• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Quest book feature does not work ???

Elvis 2015-10-29 18:24:22
ik kan niet meer bij mijn opdrachtenboek,....de afgeloten opdrachten zijn niet meer zichtbaar.als ik daarop druk,krijg ik meteen....de pech achtervolg je....


graag een oplossing.

mvgr.Elvis
Marco 2015-10-30 11:45:41
Beste Elvis,

Dit is waarschijnlijk een tijdelijke fout. Ik heb net even op je account gekeken en het werkt prima.

Met vriendelijke groet,

Marco
Support the-west.nl


volgens Marco werkt het wel....volgens mij werkt het dus niet.......
 
Dit is een fout in het spel, als je veel opdrachten hebt afgesloten geeft de afgesloten opdrachten tab in het opdrachtenboek een error, het is bekend bij de ontwikkelaars.
 

DeletedUser1448

Omdat de devs hebben ingesteld dat er max 1000 opdrachten getoond worden bij quest book om zo een bug op te lossen. Als je meer hebt worden ze dus niet getoond met een error als gevolg. Maar daardoor geeft twdb ook een error :p
 
Dit is een fout in het spel, als je veel opdrachten hebt afgesloten geeft de afgesloten opdrachten tab in het opdrachtenboek een error, het is bekend bij de ontwikkelaars.

dat het bekend is bij de devs weten we nu wel......maar doen ze er ook iets aan..?​
 
Op W1 kunnen we nog altijd maar 10 opdrachten hebben terwijl op andere werelden er meer zijn . Wordt daar ook iets aan gedaan bij de volgende update ?
 

DeletedUser4130

Dat heb ik vroeger reeds doorgegeven als bug, ze zouden er toen naar kijken. Weet niet precies hoe dat gelopen is, zal nog eens navraag doen. Zal niet voor meteen zijn, helaas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het vreemdste is ..ik heb er alleen maar last van op Bris waar ik speel met de naam lisamuis .Op andere wereld Arizona met ilonka38 geen probleem en met lisamuis op .net ook geen probleem...:blink::blink::blink:
 

DeletedUser4130

Het komt vooral voor bij accounts waarmee je veel opdrachten hebt afgesloten.
 

DeletedUser16402

Ik heb dit nu ook in W1, W7, Briscoe en Colorado. In Arizona (nog) niet.

Het probleem is bekend, dat weet ik. Maar wat is nu precies de status van dit probleem (behalve dat er naar gekeken wordt)?

Zoals Muf-Muf ook al zei is de oplossing nog niet dichtbij.
Verder is dit toch een feature waar men redelijk goed zonder kan.
Er zijn zoveel mogelijkheden om die quests te zien en tw-db kun je ook handmatig raadplegen i.p.v. op dat vraagtekentje te klikken.

@Elvis:
Ik heb cloth calc gewoon nog en het werkt naar behoren. Soms duurt het wel even dat wel.



Problemen met tw-db kun je beter voor naar Petee (op de tw-db site zelf of op de .net fora). Problemen met cloth calc ook. Die kan je er veel beter bij helpen.
 
Bovenaan