• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bedankt MrMM!

DeletedUser905

Howdy,

Helaas kondig ik vandaag aan dat MrMM het team gaat verlaten. Hij heeft bijna 5 jaar geholpen met The West als moderator en dat hij heeft super gedaan.

MrMM is iemand die erg trouw is en we vinden het dan ook jammer dat hij heeft besloten om weg te gaan. MrMM heeft het simpelweg te druk met zijn studie.

MrMM, ik wil je bedanken voor al je hulp. Als moderators vinden we het jammer dat je weg gaat. Je hebt ons veel geleerd over integriteit, eerlijkheid en trouw.

Je bent een super kerel.
Met vriendelijke groet,
Marco, Masterblaster01, Tanais, Sprinkhaan & Harres

Originele post

Bedankt voor alles MrMM! Je bent en zult altijd een geweldige kerel blijven!
We gaan je missen binnen het team. Het is altijd ontzettend gezellig geweest en natuurlijk zal ik ook niet vergeten wat je altijd voor me gedaan hebt en voor hebt gestemd om mij in het team te krijgen.

We zullen je missen in het team, maar zeker nog veel plezier beleven ingame en op skype :cool:

Taart voor MrMM! :laugh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15117

Bedankt voor je inzet MrMM!

Studie, smoesjes. Je bent gewoon uit het team gezet door harses en Te Nais :p
 

DeletedUser6405

Bedankt voor je inzet MrMM!

Studie, smoesjes. Je bent gewoon uit het team gezet door harses en Te Nais :p

Nee hoor, niks van waar !

Maarten, hartelijk dank voor de gezellige tijd! We blijven contact houden via skype ! :D
 

DeletedUser

Jammer dat alweer iemand van de oudere mods vertrekt.
Veel succes met je studies MrMM!
 

DeletedUser4468

Denk maar niet dat je nu van me af bent :laugh: Ik blijf je IG en op skype achtervolgen :D
 

Deleted User - 308552

Heel jammer dat je vertrekt Maarten :( Maar je bent ook nog niet van mij af :p
 

DeletedUser4891

Noooooooo, Maarten was toch wel zo'n beetje de grootste baas van het team.
x6yb.png


Maargoed, veel plezier verder.
27iz.png
 

DeletedUser385

maarten ik ga je missen :(

al is t nu weer gweoon maarten de vriend ipv maarten met een moeilijke relatie :p
 

DeletedUser

heej maarten jammer te horen dat je stopt maar begrijpelijk prive leven gaat altijd voor :).
 

DeletedUser

MrMM toch :o, wat moet het team toch zonder jou ?


Geef maar toe dat jij hem hebt weggepest :mad:

Mijn laatste oud-collega is verdwenen :(

en gij zijt nog altijd blijven rondhangen eh langnek... :hmf::laugh:
tijd om je weer aan te sluiten bij de mod team giraf :p
 
De oppersupport baas is weg! Dit is niet goed! Een heel oude rot die ik nog goed herken van mijn eerste supportticket. Hoeveel zou die Maarten wel niet aan tickets hebben verslonden?

Topper! Jammer dat je weggaat. GL!
 

DeletedUser6244

De oppersupport baas is weg! Dit is niet goed! Een heel oude rot die ik nog goed herken van mijn eerste supportticket. Hoeveel zou die Maarten wel niet aan tickets hebben verslonden?

Topper! Jammer dat je weggaat. GL!

Mijn eerste was van Paddy :D

spijtig Maarten je was een topper als mod
 
Jmmer dat ermee stopt...bedankt voor alles en veel succes verder in rl maarten!

Zal de gesprekken missen met je...helaas kan je niet meer op msn/skype spreken ben je emailadres kwijt :(
 
Lees het nu pas... :hmf:
Dat krijg je als je meer tijd aan andere spellen dan The west besteedt. :laugh:

Erg jammer dat er weer een Mod stopt, nu zijn bijna alle oude exemplaren ( :p ) verdwenen geloof ik. :( Veel succes enzo, en jammer dat dat idee tegen oplichting in The West er geloof ik nooit is gekomen. :(
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan