• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

complete set zonder naam

DeletedUser

Waarom maken ze deze 2100 munten/nuggets als je er maar 2000 bij je kan dragen is hier niet overna gedacht of is het juist de bedoeling dat die met echte nuggets gekocht worden :p?
 
Het lijkt mij heel waarschijnlijk dat ze oftewel dit bedrag waarschijnlijk nog zullen verlagen oftewel zal het maximum aantal munten stijgen.

Plus je hebt dit waarschijnlijk op TWDB gezien en aangezien dit maar een fansite is kan er daar altijd iets fout op staan.
 

DeletedUser

Het lijkt mij heel waarschijnlijk dat ze oftewel dit bedrag waarschijnlijk nog zullen verlagen oftewel zal het maximum aantal munten stijgen.

Plus je hebt dit waarschijnlijk op TWDB gezien en aangezien dit maar een fansite is kan er daar altijd iets fout op staan.

Nope dit heb ik niet op twdb gezien maar in de upm winkel onder hot :p
 
Ah oei, was me nog niet opgevallen dat ze het toch zo hebben ingevoerd. Ik weet dat het hier op het forum nog al eens vermeld was van iemand die het op TWDB al had gezien.

Ze zijn echt geldwolven geworden dus.
 

DeletedUser10161

Geloof daar maar niet in.

Gewoon zodat het enkel met nuggets kan..
 

DeletedUser4007

beter de vraag stellen waarom er een cap opzit???

is toch ook gewoon nutteloos?
 
Dat zorgt er voor dat wanneer er iets nieuws uitkomt dat redelijk goed is, je het niet direct kan kopen. Dan heeft dus niet iedereen direct alle goede spullen wanneer het uit komt. Als je dat wel wilt, dan kan je met nuggets betalen.
 

DeletedUser4007

als je 2000 hebt
moet je toch zorgen dat je wat kwijtraakt
anders verspeel je muntjes ;)
 
Precies, daardoor worden ze aangemoedigd om te spenderen. Als die aanmoediging er niet is zullen er denk ik redelijk veel spelers zijn die meer dan 2000 munten hebben.
 
Bovenaan