• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

speedwereld

DeletedUser1448

Fg's en duels gaan wel leuk zijn met al die oldskool kleding :) Back to the old times :D
 

DeletedUser2665

Vooral de andere werelden worden hier de dupe van, overigens is de kans dat je wint vrij klein daarom dat ik niet mee doe aan die onzin. Heb totaal geen zin om 4 weken no life een game te gaan spelen die uiteindelijk toch aan het uitsterven is.

+1

(tien tekens)
 
Een ranglijst zal dagelijks worden gepubliceerd op het forum om aan te tonen wie er de meeste prestatiepunten heeft.

waar staat deze ranglijst?
 

DeletedUser7902

Die tijdsbeperking is net goed...
Alle andere werelden gaat eindeloos door zonder einde en alles wat je daar bereikt zal uiteindelijk door iemand anders beter gedaan worden ;)

wat een idiote comment is dit.. de beste wereld is al jaren gesloten
 

DeletedUser

Marco als je iets zegt in je aankondiging moet je dat ook nakomen.
1 dag is om dus waar blijft die ranglijst? :mad:
 

DeletedUser385

iemand die nog een vriendje uit moet nodigen voor die wereld?

stuur me op w1 een ref linkje :p
 

DeletedUser4130

Ik speel ook mee. Maar zonder echte ambities op de prijzen, gewoon om even lekker m'n zin te doen :p Best leuk als afwisseling, alhoewel ik de gewone werelden nog steeds het leukst vind :)

Enkele dingen opgelijst die misschien het overwegen waard zijn:
(mijn excuses als er fouten inzitten)
- Ervaring voor bouwen en duels ook x4 doen. (zodat 15sec niet zoveel sneller levelt als de andere dingen, nu zie je iedereen die graag wat duelleert gelijk blijft hangen qua levels)
- KO timeout naar 24u terugbrengen. Ga je nu KO, dus verlies je 2/28 speeldagen om te duelleren. (7% dus, best wel al veel)
- Ledenlimiet van steden op 20 zetten. Voor zover ik eens gehoord heb is dit instelbaar door CM. (zodat er veel meer "goede" steden gaan tussenzitten en er wat competitie mogelijk is) Voor wie niet speelt, momentele ledenaantallen van top 15 steden: 44, 24, 5, 1, 3, 10, 5, 5, 8. (zal voor niet zo'n boeiende competitie zorgen waarschijnlijk) Tenslotte zijn er ook 400-500 spelers momenteel, de ledenlimiet van 50 stamt uit een tijd dat er 4000 spelers op een wereld waren.

Benieuwd wat jullie van bovenstaande dingen denken ;)
 
Bovenaan