• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Evenement: Mary VS Calvin (w1)

DeletedUser4891

hmm veel vinden dat ik te kritisch ben geweest. nu vraag ik me af wat je dan had verwacht.
Wereld 1 is altijd al de meest kritische en minst subtiele wereld geweest , en ik ben daar nooit een uitzondering op geweest.
had je verwacht dat het nu complimenten zou regenen?

zolang er onrecht wordt gepleegd zal ik niet stoppen.. wat men ook van me denkt .. ;)

haha onrecht...
Er had ook helemaal geen event georganiseerd kunnen worden. Dan heeft iedereen evenveel: niets.
Lup7lOj.png
 

DeletedUser16073

haha onrecht...
Er had ook helemaal geen event georganiseerd kunnen worden. Dan heeft iedereen evenveel: niets.
Lup7lOj.png

ik heb het over meer dan alleen het evenement... maar daar mag ik het niet over hebben op het forum, dus hierbij een stop :cool:
 

DeletedUser16131

TA-Da de wereld waarop je speelt heeft niks te maken met de mentaliteit. Dat hangt van spelers af, en ik ken je niet maar de vragen die je stelde....7
volledig onterecht, wees blij dat ze eens iets doen, jij bent zo'n speler die als ze dan niets zouden organiseren, commentaar zou geven op het feit dat ze nooit iets doen..... wat verwacht je eig van ze ? geef ze een vinger en ze willen de hand

aan het modteam en de rest van de organistatie, prachtig event, echt waar mijn felicitaties
 

DeletedUser16073

TA-Da de wereld waarop je speelt heeft niks te maken met de mentaliteit. Dat hangt van spelers af, en ik ken je niet maar de vragen die je stelde....7
volledig onterecht, wees blij dat ze eens iets doen, jij bent zo'n speler die als ze dan niets zouden organiseren, commentaar zou geven op het feit dat ze nooit iets doen..... wat verwacht je eig van ze ? geef ze een vinger en ze willen de hand

aan het modteam en de rest van de organistatie, prachtig event, echt waar mijn felicitaties

eerste punt haal ik niet eens aan...

daarnaast zijn mijn vragen niet onterecht en ik denk ook niet dat het totaal duidelijk is geworden bij mensen.. Ter verduidelijking: Er moest een normale speler tussenbeide komen om te zorgen dat het event eerlijk verliep. dat jij daar niks van mee hebt gekregen ( blijkbaar) doet daar niks aan af. De spelers die het wel mee hebben gekregen hebben stuk voor stuk vragen gesteld of kritiek gehad (al dan niet op w1 chat/support).

vervolgens trek je voorbarige conclusies en doe je alsof je me kent ?? je geeft aan niet te weten wie ik ben maar je kent me na 3 berichten goed genoeg om me in een groep te plaatsen ? hou toch op .. ik heb zelf een CW bedacht die is uitgevoerd dus dom commentaar kan je lekker voor je houden.
 

DeletedUser8380

Even reageren toch:

Ik vond het een topgevecht een zeker voor herhaling vatbaar. Dat veel spelers gewoon gingen campen, stond in de sterren geschreven... Het is namelijk ieder voor zich een beetje. Misschien dat extra prijzen kunnen stimuleren, maar dat hoeft voor mij niet. Iedereen kan het heft in eigen handen nemen.

Verder, de commentaar op Harres. Hij wou idd zijn prijs weggeven omdat hij het niet moest hebben. Oa aan mij, maar dit heb ik geweigerd. In mijn ogen heeft hij terecht deze prijs gewonnen. Wie als eerste schiet wordt bepaald door je rang in de eerste plaats, maar daarna door je leiderschap... Wil je liever wat sneller schieten, meer puntjes op leiderschap zetten ;) En verder, dit is puur een loterij in mijn ogen. Iedereen kan de belangrijke kill gedaan hebben... Je moet gewoon maar wat geluk hebben.

Kortom, ik vond het super! En de volgende keer ben ik zeker van de partij!
 

DeletedUser

het enige puntje wat ik vind is dat het geld verdeeld wordt over iedereen die overleeft,

De mensen die zich opofferen om mensen te verdedigen, of orders opvolgen gaan sneller KO dan de mensen die dit niet doen. ;)

Ik vind het jammer dat zij uiteindelijk niks krijgen van het geld dat verdeeld wordt en waar zij hun steentje aan bijgedragen hebben

Ik hoop dat het gevecht vervolgd wordt en al is dat op een wereld waar ik speel, ben ik er zeker weer bij :cool:
 
het enige puntje wat ik vind is dat het geld verdeeld wordt over iedereen die overleeft,

De mensen die zich opofferen om mensen te verdedigen, of orders opvolgen gaan sneller KO dan de mensen die dit niet doen. ;)

Ik vind het jammer dat zij uiteindelijk niks krijgen van het geld dat verdeeld wordt en waar zij hun steentje aan bijgedragen hebben

Ik hoop dat het gevecht vervolgd wordt en al is dat op een wereld waar ik speel, ben ik er zeker weer bij :cool:

Is dat zo? Op dakota heb ik het rapportje van een overwinnaar gezien en die had nog niet 1k $ gewonnen :p
 

DeletedUser15620

Ik kom er helaas te laat achter dat er weer zo'n leuk evenement was, anders had ik zeker mee gedaan!
Misschien is het inderdaad handiger om vervolgens in-game aan te geven dat er weer een Fortgevecht evenement is (Op iedere wereld). :)
Ik kijk weinig tot nooit op dit forum, vandaar dat ik er niet was.

En aan de moderators en anderen die dit mede mogelijk maken, trek jullie aub niets aan van die zeuren als ta-da, want jullie doen dit super en het zijn toch altijd dezelfden die weer iets te zeuren hebben. Dus bedankt voor de inzet en ik hoop op nog eens een gevecht!! :D

@Totalblack, ik ben het helemaal met je eens!

Ik hoop dat het ook eens op Briscoe komt :laugh:
 
Ik kom er helaas te laat achter dat er weer zo'n leuk evenement was, anders had ik zeker mee gedaan!
Misschien is het inderdaad handiger om vervolgens in-game aan te geven dat er weer een Fortgevecht evenement is (Op iedere wereld). :)
Ik kijk weinig tot nooit op dit forum, vandaar dat ik er niet was.:

Ik ben het helemaal eens met The Artist. Ik kijk niet dagelijks op dit forum en zie nu pas dat dit evenement heeft plaatsgevonden. Ik had graag willen meedoen, maar wist niet dat het bestond... :huh:
 
Bovenaan