• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortwedstrijd: Stemmen voor leider

Wie wil je graag als leider?


  • Totaal aantal stemmers
    130
  • Enquête gesloten .

DeletedUser16402

* gekregen.

vraag is wat bedoeling is, daadwerkelijk 1 leider met 1 of 2 hulpjes die door de leider aangewezen worden of meerdere leiders gekozen door de t-w kudde

Door de leider staat er, maar uiteindelijk bepaalt de community toch wat er gaat gebeuren :D Dan kunnen de mods en CM's zo hoog en laag springen als ze willen lol :D
 
Staat ergens de motivatie van elke spelers waarom die graag zou willen leiden?
Ik speel namelijk enkel nog op wereld 1 en ken dus daarom een hoop mensen uit het rijtje niet. Weet hierdoor ook niet welke kwaliteiten ze bezitten.

Dat is dus ook een probleem, mensen die dit niet weten stemmen gewoon op de meest bekende die ze kennen. Colorado lijkt wel helemaal niet te stemmen :p Ik ben een voorstander van minstens 1 iemand die zich bewust is van de FGsituatie op vrijwel alle werelden, ook al wordt deze persoon niet als eerste keus genomen, omdat iedereen op hun eigen vertrouwde leider stemmen.
 

DeletedUser

Ik had me nochtns ook opgegeven als leider en ik zou sowieso 50+ stemmen hebben gehad :o

COMPETITIEVERVALSING!!!!!
 

DeletedUser16135

tjongejonge, we zien toch wie er gewonnen heeften het blijven 130 stemmen. kunnen we nu niet een stapje verder marco? :hmf:
 

DeletedUser14957

tjongejonge, we zien toch wie er gewonnen heeften het blijven 130 stemmen. kunnen we nu niet een stapje verder marco? :hmf:

pierce heeft zelfs al een spelerslijst ingediend die hij graag zou willen meenemen. Waarschijnlijk zal hij pas over een week reactie ofzo krijgen.
 

DeletedUser16402

pierce heeft zelfs al een spelerslijst ingediend die hij graag zou willen meenemen. Waarschijnlijk zal hij pas over een week reactie ofzo krijgen.

Nou moeten we even eerlijk zijn, de laatste dagen is Marco actiever dan ooit geweest. Dus de kans op een sneller proces dan normaal zit er zeker in ^^
 
Aangezien ik meer dan helft niet ken heb ik niet gestemd.
Hopelijk zijn er spelers met goede kwaliteiten gekozen.
 
Bovenaan