• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerstzakverslavend event

Dag luitjes, er is weer een aandkondiging geweest. De kerstzakken komen er weer aan morgen! Post hier wat voor leuks je er allemaal uit krijgt enz. en wat je van deze setjesdumpende actie vindt :D Ik ga iig weer mijn jaarsalaris investeren in wat kerstzakken, gewoon omdat je iets randoms krijgt, niet dat ik iets nodig heb. Hier ga ik weer verslaafd aan raken. How bout you guys?

Even op de beta begonnen: http://puu.sh/dyUZF/d6be9ef99d.jpg Dat waren 16 zakken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1448

Mijn eerste 184 zakjes:

MVwrRcv.png

Zt1VwFI.png


en dan nog een 3 mil zak (verspilling, nooit doen :p ) 1e en 3e kistje op afbeelding. Ik kreeg volledige jesse set
m56QREZ.png
 

DeletedUser15573

Ik kocht de Onafhankelijkheids 2013-set (want die moest ik nog), krijg ik Will Muny's set..... Die hoefde ik niet...
 

DeletedUser

w1: bill doolin en bob dalton sjaal
w7: bill doolin sjaal, deadwood dick sjaal, bob dalton zadel, bass reeves hoed, frank james hoed, deadwood dick laarzen
w9: cullen baker broek, jesse chilcoms kledij, black bart hoed, cullen baker sjaal, pat desmonds riem 2x, deadwood dick sjaal, frank james sjaal 2x, bill doolin sjaal 2x en bob dalton hoed
w11: cullen baker sjaal en pat desmonds riem
 
Dit event had ik voorspeld :p En wat zullen alle eventitems weer in waarde dalen :hmf: Goed dat ik er niet in heb geinvesteerd, lol
 

DeletedUser

Mooie manier om veel geld uit het spel te halen cq nuggets te slijten. Veel mensen zullen toch niet de verleiding kunnen weerstaan. Ik heb 4 zakken gekocht: 2 prutsvoorwerpen en 2 mooie (Black Bart's broek en Geest van kerst riem).
 

DeletedUser11612

Ik ga denk ik mijn geld sparen op W7 om ooit nieuwe recepten te kopen :p
 

DeletedUser

omdat ik dacht dat ik wel een keer geluk zou moeten hebben, heb ik er nog maar 12 geopend, gegarandeerd succes dacht ik maar nee, gewoon 1 miljoen aan zakjes voor een waarde van 0.- netto


5ikfzw


http://prntscr.com/5ikfzw

waarom is mijn afbeelding niet goed :(
 

DeletedUser4891

omdat ik dacht dat ik wel een keer geluk zou moeten hebben, heb ik er nog maar 12 geopend, gegarandeerd succes dacht ik maar nee, gewoon 1 miljoen aan zakjes voor een waarde van 0.- netto


M5gdxa1.png


http://prntscr.com/5ikfzw

waarom is mijn afbeelding niet goed :(

Je moet met rechtermuisknop op je plaatje klikken en dan 'afbeeldings-URL kopiëren'.
Die kun je dan tussen [IMG ][ /IMG] zetten.

Nogmaals, je hebt wel bizar lullig veel pech. :blink:
 

DeletedUser

ik had wel een mooi lijstje na 215 zakken maar mijn script heeft mijn verleden verwijderd jammer genoeg. Beetje balen :mad:
 

DeletedUser14167

ja, had er dan voor gezorgd dat je tijd en raaf niet dubbel zou kunnen krijgen, want nu zit je met iets waar je niks aan hebt. En toch voor betaald hebt:mad:
 

DeletedUser14167

Heb tijd nu zelfs al 3 keer, hoop toch echt dat die veilbaar wordt :hmf:
 
Bovenaan