• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie: Kledij/wapens/rijdieren LvL 121 tot 150

DeletedUser

Gisteren logde ik nog eens in op m'n kijkaccountje op Beta. Was fijn om zien dat de levelcap daar was opgetrokken naar 150 en dat de mist in sector 15 was weggetrokken. Ik zag ook tal van nieuwe uitdagende jobs, en wie weet wat nog allemaal. Mijn eerste gedacht was zoals steeds; weer een update om naar uit te kijken. Net als velen hou ik namelijk wel van nieuwe uitdagingen.

Groot was echter mijn consternatie toen ik zag welke nieuwe kledij, wapens en rijdieren er toegevoegd waren in de shops! Shops die nu overigens ook 5 levels hoger gebouwd moeten worden (=top!), maar dit ter zijde. Nog los van de toegevoegde waardes die alle nieuwe items bieden, die zullen wellicht met de grootste overweging gekozen zijn. Maar dat uiterlijk !!! Mijn excuses voor de woordkeuze, maar dit is ronduit belachelijk. Trekt werkelijk op niets. Met de grootste moeite kroop ik al in de soapset, maar in deze nieuwe linkse kledij lopen we straks allemaal als janetten rond!

Ik speel het spel (op een maand of wat na) sinds de start, en dit is de eerste keer dat ik mij vragen stel. Zijn de originele designers bij INNO ontslagen, en vervangen door een team van 6-jarigen? Want als dit werkelijk de nieuwe kledij wordt die ook straks hier geïmplementeerd gaat worden, vrees ik dat ik ga overwegen om mijn conclusies te trekken.

Misschien kan iemand bij wijze van voorbeeld enkele plaatjes linken, zodat ook zij die niet op beta spelen mee kunnen .. euhm .. "genieten" ..
 
Ik vind ze er niet erg slecht uitzien. Zijn er specifieke voorwerpen die je er slecht uit vind zien, of allemaal?
 

DeletedUser15117

shell_jacket_p1.png
black_gold_belt.png
brogan_boots_p1.png
bone_neckband_p1.png
brown_gem_belt.png


De afbeeldingen zien er idd niet echt uit. De riemen zijn wel het ergst.
 

DeletedUser

Bedankt voor de foto's.
Vooral die links van Masta geven goed weer hoe lelijk ze zijn.
Bekijk die arme pony's!!
En die riemen en die hoeden inderdaad.
Maar ook tal van broeken en halsbanden.
Op sommige na vind ik ze eigenlijk allemaal ronduit lelijk.
Enorm verschillend met alle items voorheen.

Om overigens nog maar te zwijgen van de benamingen.
Al deze items zijn (logisch) beter dan de items van < LvL 120, maar de namen suggereren vaak anders. Wellicht ook mede doordat aanvankelijk al sterke benamingen gekozen werden. Toch ..
 

DeletedUser15117

Dat mag volgens mij.

Edit: dat is sinds 13 maart 2012, 14:51 toegestaan, toen is deze regel geschrapt:
Het door spelers prijs geven van nog niet aangekondigde features van The West is ongewenst. Het door spelers plaatsen van screenshots van bijvoorbeeld de beta server of weststats die inhoud tonen die nog niet is aangekondigd op de Nederlandstalige versie van The West is daarom niet toegestaan. Het is teamleden en hulpsheriffs wel toegestaan om hier informatie over te plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1448

beta is toch een publieke server dus iedereen mag gaan kijken
 

Deleted User - 308552

Bonussen mogen gemeld worden. Also; de items zien er niet geweldig uit.
 

DeletedUser905

shell_jacket_p1.png
black_gold_belt.png
brogan_boots_p1.png
bone_neckband_p1.png
brown_gem_belt.png


De afbeeldingen zien er idd niet echt uit. De riemen zijn wel het ergst.
Bonussen mogen gemeld worden. Also; de items zien er niet geweldig uit.
Ronduit lelijk gewoon :hmf:
Ik ben het met Finlay eens.. Ik stoorde me er al een beetje aan dat er items in het spel zitten van duidelijk verschillende designers, maar deze items worden er niet beter op :p
Mss moeten we eens met z'n allen gaan protesteren op de beta :rolleyes:
 

DeletedUser

de bonussen zijn niet zo slecht vind ik :) voor bijna alle kleren een verbetering
 

DeletedUser

Over de bonussen heb ik geen mening, maar ik vind de uitstraling niks.... :no:
Sommige zijn wel te doen, maar de meeste die keur ik af. Wat belachelijk lelijk.
 

DeletedUser14421

onder het motto: how worse can it get,
ze hebben nu toch een mooie kandidaat naar voor geschoven :hmf:
zeker na ongeveer alle kleren die er al gekomen zijn voor dit ...
 

DeletedUser

Het enigste dat mij opvalt is dat dit allemaal ontzettend duur is.
 

DeletedUser

Eerst word er geklaagd dat er teveel grafische updates zijn.
Dan is er een fatsoenlijke update.
Dan word er geklaagd dat het grafisch niet goed genoeg is.

SPOOKY:blink:
 

DeletedUser10155

Ik moet Finlay gelijk geven.

De kledij vind ik nog redelijk geslaagd, de halsbanden vallen nog mee (lekker basic). Maar al de rest...
Die paarden krijg je gewoon bang van! :o
 
Sommige items zien er idd niet best uit. :p De oude items waren lekker strak en basic, de nieuwe zijn voor een groot deel een zooitje. Waar ik mezelf overigens enorm aan stoor zijn de nieuwe gele, groene en blauwe items, met name de schoenen. Die zijn echt kotsverwekkend.

Helaas is hier denk ik neits meer aan te doen.
 

DeletedUser4763

ik snap dat je met zoveel kleding dat je iets moet verzinnen !!! mischien moeten we jaarlijks een verkiezing houden met de beste en slechtste kleding stukken van het jaar :p

maar ook even over de nieuwe wapens in de shops , je zou verwachten dat als je een wapen in de shop zou kopen die je pas kan dragen op level 130 of hoger dat die wel beter zou zijn dan wat we nu hebben , hetzij duel of fg wapen :huh:
weer een hoop nutteloze wapens dus in de shop die bijna niemand gaat gebruiken , ik zie de meeste mensen in duel ranking op beta dan ook nog met eaton set , of gouden revolver/sabel rond lopen.
 
Bovenaan