• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

FG Evenement

Daar ben ik weer, degene die over de builds gaat zeuren :p :whistle:

Wat ik alleen even wil zeggen is dat we misschien een topic moeten maken met daarin afspraken hoe we het beste kunnen skillen. Dit wordt gratis, want je punten zijn gereset.

Aangezien we in de moeilijkste poule zitten, lijkt het me handig dus om wat afspraken te maken. Dit puur omdat we er anders niet doorheen komen, wie wilt hier het sleeptouw op zich nemen?

Groetjes,
 
nouja het skillen ligt gewoon aan welke kleren je hebt.

als je als duellant bijvoorbeeld scout mee kan nemen, heeft het veel zin om veel punten op lp te zetten, maar dat heeft niet veel zin als je alleen black bart hebt ;)

verder lijkt het me gewoon handig om realistisch te zijn. we zitten in een ongelooflijk moeilijke poul met 2 mogelijke wereldkampioenen en, hoe het ook went of keert, daar kunnen we haast niet van winnen want zij willen net zo goed als wij winnen en ze hebben nu al een voorsprong.
 

DeletedUser15620

nouja het skillen ligt gewoon aan welke kleren je hebt.

als je als duellant bijvoorbeeld scout mee kan nemen, heeft het veel zin om veel punten op lp te zetten, maar dat heeft niet veel zin als je alleen black bart hebt ;)

verder lijkt het me gewoon handig om realistisch te zijn. we zitten in een ongelooflijk moeilijke poul met 2 mogelijke wereldkampioenen en, hoe het ook went of keert, daar kunnen we haast niet van winnen want zij willen net zo goed als wij winnen en ze hebben nu al een voorsprong.

Ik vrees inderdaad ook precies dit
 

DeletedUser4891

nouja het skillen ligt gewoon aan welke kleren je hebt.

als je als duellant bijvoorbeeld scout mee kan nemen, heeft het veel zin om veel punten op lp te zetten, maar dat heeft niet veel zin als je alleen black bart hebt ;)

verder lijkt het me gewoon handig om realistisch te zijn. we zitten in een ongelooflijk moeilijke poul met 2 mogelijke wereldkampioenen en, hoe het ook went of keert, daar kunnen we haast niet van winnen want zij willen net zo goed als wij winnen en ze hebben nu al een voorsprong.

Ik vrees inderdaad ook precies dit

Pessimisten, Nederland is baas en alle buitenlanders zijn fags, dus wij winnen! :laugh: :D
 
ik ben nu ook maar ff aan het vertalen van andere forums (via google vertalen :p)
maar daar staat wel veel meer informatie
 

DeletedUser16020

Ik had ook liever in een poule als B of C gezeten. Tuurlijk ook niet geweldig makkelijk maargoed. D (Duitsland en Rusland) zou echt ook heel lastig zijn..
 

DeletedUser15411

mijn vraag is eigenlijk wat ik het beste kan meenemen voor kleding ik ben soldaat met een lvl van 150 ik lees op het forum dat ze graag lp bommen willen.

dus sowieso neem ik de deadwood kleding set (heb geen deadwood paard) en m'n event wapens (bali boog en duel wapens).
en de scouts paard en zadel.

en nu komt mij vraag welke andere setjes ik moet meenemen.

hebben jullie mss enig idee wat ik het beste mee kan nemen

groetjes kenny

hier is m'n inventaris


http://tw-db.info/?strana=invent&x=ee117ceb37d0951b3a52c3ec13f5fcf231019c87
 
ik zou zeggen:
  • speed set zodat je niet te lang hoeft te lopen ('k weet niet met welke combinatie je het snelst bent)
  • baca wapens + jesse kleding- + paardenset , zodat je ook kunt arbeiden (voor bufjes)
 
Bovenaan