• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

FG WK informatie

DeletedUser16282

FG

Is het niet het makkelijkst om die server weer opnieuw te starten zodat we ook geen achterstanden hebben?
Dat lijkt me toch de kortste klap. :p
 

DeletedUser

Ik heb een mail met een link, maar mischien heb ik die gekregen omdat ik helemaal nog geen account op .net heb/had?
Wel leuk dat ik een . achter me naam heb gekregen :)
 

DeletedUser16402

Ik heb een mail met een link, maar mischien heb ik die gekregen omdat ik helemaal nog geen account op .net heb/had?
Wel leuk dat ik een . achter me naam heb gekregen :)

Bestaat al een account met jouw naam dan op .net :D

Ik zie alleen de oude werelden en wereld Fairbank.
Awesomia is er niet.

Even goed kijken naar de volgorde van de punten ;) Dan snap je vast wat ik bedoel ^^

Is het niet het makkelijkst om die server weer opnieuw te starten zodat we ook geen achterstanden hebben?
Dat lijkt me toch de kortste klap. :p

Je snapt dat dit natuurlijk geen optie is he?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15220

Ik neem aan dat het 1 voor 1 gebeurt want ik kan nog niks doen? :p
 
ik heb nog geen email gekregen, maar da's vast normaal aangezien het 1 voor 1 en handmatig gebeurt? :p
doet er ook niet toe... lvl 1 kan niet langer dan 15s aan een stuk arbeiden en ik moet wiskunde examen studeren, dus heb er toch geen tijd voor op die manier
 

DeletedUser16255

ik wacht geduldig het mailtje af... daarna maar als een gek spullen zoeken :p
 

DeletedUser16402

ik heb nog geen email gekregen, maar da's vast normaal aangezien het 1 voor 1 en handmatig gebeurt? :p
doet er ook niet toe... lvl 1 kan niet langer dan 15s aan een stuk arbeiden en ik moet wiskunde examen studeren, dus heb er toch geen tijd voor op die manier

Dat is prima Jack en idd ze doen het 1 voor 1 ;)
 

DeletedUser

kinkyness, heb ik 10blz marcospam moeten doorworstelen om een greintje info te vinden. Hier moet Marco z'n ego echt wel van gaan groeien, zo populair :laugh::laugh::laugh:

Ach ja als ik het goed begrijp is het nog niet voor iedereen klaar om in te loggen. Krijg je nu een ingame tg of een mailtje (want ik vermoed dat ik zo'n oud mailadres heb ingevuld dat nu niet meer werkt, daar ik al 4j+ speel)
Enfin ingelogd op .net awesomia, maar ik vermoed dat dit met mn oude .net account dan is waar ik al 1j niet meer mee speel?

Beetje info en steeds meer vragen ;)
 
Bovenaan