om te migreren?

lijkt mij alleen maar fair:)
 
waarom gewoon arizona niet open zetten voor wereld 7 en brisco?
Of anders idd naar El dorado kunnen verhuizen,van wat ik hoor of lees zijn colorado en dakota geen werelden die erg in trek zijn bij wie dan ook.

Colorado en Dakota zijn idd niet erg in trek bij noobs zoals jij. Ik zou zeggen, blijf lekker op ari!

El dorado openzetten kan toch niet, dat is nog erger dan de dakota ranking die overgenomen werd door w7 accounts. Op el dorado zal dit de hele top 10 gaan uitmaken opeens. De wereld is veel te jong voor accounts die jaren oud zijn om heen te migreren.
 
mogen de spelers daar aanwezig dan niet de optie hebben om te migreren?

lijkt mij alleen maar fair:)

met die logica zou je de migratie voor alle werelden moeten openen ;)
Migratie is bedacht om spelers die nog op een inactieve wereld zaten de mogelijkheid te bieden op een andere wereld verder te gaan zonder dat ze daar opnieuw moesten beginnen. Arizona is alles behalve een inactieve wereld.
 

DeletedUser4007

met die logica zou je de migratie voor alle werelden moeten openen ;)

dan doen ze dat maar
toch al vreemd dat ze dat niet doen

arizona spelers hebben net zoveel recht om te migreren als andere werelden
dat het daar actiever is, moet daarvoor niet echt uitmaken
maar zoals jij het zegt, lijkt het net alsof je ze op wilt sluiten op die wereld, om die wereld actief te houden:p
 
kan el dorado ook nog een optie worden voor migratie?
Op dit moment is het nog wat vroeg om migreren naar El Dorado mogelijk te maken. Wanneer we dat zouden toestaan, zouden de ranglijsten op deze wereld (ernstig) verstoord kunnen raken, gezien er nog geen enkel persoon level 150 heeft behaald op deze wereld. Op een later moment kunnen we het zeker opnieuw overwegen, maar nu dus nog niet. :)

Verder wil ik iedereen bedanken voor de feedback over de nieuwe migratieroutes. We hebben jullie feedback omtrent Arizona doorgegeven en we zullen deze overwegen in de komende dagen. Er zal naar verschillende factoren gekeken moeten worden, dus we kunnen geen garanties bieden, maar we hebben jullie dus in ieder geval gehoord. ;) Meer info volgt zodra we die beschikbaar hebben.
 

DeletedUser12345

we kunnen mss beter teruggaan naar 3 werelden
w1,arizona en el dorado openhouden :p
 
we kunnen mss beter teruggaan naar 3 werelden
w1,arizona en el dorado openhouden :p

Ik geef je gelijk dat dat de actiefsten zijn :p
Maar bris-naar-W1-migratie moet dan wel mogelijk zijn. Tenslotte is elke wereld een premiumwereld met de upbshop en eventuele gekochte vp (niet dat iemand dan doet) worden dan maar verwijderd als het moet...
 
Waarom denken jullie dat colorado actiever is dan arizona? Want ik kan geen duidelijk bewijs vinden dat dit het geval is.
 

DeletedUser12345

De manier waarop hier alles weer geregeld word is toch toch weer triestig...
Routes zijn al bepaald terwijl er nooit een vraag is gekomen van bovenaf...
Een algemene stemming kan dit toch alleen maar veel duidelijker maken...?
Over 2 dagen kan je al verhuizen... beetje laat niet...

Ook aan de reactie van mede spelers tezien, zijn er niet zoveel die hierop reageren of is elke wereld nu bijna dood...

(p.s. ik zeg enkel men mening, ik wijs niemand met de vinger :p )
 

DeletedUser11642

Ook aan de reactie van mede spelers tezien, zijn er niet zoveel die hierop reageren of is elke wereld nu bijna dood...


Te kort door de bocht om weinig reactie hier, gelijk te stellen met eventuele dode werelden. Volgens mij is niet voor iedere (al dan niet actieve) speler het afschuimen van dit forum een onderdeel van het spelen van The West.

Maar 't is maar mijn mening, en wie ben ik...?
 

DeletedUser1963

Op zich moet men de kans krijgen om te migreren van arizona naar een andere wereld. Maar moet je dat als speler zelf willen? Als je gewoon logisch kijkt zijn de FG's en duels het beste op arizona. Arbeiden kan je overal dus dat moet de reden niet zijn om te migreren. Arizona is toch nog redelijk actief. Mogelijkheid om te migreren is colo of dakota. Daar zijn de fg's en duels prut dus ga je daar toch zelf niet heen migreren... Tenzij we gezellig met zn allen gaan.

Puntje van aandacht is wel: Veel spelers en vooral de oudere spelers zoals ik spelen vaak op meerdere werelden. Dit betekend een flinke inventaris (vaak geupgrade spullen). Deze kan je niet verkopen (lees:tijdelijk stallen bij vrienden op het moment dat je account verwijderd wordt) om die later weer in het bezit te krijgen.. Voeg de mogelijkheid toe om inventarissen te fuseren en migreren wordt ook voor spelers die overal een goed account hebben aantrekkelijk.
 

DeletedUser4007

fuseren van inventory?

pertinent tegen..
het migreren is al een voordeel van die spelers
ze ook nog een mogelijke dubbele voorraad geven slaat dus nergens op.
op meerdere werelden spelen betekent ook dubbele arbeidsuren en meer items
niet echt eerlijk tegen spelers die maar 1 account hebben.

Voeg de mogelijkheid toe om inventarissen te fuseren en migreren wordt ook voor spelers die overal een goed account hebben aantrekkelijk.

dus migreren voor activiteit vind jij niet aantrekkelijk genoeg?
waar het migreren eigenlijk voor bedoeld is?
 
Bovenaan