• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Saloon] Loterij #2

DeletedUser4007

We hebben maar 2 loterijen gehad, en op .net al 64!?
Dus als we wekelijks een loterij hebben, maakt me niet uit. Alleen we hebben al amper een loterij, en dan hebben we ook nog zulke bullshit (sorry) prijzen. Dat vind ik vervelend.

en weer de vergelijking met .net

wees blij dat ze het proberen hier
ipv tekeer gaan als er 1 is, en dan gelijk klagen over de prijzen

en dat JIJ dat vervelend vind, is jouw probleem, die niet door iedereen gedeeld wordt:cool:
 

DeletedUser4130

Fijn dat er weer een nieuwe loterij is!
Ik ben best tevreden met de prijzen, al had ik natuurlijk nog liever dat mijn voorstel het gehaald had :) Die derde sleutel is geweldig als je 'm nog zoekt, jammer als je 'm al hebt... Maar er zijn vast wel kandidaten om te ruilen, als je "pech" hebt. Zoals Don Wiebah zegt: nieuwe edele voorwerpen zeg ik ook geen nee tegen. Ben benieuwd naar de uitslag. Veel succes allen!

Voor de nieuwsgierigen: ik heb 1 lot gekocht, omdat het leuk is om mee te doen :) Hoeveel jullie ? Massaal kopen voor de winst, of eerder enkele voor de sport ?
 

DeletedUser905

20 voor de winst :unsure:
naja, eigk voor de 3e plaats :D (Dakota)
 
Ik paar werelden waar ik niet actief speel rond de 5 gekocht. En op een paar werelden voor de sport ook nog 1 lot
 

DeletedUser905

En wanneer vindt de aankondiging plaats? Juist, als de loterij bijna voorbij is...
Dit is bewust gedaan om de ticketstroom een beetje te verdelen ;)
Of je nu in de eerste of de laatste minuut je loten koopt maakt niks uit namelijk. Je winkans blijft even groot (of klein :p)
 

DeletedUser16010

heel erg leuk dat ik nu pas zie dat er een loterij is, vooral aangezien ik gister al mijn geld heb opgemaakt en ik de komende paar dagen niks kan doen op the-west.

echt bedankt hiervoor
 

DeletedUser905

heel erg leuk dat ik nu pas zie dat er een loterij is, vooral aangezien ik gister al mijn geld heb opgemaakt en ik de komende paar dagen niks kan doen op the-west.

echt bedankt hiervoor
En wiens schuld is dat? :p
 

DeletedUser1448

Jullie moeten maar op het forum kijken... Van mij hoeft er geen aankondiging te zijn, dan heb ik meer kans om te winnen :p
 

DeletedUser

heel erg leuk dat ik nu pas zie dat er een loterij is, vooral aangezien ik gister al mijn geld heb opgemaakt en ik de komende paar dagen niks kan doen op the-west.

echt bedankt hiervoor

Dat je al je geld hebt opgemaakt kan hier niemand aan doen, en geld is makkelijk terugverdient.

en als je persé op de hoogte wil zijn van nieuwigheden, dan stel ik voor om elke dag of 2 dagen het forum te checken, daar dient het namelijk voor.

Jammer dat je niet kan meedoen, maar je moet er niet kwaad voor zijn op anderen ;)
 

DeletedUser12299

Prijzen zijn algemeen, er wordt bijvoorbeeld maar 1 rudolph weggegeven tussen alle werelden...

Er zijn dus maar 3 prijzen te verdelen over alle werelden? Dit haal ik niet uit de aankondiging? Of lees ik er over heen. Als dat zo is dan speel ik niet mee.
 
Ja nu je 't zegt..
volgens mij wel, er staat op welke wereld je dan de prijs kan krijgen als je wilt
Dat zijn dan wel erg weinig voor al die mensen :o
 

DeletedUser1448

In RL winnen ook maar een paar mensen de jackpot van de lotto...
Waarom zou dat hier anders zijn?
 
Bovenaan