• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie: Community Rapport Januari

DeletedUser6377

Pfff level 138 maar...
150 gaat echt heel lang duren...

Maar wacht eens, dat betekent wel mooi weer een nieuwe spanende strijd voor de galerij der helden waar ik voor het eerst in opgenomen ga worden op w1 :p (pagina 2 moet toch wel haalbaar zijn...)
 
En ik blijf gewoon 120 :p
maakt me niet uit ik ben vooral in de nieuwe kleren (die confederatiejas voor FGs!!! - ben exacte naam vergeten) geïnteresseerd en in de geld-jobs :D
ook in de nieuwe duel en FGwapens want dan worden die GT en howdahs enzo minder sterk. niet dat die nieuwe wapens op het eerste zicht zo veel beter zijn, maar er komen vast ook edele wapens
 

DeletedUser11612

Ik mis iets....craften...snifsnif...wordt eens sneller 650 noobs ;p kan ik ook weer verder ;p
 

DeletedUser11612

Misschien komen er binnenkort nog wel wat leuke aanpassingen aan het craften.

Dat je geen week moet wachten? Zou leuk zijn voor alle anderen..beetje gek wel voor diegene die wekelijks moeten wachten een kleine 15 maand ;)

Aan welke aanpassing had je gedacht? Nieuwe levels? Ben nu al dik jaartje zooi aan het verzamelen, dus stel me niet teleur leones ;p
 
Naja, er komen met de volgende update waarschijnlijk weer wat nieuwe recepten bij, verder weet ik nog niets. Voorlopig zal je dus een week moeten wachten tot je weer een kans hebt op een puntje, maar misschien komt daar de komende tijd een verandering in (dan moet je aan maanden denken, niet weken ;))
 

DeletedUser15540

zoals 'repair a saddle' is een nieuw recept voor level 450 voor saddler.
vind het jammer dat er zoveel verschil is tussen level 120 en level 121.
Op 3 werelden al level 120 maar nog nergens kans op level 121 te worden, maw level 150 haal ik toch nooit of mss over 20 jaar.
 

DeletedUser1448

Er zijn nu nieuwe recepten ja ;)
1 voor level 350
1 voor level 450
1 voor level 500

EsCM3qv.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zoals 'repair a saddle' is een nieuw recept voor level 450 voor saddler.
vind het jammer dat er zoveel verschil is tussen level 120 en level 121.
Op 3 werelden al level 120 maar nog nergens kans op level 121 te worden, maw level 150 haal ik toch nooit of mss over 20 jaar.

Dan heb je tenminste een prikkel om te blijven spelen... :rolleyes:

Ik vind het wel jammer dat ik, als de cap wordt verhoogd, niet meer ´klaar´ ben met levelen. Het was wel een lekker gevoel eigenlijk, alleen nog maar op andere dingen focussen. Maar ja, langzaam maar zeker zal ik met de nieuwe arbeiden ook wel weer richting level 150 gaan... héél langzaam... :p
 

DeletedUser15117

Minstens elke 50 dagen een lvl dankzij de dagelijkse loginbonus. Zonder verder iets te doen dan elke dag inloggen duurt het dan 'maar' 4,1 jaar. Vanaf lvl 1 duurt het wel 20,5 jaar tot lvl 150 door alleen elke dag in te loggen :p
 

DeletedUser15540

Ik wil nog even iets kwijt:
Ik ben echt een fan van de 15sec arbeiden. Hiermee maak ik als actieve speler het verschil met de minder actieve spelers. Maar met de nieuwe update komt daar verandering in, spijtig genoeg.
Ik dacht dat het de bedoeling was om actieve spelers te hebben maar als je blijkbaar veel meer exp kunt halen met telkens 1u arbeiden dan met de 15sec arbeiden zie ik me zelf ook geneigd om minder actief te worden.
Versta me niet verkeerd er moest iets gedaan worden aan het 'te veel' exp te verkrijgen bij de 15sec maar dit is wel extreem.
Vb: vroeger per 15sec haalde ik met Aardappelen oogsten 55exp, nu met de nieuwe update heb ik ondervonden dat dit 16exp wordt.

en nog even iets over de verhoging van de levels, ik vind dit echt een gemiste kans, je moet al bijna 5 jaar full time werken aan je exp om nog maar enige kans te hebben op level 150.
Niemand op .nl heeft kans al om 150 te halen, terwijl er sommige aardig wat geld tegen aangooien. Mijn ding is dat je beter een haalbare kaart voorstelt voor level 150, bv 8Mexp ipv 20Mexp.
 

