• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale fortgevecht competitie

DeletedUser4130

De aankondiging is blijkbaar laat.

Klinkt in elk geval heel leuk! Als ik voldoende tijd heb doe ik wel mee denk ik :) Ben benieuwd of het moeilijk wordt om aan 140 deelnemers te raken.
 
Nice! Dit klinkt echt superawesome! Jammer dat het maar zo kort duurt!

Ik hoop wel dat we dan met ongeveer 80+ onliners minstens elke keer zullen zijn. Ik hoop ook niet dat er teveel noobjes inschrijven maar gewoon 140 level 100+ spelers zijn en geen noobjes. Zodat we echt een sick goede kans maken. Ik wil WINNEN :D
 
10 weken is toch redelijk lang :p
Zal ook wel weer met examenperiode overlappen.

Maar ik doe alvast mee met m'n Briscoe-account, daar gebeurt toch niets en is m'n beste wereld :)
yaWT1ey.png
 

DeletedUser385

bovendien, die 140 man, als iedereen op z'n wereld ffkes rondmailt dan moet dat op zich wel lukken :p

ja, dan krijg je ook hoop mensen die eigenlijk nog nooit een fg hebben gedaan, maarja, die horen er ook bij he :) je kan ze moeilijk verbieden te komen :)

enige nadeel is dat ik denk dat er hoop gescholden gaat worden als we met z'n allen bij elkaar worden gezet
 

DeletedUser16224

bovendien, die 140 man, als iedereen op z'n wereld ffkes rondmailt dan moet dat op zich wel lukken :p

ja, dan krijg je ook hoop mensen die eigenlijk nog nooit een fg hebben gedaan, maarja, die horen er ook bij he :) je kan ze moeilijk verbieden te komen :)

enige nadeel is dat ik denk dat er hoop gescholden gaat worden als we met z'n allen bij elkaar worden gezet

Als jij nou net zoveel TG's rondstuurd als je destijds met dat verhaalevent hebt gedaan om stemmen te krijgen, moet het wel goedkomen toch? :rolleyes:
 

DeletedUser14251

Recruitment: 25/10/2015 until 09/11/2015

Recruitment is al begonnen dus Waar kan je je inschrijven?
 

DeletedUser4891

Lekker met 140 man als lp-bom skillen + allemaal lvl 1/lvl2 setjes. 140 man * 15k lp = 2,1 miljoen lp. :laugh:

eYaxa3s.png


Als jij nou net zoveel TG's rondstuurd als je destijds met dat verhaalevent hebt gedaan om stemmen te krijgen, moet het wel goedkomen toch? :rolleyes:

Aiaiai het doet nog steeds zeer. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4763

Het zal wel heel wat vergen om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen , onderlinge rancune zal opzij moeten worden gezet , sommige van jullie spelen op de poolse of roemeense servers of .net daar waar vaak grote fg,s zijn met verschillende taktieken , ook zal je kickass wapens nodig hebben om al die lp bommen af te knallen dus upgrade van fg wapens zal een must zijn want denk dat er servers zijn waar ze dat ook doen , doe je het niet leg je het gewoon af tegen die andere landen.
Dus je hebt echt een goede mix nodig van mensen met HP en mensen die knetterhard hitte .
En ook zeer belangerijk goede leiderschap en mensen die gewoon luisteren ;)
 
Iedereen moet zich ook realiseren dat je daar opnieuw premium moet kopen voor mogelijk 10 weken, want er gaat niks mee. Ben je LPsoldaat met 14k, dan ben je dat zonder premium natuurlijk niet. Ook gaan je nuggets niet terug naar de wereld waar je vandaan kwam.
 

DeletedUser

Mijn mannetje nog wat gepimped en ben nu officieel blut lol

http://prntscr.com/8vo5i0

en voor de vraag die veel stellen.

The new world will open but will not be available to the playerbase, we will manually add you to this world and copy your characters across along with the items sets you have chosen.

Je mannetje wordt gekopieerd naar daar, maw je mannetje blijft ook gewoon hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb gisteren 1M bij elkaar geschraapt dmv rrh enz zodat ik ook een lvl 2 HESG heb met m' Briscoe account :p

Maar ik ook nog 2 andere accounts dan Jack Stonehand, zou ik eventueel iemand anders met een van die accounts mogen laten deelnemen? (m'n acc op eldorado heeft 450 leider en 550 lp ls soldaat dus is wel de moeite denk ik)
 
Altijd leuk om ook op de anderstalige forums mee te lezen, ik lees op het .net-forum zojuist een paar aanvullingen.

Je craftberoep vervalt, iedereen kan kiezen daar opnieuw en iedereen begint op nul.
Je kunt van alle kleding 3 dingen meenemen. Drie jassen, drie geweren, enzovoorts.
Bruikbare items kunnen niet mee (buffs, upm-brieven). Wat dus erg belangrijk gaat zijn is samenwerking, het team dat het beste als 150 man samenwerkt in alles maakt de beste kans.
Er is dus ook zeer zeker behoefte aan zoekers, de recepten moeten gevonden worden dus, maar ook alle benodigdheden voor bajonetten, meelballetjes, westerners, noem maar op.

Verder zullen duels gewoon toegestaan zijn, het is dus ook zeer verstandig om wanneer je dat hebt een goeie moderne duelset mee te nemen om vol-LP-Polen en Russen proberen wat levenspunten af te snoepen! :)

LP-buffs zullen net zo goed schaars zijn tenslotte.
Allemaal dingen waar we goed over na moeten denken.
Buiten dat we inderdaad allemaal voor 10 weken alle eventuele onderlinge dingetjes opzij moeten zetten als 1 team (Morphy zei gisteren al mooi: Feyenoord en Ajax staan in het Nationale team ook gewoon hand in hand, moet lukken dus) zal het vooral daarom gaan ook, activiteit en samenwerking.

Samenvattend; spullen zoeken, craften en duels zijn dus minstens even belangrijk als FG-sets & skills.
 
Bovenaan