• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

speedwereld

plek 9 !!!!!!!!!!!

leuk dat jullie allemaal meededen
gefeliciteerd met een ieder behaalde plek

Harres wanneer komt de volgende? kan ik vast nuggets sparen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10506

Zoals ik in het begin al zei, zonder nuggets kan je ook winnen :p

Proficiat Tryit en rest uit top 5 ;)
 
Ik heb er erg van genoten persoonlijk. We hadden een geweldig stadje bij elkaar.
Ook de concurrentie was erg vriendelijk, een geweldig mooie run van Far nog vanmorgen ook. Het was enorm spannend wie de 2e en 3e plek ging halen in de laatste uren.

Tryit is in alle opzichten de terechte winnaar, nog eens nuggetloos ook! (Krijgt hij nu 2 speed-items)? ;)

En ook nog een speciaal bedankje aan Harres, die 2 FGs in Awesomia waar vaardigheidspunten gewonnen konden worden waren geweldig leuk. Op .net hebben ze dat niet gehad zelfs. Puur op initiatief van Harres dus, geweldig.
Hopelijk zien we dat soort dingetjes ook terug op de "langzame" werelden.


Retweet!

Misschien krijgt hij nu speeditems op meerdere werelden? :p
 

DeletedUser16221

Jaj 5e :D

Bedankt allemaal, ik vond het een tijdrovende maar erg leuke speedronde.
Gefeliciteerd aan de andere 4 boven me :)

Bedankt Harres voor de leuke Awesomia gevechten!
 
Superleuk zo'n speedronde!

Geweldige stad! Allemaal leuke mensen gewoon... Hoop dat er snel nog eentje komt ^^

En zeker ook een bedankje aan Harres voor de twee zeer leuke events!


Ben zeer benieuwd hoe deze speedset eruit gaat zien !^^
 

DeletedUser1448

Gratz iedereen.
Jammer dat ik de helft van de tijd niet zo actief kon zijn als nodig was om hoger te eindigen maar that's life ;)
Het was leuk maar nu moet ik ffe afkicken van tw :laugh:
 

DeletedUser11612

Nu maar even op de oude werelden een 24 uur speedinstelling gebruiken :D
 

DeletedUser16223

Was een leuk wereldje. Maar niet te vaak doen, kost me veel te veel tijd wat tussen de vakanties in niet goed uit komt :laugh:
 

DeletedUser15127

Ook op .net is de speed gewonnen door een nuggetloze speler.

http://forum.the-west.net/showthread.php?p=725337#post725337

Dat was 1 van de meest gehoorde bezwaren van tevoren en tijdens; ''zonder nugs heeft het geen enkele zin om mee te doen''.

Die theorie is nu wel onderuit gehaald lijkt me.

Oh, en hij (PtyLtd) krijgt dus inderdaad twee items daar, Tryit hier ook dus neem ik aan.
 
Ik zie dat het is afgelopen, was een leuk initiatief. Ik ben na twee weken gestopt omdat ik steeds minder tijd had, en omdat ik een verkeerde build had gemaakt. :hmf: Overigens zijn er wel dingen die beter hadden gekund, zoals de KO-tijd. ;)
 

DeletedUser1448

Ik vroeg me trouwens af of iemand mijn miljoen premie heeft gepakt in de laatste week toen ik weg was? :p
 
Bovenaan