• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

nieuwe community manager?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser385

Laat hier je theorien los over de mogelijke nieuwe community manager,
komt er een nieuwe ? wie zal het zijn? wat is de kans dat harres het niet wordt?
wie zou het dan wel kunnen worden?

het zou eens tijd worden, maar dit biedt kansen :

PkCItO6.jpg
 

DeletedUser15117

Dat hij niet meer speelt, betekent niet dat hij meteen weg gaan als CM. Hij was jarenlang CM zonder te spelen.
 

DeletedUser12477

Ik kreeg net een PM of ik de nieuwe CM wil worden... Terwijl ik het spel al een jaar niet meer speel...
 

DeletedUser385

waarom heeft iedereen t over mijn opdrachten?

en marco: ja, t was inderdaad een grapje, wanneer kom je terug ?
 

DeletedUser7902

Ooit stand-up komedie geprobeerd ruud? :)

Komedie? Jij bent een komediant man, grootste clown die ik ooit heb gezien. Snap niet dat ze jou ooit hebben aangesteld als CM de onbekwaamheid bij jou overtreft de onbekwaamheid van iedereen in alles x 10000.

Hou de eer vooral aan jezelf en rot eens op. Komen er misschien terug meer dan 2000 spelers op nl..
 

Deleted User - 308552

... wat natuurlijk niets te maken heeft met het gedrag van bepaalde mensen die er van genieten om de grenzen op te zoeken.

Het blijft jammer dat Marco stopte op Dakota, maarja, je moet als CM wel duidelijk neutraal blijven (al had ik wel het idee dat je nog veel te leren had Marco :laugh: (al ben ik zelf waarschijnlijk nog vreselijker, vraag maar aan sheriff :D))
 

DeletedUser6377

Tanais, je handtekening getuigt van een grote mate van arrogantie.
Je reactie heeft ook dezelfde arrogantie die er van afdruipt.
 

DeletedUser7902

... wat natuurlijk niets te maken heeft met het gedrag van bepaalde mensen die er van genieten om de grenzen op te zoeken.

Het blijft jammer dat Marco stopte op Dakota, maarja, je moet als CM wel duidelijk neutraal blijven (al had ik wel het idee dat je nog veel te leren had Marco :laugh: (al ben ik zelf waarschijnlijk nog vreselijker, vraag maar aan sheriff :D))

Het is gewoon belachelijk dat een spammetier als jij ooit door marco werd aangesteld als forum'mod' want je had nog steeds veel te leren...
De schuld ligt daar ook niet geheel bij jou. Iedereen weet wel dat jij en verstand in 1 zin nogal moeilijk te vatten is.. Tot zover mensenkennis van die kneus van een marco. Die dude wordt lekker betaald voor alles hier wat te komen verneuken. Achteraf gezien had ik beter sheriff op .net of de laten beginnen, daar zijn tenminste meer dan 1000 spelers en geen achterlijke modjes..

Wat dat grenzen betreft, ik zoek ze op maar ga er maar zelden over. Jammer dat er enkele mods zijn dat dit niet snappen en maar blijven bashen omdat ze denken dat ze alles zomaar kunnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan