• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale Fort Wedstrijd inschrijven

DeletedUser16402

gaan wij nog informatie krijgen vandaag ofwa :S

Zodra alles open is zullen we informatie krijgen. Zover bekend is gaat het vanavond 19:00 gebeuren.

Dan kun je met je inloggegevens op The-west.net inloggen en zul je de wereld "Awesomia" zien staan. Mocht dit niet zo zijn zou DaTwista me een igm sturen en laat ik jullie ook wat weten.
 

DeletedUser11642

Bericht van Da Twista op .net

"Due to unforeseen circumstances with registrations from other markets on the EN server, we've had to postpone the start date for the tournament. The EN team is complete, registered and waiting for the tournament to start - but we have had some issues with some other servers which we need to sort out before we can open the world.

The new start when World Awesomia will open is on 04/12/2015 19:00PM. First battle will commence on 10/12/2015 20:00PM.

Please accept my apologies for this delay. We are working around the clock to have all the problems sorted out so you guys can enjoy this event."


Dit is te lezen op .net, post van Da Twista.

4 december dus...
 

DeletedUser16402

Helaas kreeg ik dat bericht zojuist ook van DaTwista, het is vooruitgeschoven met een week helaas.
 

DeletedUser16073

Moet Rocket Racoon nu toch gelijk geven, mijn enthousiasme daalt ook wel richting het nulpunt..:mad:
 

DeletedUser

Je kan het ook positief benaderen, wees blij dat ze iets organiseren want de laatste tijd is het kommer en kwel met een nieuwe opdrachtlijn of iets dergelijks.....

Het is volgens mij veel handwerk om per land 150 karakters over te zetten met alle kledingstukken, wapens etc.
 

DeletedUser15915

Het is volgens mij veel handwerk om per land 150 karakters over te zetten met alle kledingstukken, wapens etc.

Klopt dat is erg veel werk, maar ze wisten van te voren dat ze het moesten doen. Dus ze konden het zo plannen dat ze er op tijd mee klaar waren (niet gebeurt dus :D)
 

DeletedUser4130

Kan helemaal geloven dat er velen zijn die het zat zijn dat er weinig info is, er is niet gecommuniceerd de laatste dagen. Zelf kon ik jullie ook niet meer vertellen omdat ik niet meer info kreeg dan jullie.

Zal eens rondhoren hoe alles precies zit, en kijken wat we kunnen doen. Zal Marco ook even aanporren om informatie door te geven.
Ik zou graag willen bekendmaken dat de vertraging komt omdat we binnen het team aan een geheim The West NL kanon hebben gewerkt, maar dat zou wat overdreven zijn :p
 

DeletedUser16402

Kan helemaal geloven dat er velen zijn die het zat zijn dat er weinig info is, er is niet gecommuniceerd de laatste dagen. Zelf kon ik jullie ook niet meer vertellen omdat ik niet meer info kreeg dan jullie.

Zal eens rondhoren hoe alles precies zit, en kijken wat we kunnen doen. Zal Marco ook even aanporren om informatie door te geven.
Ik zou graag willen bekendmaken dat de vertraging komt omdat we binnen het team aan een geheim The West NL kanon hebben gewerkt, maar dat zou wat overdreven zijn :p

Haha probeer maar te porren. Ik heb het ook al geprobeerd. Ging alleen anders dan gehoopt. *Geeft Tyrus zijn porstok*
 

DeletedUser

Kan helemaal geloven dat er velen zijn die het zat zijn dat er weinig info is, er is niet gecommuniceerd de laatste dagen. Zelf kon ik jullie ook niet meer vertellen omdat ik niet meer info kreeg dan jullie.

Zal eens rondhoren hoe alles precies zit, en kijken wat we kunnen doen. Zal Marco ook even aanporren om informatie door te geven.
Ik zou graag willen bekendmaken dat de vertraging komt omdat we binnen het team aan een geheim The West NL kanon hebben gewerkt, maar dat zou wat overdreven zijn :p


kan ik je in prive bericht spreken evt ?
 
Bovenaan