• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

beetje flauw

DeletedUser

wat ik niet leuk vind aan dat paas gedoe is . dat als je 5 duels moet doen voor bijv de hoed en je wint 4 duels en je moet er nog en die verlies je , je daarna weer vijf duels moet doen voor bijv die hoed . al je eitjes foetsies en je hebt nog niks :mad: . op die nieuwe wereld heb ik geneens goede kleding nog dus verlies geheid steeds :mad: zo kom ik nooit aan leuke spullen :mad:
 

DeletedUser15117

Zorg dat je altijd 500 eitjes hebt als je het duel start, dan kan je hem omkopen als je verliest. Je hebt dan geen last van het probleem dat je weer opnieuw moet beginnen.
 
Zorg dat je altijd 500 eitjes hebt als je het duel start, dan kan je hem omkopen als je verliest. Je hebt dan geen last van het probleem dat je weer opnieuw moet beginnen.

Klopt, dit was vorig jaar ook al. En dit is ook wel nodig, want je wint nooit door (zorgt Inno wel voor) :X
 

DeletedUser12477

waarom weinig tactiek? helpt veel tactiek je tegenstander?
 

DeletedUser15117

Hij spiegelt je vaardigheden. Veel imago heb jij wat aan als aanvaller in een duel, maar de tegenstander heeft niets aan imago als verdediger. Voor tactiek is dat andersom.
 
Bovenaan