• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

FG WK informatie

DeletedUser15220

Nog steeds geen mail of wereld die zichtbaar is op .net

Duurt wel erg lang vind ik :hmf:
 
ja ik ook niet :p
dus wanneer is onze eerste FG? deze donderdag? dat wordt krap hoor voor dierengeesten en medeplichtige :p
en ik moet eigenlijk morgen zeker ingelogd hebben om tegen donderdag 15 nuggets door inlogbonus te hebben voor 3 dagen karakterbonus, dus hopelijk lukt dat allemaal...
 

DeletedUser16377

en wat moet je dan doen als je je ww opnieuw wilt aanvragen, maar het e-mail account bestaat niet meer en ze sturen het naar die e-mail account terwijl je hem allang hebt aangepast?
 

DeletedUser16255

ik heb 2 mailtjes gekregen... eentje daarvan bevatte een wachtwoord, die andere bevatte 2x de informatie over wat te doen als je je wachtwoord bent vergeten.

afin, ik van alles proberen, naam met een punt, zonder punt, meegeleverde wachtwoord, eigen wachtwoord, en van alles. zelfs geprobeerd om nieuw wachtwoord aan te vragen (en dan wordt er gezegd dat mailadress en naam niet corresponderen...)


is dit nog een kwestie van wachten? :p of ben ik nu gewoon de sjaak? :D
 

DeletedUser15528

eindelijk

Ik zit erop eindelijk. Met alle opgegeven kledij en direct level 150. Geen bonus bij spul zoeken voor mij dus :/

Hoe heten de steden? Heb arbeidersset ter beschikking, dus als er moet gebouwd worden, let me know.

Hoe heten de steden?
 

DeletedUser16402

Steden worden nu opgericht. Jonkie doet er een en ik momenteel. We wachten nu op een derde.

Van mijn kant uit is die over 4 uur klaar, maar ik zal pas in de ochtend kunnen uitnodigen (ik heb ook nog een leven :hmf:).

Het zal NL1 heten totdat er een betere naam komt.
 

DeletedUser16402

en wat moet je dan doen als je je ww opnieuw wilt aanvragen, maar het e-mail account bestaat niet meer en ze sturen het naar die e-mail account terwijl je hem allang hebt aangepast?


Even naar support schrijven dan ;) Niet hier want die doen er toch niets aan :D
Ga maar naar .net.
 

DeletedUser16282

Helaas pindakaas, maar ik en ook Cameco zien de server nog steeds niet op .net in het lijstje staan.
Dus ben erg benieuwd of het wel wat wordt allemaal.

Slaap lekker allemaal.
 

DeletedUser14957

anduril zal de 3e stad oprichten dus aub niks meer oprichten!!! Mensen die hoog level zijn aub bouwen.

Voor fouten in je account zal je een supportje moeten sturen naar de EN support. In het engels uiteraard.
 

DeletedUser15528

dubbel account

Ben zelfs twee keer geïmporteerd. Als Anduril151 en Anduril151. Tweemaal zelfde kledij.

Op hoeveel manier konden ze dit fout doen? :no:

Trouwens bezig met derde stad, na jonkie en imba. Op vraag van Willem. Rol alvast daarheen waar wij sta :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16402

Ben zelfs twee keer geïmporteerd. Als Anduril151 en Anduril151. Tweemaal zelfde kledij.

Op hoeveel manier konden ze dit fout doen? :no:

Trouwens bezig met derde stad, na jonkie en imba. Op vraag van Willem. Rol alvast daarheen waar wij sta :p

Momenteel Heb ik nog plaats voor 3. Dus even in-game een verzoekje sturen en ik voeg je toe ;)
 

DeletedUser15528

Nl 3

NL 3 is klaar, wie is er nog bereid te bouwen? Woonhuizen gaan level up over halfuurtje. Heb nog plaats voor vier nu.
 
Bovenaan