• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

update 2.21

DeletedUser16170

de nieuwe update komt er aan genaamd 2.21 is meer soort verbeterings update van oudere update's en nu komt hopelijk de voorwerp update erbij
 

DeletedUser385

lees de eerste, over het avo-report systeem XD

Beste spelers,

Woensdag komt de volgende update. Dit keer hopen we de het voorwerp upgraden toe te voegen.

Avonturen affront systeem
- Je kunt niet beschaafdetaal rapporteren in deavonturen chat net zoals inde normale chat.

Shop sale notificaties
- Er is een notificatie aan het linkerkant die je informeert over de huidige aanbieding in de shop.

Verzamelkaart omschrijving
- Voorheen hadden de verzamelkaarten de omschrijving: "Bevat een voorwerp", maarze hebben nu huneigen omschrijving.

Opgeloste fouten
- Geen waarschuwing wanneer je een telegram stuurt naar een niet bestaande gebruiker
- Veel avonturen vertalingen opgelost
- Na het updaten was het soms mogelijk om in te loggen op een gesloten wereld.
- Sommige prestaties waren dubbel of stonden in de verkeerde sectie
- Telegrammen: "onderwerp" veld was niet zichtbaar in sommige browsers
- Stad: In de Chrome browser veranderde de muis niet in een "hand" symbool wanneer je over de gebouwen ging met je muis
- Fortgevechten timer is nu goed met lokale tijd.
- Lange afstand geweren zijn nu niet meer verkoopbaar
- 30 Minuten uitbouwen van een fort kost nu evenveel producten als 1 uur uitbouwen

Voorwerp upgraden
Je kan nu voorwerpen upgraden om ze sterker te maken. Je hebt alleen drie dezelfde voorwerpen nodig en een paar dollars of nuggets. Je kan deze in "1-ster" voorwerpen met een hogere bonus migreren. Deze 1-ster voorwerpen kun je dan in een 2-ster voorwerp maken om het nog sterker te maken. Dit werkt met bijna alle voorwerpen afgezien van een paar zeldzame voorwerpen. We hebben ook een paar prestaties rondom dit nieuwe onderdeel toegevoegd.


: Details voorwerpen upgraden:
Details voorwerpen upgraden

3 identieke voorwerpen kunnen gecombineerd worden naar een level x+1 voorwerp. Voorbeeld: 3 blauwe voorhoofdsbanden kunnen gecombineerd worden tot een 1-ster blauwe voorhoofdsband. Drie 1-ster blauwe voorhoofdsbanden kunnen dan weer gecombineerd worden tot één 2-ster blauwe voorhoofdsband etc..
Het upgraden van voorwerpen kost je dollars of nuggets, het aantal isafhankelijk van de inkoopprijs en het level van het voorwerp.
Op dit moment is het slechts mogelijk om tot level 5 te upgraden, maar dit limiet zalsnel verhoogd kunnen worden.
Momenteel worden alleen Vaardigheden, Attributen, Schade en Snelheid verhoogd wanneer je een voorwerp upgradet. Level-afhankelijke bonussen werken ook.
Voorwerpen die zijn geüpgraded zijn verkoopbaar maar niet veilbaar. Let op: De verkoopprijs veranderd niet.
Set bonussen blijven hetzelfde maar het is mogelijk om voorwerpen van een verschillend level te combineren tot een werkende set.
Vele nieuwe prestaties (ook een aantal verborgen prestaties)
In het inventaris kun je zoeken naar alle voorwerpen die geüpgraded kunnen worden.
De prijzen van verschillende voorwerpen zijn aangepast om het spel te balanceren en eerlijkere upgradeprijzen te krijgen.
Belangrijk: Van level 0 tot level 1 krijg je altijd +1 vaardigheid en attribuut. Daarna zul je precies 10% van de basiswaarde krijgen met elke upgrade, maar het voorwerp zal verminderen. Rekenkundig afronden wordt toegepast. Voorbeeld: Een standaard item met +1 kracht en +3 slagkracht wordt geüpgraded naar level 2. De waarden zijn nu +2 kracht en +4 slagkracht. Op level 3 zul je nog altijd +2 kracht (+1,2 = 1, maar je krijgt +1 bij update 1) en +4 slagkracht (+3,6) krijgen. Dit blijft hetzelfde tot level 6. Dan zul je +2 kracht (1,6) en +5 slagkracht (4,5) krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1448

Pas op, als je oude item id's op je profiel hebt dan zou ik je profieltekst back-uppen want anders wordt alles verwijderd!
 

DeletedUser15117

Alles wordt per lvl met 10% van de beginwaarde verhoogd en afgerond op gehelen. Begin je met 5, dan wordt het op lvl 1 6. Op lvl 2 zal het nog steeds 6 zijn (5*1,2=6). Bij lvl 3 zal dat 7 worden (5*1,3=6,5 en dat is afgerond 7). Er zit hier een uitzondering op, als je naar lvl 1 gaat wordt alles met minimaal 1 verhoogd. Had je dan 1, wordt dat 2. Upgrade je dat verder naar lvl 2 krijg je 1*1,2=1,2. Dat zou afgerond nog steeds 1 zijn, maar wegens de uitzondering wordt het 2. Voor lvl 3 hetzelfde verhaal, de onafgeronde 1,3 vaardigheid wordt toch afgerond naar 2.
 

DeletedUser16330

Betekent deze update dat we geen evenement fortwapens meer kunnen verhandelen op de markt?
 

DeletedUser15117

Evenementwapens zoals cullen bakers zijn nog gewoon verkoopbaar via de markt, de geüpgradede versies daarvan alleen niet.
 

DeletedUser12477

Zijn er nou zo zo weinig die geupgrade kunnen worden, of doe ik iets verkeerd? Wel leuk hoor, maar ik heb het idee dat zeker de helft niet geupgrade kan worden, terwijl het niet eens speciale kleren zijn.
 

DeletedUser4763

is met die update ook toevallig de bouw xp gehalveerd of erger nog ??? :blink:
 

DeletedUser4763

oh ik zie het al , ook bij kerk bouwen zet hy hem automatisch op een half uur bouwen ipv een uur , erg irritant :mad:
 

DeletedUser12477

''Dit werkt met bijna alle voorwerpen afgezien van een paar zeldzame voorwerpen.''

Ik heb 't idee dat dit niet klopt, kan aan mij liggen...
 
''Dit werkt met bijna alle voorwerpen afgezien van een paar zeldzame voorwerpen.''

Ik heb 't idee dat dit niet klopt, kan aan mij liggen...

het voorwerp moet van boven een bepaald lvl zijn :p 20 of zo... dan gaat het wel. de klassieke paarden zijn vanaf lvl 1 te dragen en kan je dus bv niet upgraden
 
Bovenaan