DeletedUser6377

Euhm beffel, dit was vroeger al zo om lvl 99 en later lvl 120 te worden.
Het feit dat door updates het nu vele malen sneller gaat betekent niet dat dat zo moet blijven. Door de cap naar 150 te verhogen met zoveel xp gaat het weer terug naar hoe het vroeger zo was.

Ik, en de gehele top 100 zeker speel al 5 jaar op w1 en heb toch echt het merendeel van mijn xp in de laatste 1-2 jaar gehaald.
 
ik snap ook niet waarom ze de 15s arbeiden zo aanpakken.... hoe moet je nu ooit (zonder duels te doen) lvl 150 worden??
 

DeletedUser6377

Volgens mij zijn ze gewoon alle factoren die uit balans waren aan het herstellen.
Dus in plaats van te zeuren kan je beter blij zijn dat je er tot op heden van hebt kunnen profiteren.
 

DeletedUser15540

maxy ik ben super blij dat we van deze factoren hebben kunnen profiteren.
Ik besef zeer goed dat er iets aan gedaan moet worden maar de volgende update is (vind ik) zeer drastisch.
Je zegt zelf dat je pas de laatste 1 à 2 jaar het merendeel van je xp hebt gehaald. Dus ik vraag me dan af hoe geraak je dan in hemelsnaam aan level 150.
En toen het van level 99 tot 120 werd opgetrokken is het van 20k xp naar 40k xp gegaan per level.
Nu zal het ipv van 40k per level meer dan 400k per level zijn. Dat lijkt me niet echt logisch.
Begrijp me niet verkeerd ik ben tevreden dat er veranderingen gebeuren maar ze moeten logisch blijven.
 
Volgens mij zijn ze gewoon alle factoren die uit balans waren aan het herstellen.
Dus in plaats van te zeuren kan je beter blij zijn dat je er tot op heden van hebt kunnen profiteren.

beter zorgen ze dan ook dat er niet meer dan 1000 ervaring met een duel verdient kan worden, als ze de balans zo moeten herstellen...
 

DeletedUser11612

N

Naja, er komen met de volgende update waarschijnlijk weer wat nieuwe recepten bij, verder weet ik nog niets. Voorlopig zal je dus een week moeten wachten tot je weer een kans hebt op een puntje, maar misschien komt daar de komende tijd een verandering in (dan moet je aan maanden denken, niet weken ;))

Ik denk dat je een foutje maakt...je typt maanden in plaats van iinogames zal 650 niveau spelers hun gang laten gaan en het tijdslimiet weghalen...
 

DeletedUser15117

maxy ik ben super blij dat we van deze factoren hebben kunnen profiteren.
Ik besef zeer goed dat er iets aan gedaan moet worden maar de volgende update is (vind ik) zeer drastisch.
Je zegt zelf dat je pas de laatste 1 à 2 jaar het merendeel van je xp hebt gehaald. Dus ik vraag me dan af hoe geraak je dan in hemelsnaam aan level 150.
En toen het van level 99 tot 120 werd opgetrokken is het van 20k xp naar 40k xp gegaan per level.
Nu zal het ipv van 40k per level meer dan 400k per level zijn. Dat lijkt me niet echt logisch.
Begrijp me niet verkeerd ik ben tevreden dat er veranderingen gebeuren maar ze moeten logisch blijven.
Het is de bedoeling dat je er lang over doet, door verder te gaan met de huidige formule is iedereen te snel aan lvl 150. Voor het laatste lvl zou je dan 67530 ervaring nodig hebben. Dan is zelfs een aardig deel van de spelers al lvl 150, zou toch wel saai en nutteloos zijn. Door juist zo veel nodig te hebben blijf je ff bezig. Vergeet niet dat je een inlogbonus van 73114 krijgt als je lvl 149 bent (op dag 4 dan). Zo kom je er wel aan.

Over die 15 sec arbeiden. Dankzij die mogelijkheid waren mensen in 8 dagen lvl 120, vanaf lvl 1. Dat kan niet bepaald de bedoeling zijn en is het dus veel beter dat de behaalde ervaring een stuk lager is hiervan.
 
Ik denk dat je een foutje maakt...je typt maanden in plaats van iinogames zal 650 niveau spelers hun gang laten gaan en het tijdslimiet weghalen...

Dat is het tijdsbestek waarin je een verandering kan verwachten ;) Niet de aanpassing van een week wachten naar een maand wachten.

Wat betreft de verandering van 15 sec arbeiden, wacht nog even af wat er op de beta gebeurt. Het wordt momenteel getest, kan altijd nog veranderen.
 
Bovenaan