• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

FG WK informatie

DeletedUser16402

Beste Community,

Helaas is het door onvoorziene omstandigheden niet mogelijk voor de NL community om aan te melden op de FG WK server (Awesomia).
De Lead Community Manager neemt deze taak nu op zich en gaat er zorg voor dragen dat wij zo snel mogelijk mee kunnen doen.

Helaas zal dit met zekerheid nog 2 dagen gaan duren.
Dit kan natuurlijk langer worden (3-4 dagen).
Mocht het langer worden zal ik daar zeker een update over sturen en laat ik jullie iets weten.

Namens de organisatie excuses voor het ongemak.
 

DeletedUser14698

hopelijk word de schuldige van dit gestraft en we weten wie dat is
 

DeletedUser16319

bekijk het maar lekker andere werelden hebben staks voorsprong en wij hebben net niks
ik ga er niet meer aan meedoen
 

DeletedUser16402

Ik ga mijn uiterste best doen om een klein extraatje te krijgen om deze achterstand in te halen, maar ik kan niets beloven natuurlijk...

Helaas bestaat het .nl team nog uit 4 man (als ik de forummod meereken).
En als je team geen actieve aanvoerder heeft gaat het zwaar worden.
Ik zoek nu contact met de juiste mensen om te kijken wat we hier aan kunnen doen. Maar 1 ding kan ik wel zeggen. Het laatste woord hierover is nog niet gesproken.
 

DeletedUser15919

ja ze kunnen mij ook wel schrappen,ik doe ook niet meer mee (stel prutsers)
 

DeletedUser15630

Marco bedankt, marco bedankt, marco, marco, marco bedankt ! :D
 
Ik ga desnoods in mijn uppie dan.
Als Marco dan wat regelt met jezus (daar steekt hij wél veel tijd in) hoeft Team België/Nederland helemaal niet kansloos te zijn hoor.

Jullie zijn altijd zo negatief over Marco, maar misschien stond de brug wel open? :o
Of zijn puppie had de inlogcodes opgegeten, kan allemaal zo.

Maar serieus, dit is het Grootste Ding Ever in de geschiedenis van the West, dat je dan als CM niet denkt; weetjewat, ik zet het even in mijn agenda, veel van mijn betalende spelers schijnen dit een geinig event te vinden. Ik doe eens gek en ga er wat moeite in steken.

Wat een ellendige nietsnut.
Maar goed, iedereen is boos (ik ook), niet in paniek raken of nu al afhaken, we kijken wat er gebeurt of geregeld kan worden (Thnx Trib/Imba!).

We hebben iig een mooi geldig excuus nu als we door de polen worden verpletterd, het lag niet aan ons, we hadden alleen de pech dat we als enige server een CM hebben die zijn baan (betaald ja!) (niet een handvol nuggets zoals de overgebleven mods krijgen, nee, harde pegels, ekte euros) niet serieus neemt.
 

DeletedUser16402

Ik ga desnoods in mijn uppie dan.
Als Marco dan wat regelt met jezus .../... niet serieus neemt.

Precies! Laat je niet demotiveren om iets wat een CM NIET doet.
We gaan gewoon plezier maken daar en we gaan heel hard ons best doen. Halen we het niet gaan we Pooltje schieten :D

Worden we die vervelende duellerende Nederlanders :p
Of we gaan craften en geld afhandig maken van de Polen/Russen/Turken wie dan ook :D
 

DeletedUser16255

Ik ga desnoods in mijn uppie dan.
Als Marco dan wat regelt met jezus (daar steekt hij wél veel tijd in) hoeft Team België/Nederland helemaal niet kansloos te zijn hoor.

Jullie zijn altijd zo negatief over Marco, maar misschien stond de brug wel open? :o
Of zijn puppie had de inlogcodes opgegeten, kan allemaal zo.

Maar serieus, dit is het Grootste Ding Ever in de geschiedenis van the West, dat je dan als CM niet denkt; weetjewat, ik zet het even in mijn agenda, veel van mijn betalende spelers schijnen dit een geinig event te vinden. Ik doe eens gek en ga er wat moeite in steken.

Wat een ellendige nietsnut.
Maar goed, iedereen is boos (ik ook), niet in paniek raken of nu al afhaken, we kijken wat er gebeurt of geregeld kan worden (Thnx Trib/Imba!).

We hebben iig een mooi geldig excuus nu als we door de polen worden verpletterd, het lag niet aan ons, we hadden alleen de pech dat we als enige server een CM hebben die zijn baan (betaald ja!) (niet een handvol nuggets zoals de overgebleven mods krijgen, nee, harde pegels, ekte euros) niet serieus neemt.


Amen broeder!
En laten we er gewoon nog wat van maken!
(en hopen dat marco dit meer dan goed maakt! zal wel niet, maar toch blijven hopen :D)
 

DeletedUser16402

Amen broeder!
En laten we er gewoon nog wat van maken!
(en hopen dat marco dit meer dan goed maakt! zal wel niet, maar toch blijven hopen :D)

Marco kan niets goedmaken. Hij heeft geen inspraak op .net.
Het enige wat hij zou kunnen doen is een publiekelijk excuus.
Dan niet een of andere onzinopmerking als: Door omstandigheden... Dit keer een persoonlijke verontschuldiging en een verbetering, anders moet hij maar iemand anders een kans geven...
 
Bovenaan