• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Craften: Algemeen

DeletedUser11612

Ik vind het een beetje suf van Inno dat er na bijna 2 jaar nog steeds geen nieuwe levels zijn...
 

DeletedUser11612

Op w7 ben ik nooit gestopt he, rustig producten inslaan deed ik :p
 

DeletedUser

Ik ben op arizona al maanden lvl 636, maar had geen zin meer om te craften :p
 

DeletedUser11612

Heb al vaker gehoord dat mensen rond de 625-650 hangen. Wat zal er volgens jullie komen van nieuwe recepten? Mijn idee is dat ze een samenhang van recepten zullen maken die beroepsoverschrijdend zal zijn, dat we dus veel meer afhankelijk zullen zijn van andere craftberoepen...
 

DeletedUser4007

Heb al vaker gehoord dat mensen rond de 625-650 hangen. Wat zal er volgens jullie komen van nieuwe recepten? Mijn idee is dat ze een samenhang van recepten zullen maken die beroepsoverschrijdend zal zijn, dat we dus veel meer afhankelijk zullen zijn van andere craftberoepen...

ja en dan gaat het gewoon helemaal mis
puntentelling door laten gaan tot 1000
en dan de mogelijkheid krijgen om een ander beroep te kiezen en weer op 0 te beginnen:p
 

DeletedUser11612

ja en dan gaat het gewoon helemaal mis
puntentelling door laten gaan tot 1000
en dan de mogelijkheid krijgen om een ander beroep te kiezen en weer op 0 te beginnen:p

Als ze tot 1000 willen gaan, gaan ze toch die wekelijkse limiet er moeten afhalen want anders zitten we hier nog 25 jaar :p
 

DeletedUser2665

Finally:

8


Degene die hier een een plaatje van wilt maken, mijn dank is groot!
 
Bovenaan